Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020

ΑΠ’ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ, ΠΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΝΟΙΑ, ΔΕΥΤΕΡΗ Η ΑΠΙΣΤΙΑ

 

ΑΠ’ ΟΛΑ  ΤΑ  ΚΑΚΑ,  ΠΡΩΤΗ  ΕΙΝΑΙ  Η  ΑΓΝΟΙΑ,   

ΔΕΥΤΕΡΗ  Η  ΑΠΙΣΤΙΑ

Αἵρεση εἶναι μιὰ διδασκαλία ἐνάντια στὸ Πιστεύω τῆς Ἐκκλησίας, ποὺ διατυπώθηκε στὶς Ἀποφάσεις τῶν Ἁγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων καὶ εἶναι σύμφωνο μὲ τὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ τὶς Παραδόσεις.  Κάθε δὲ διδασκαλία ποὺ εἶναι ἐνάντια σὲ ὅ,τι πιστεύει ἡ Ἐκκλησία εἶναι καταδικασμένη δηλ. ἀναθεματισμένη ἀπὸ τὶς Ἀποφάσεις καὶ τοὺς Ἱεροὺς Κανόνες τῶν Ἁγίων αὐτῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων.

Ἡ Ἱερὰ διδασκαλία τοῦ Κυρίου γιὰ τὴν ἄγνοια, δηλαδὴ γιὰ ὅσους δὲν γνωρίζουν ποιὸ εἶναι τὸ θέλημά Του καὶ δὲν τὸ πράττουν εἶναι ἡ ἑξῆς: «Ἐκεῖνος ὁ δοῦλος ποὺ ξέρει τί θέλει ὁ Κύριος του, δὲν εἶναι ὅμως ἕτοιμος καὶ δὲν κάνει αὐτὸ ποὺ θέλει ὁ Κύριος του, θὰ τιμωρηθεῖ αὐστηρά. Ἐκεῖνος ὁ δοῦλος ποῦ δὲν ξέρει τὸ θέλημα τοῦ Κυρίου του καὶ κάνει κάτι ἀξιόποινο, θὰ τιμωρηθεῖ ἐλαφρύτερα». (Λουκᾶ κέφ. 12,47-48)

Δηλαδή, πουθενὰ δὲν λέγει ὁ Κύριος στὴν Ἱερὰ Γραφή, ὅτι αὐτοὶ ποὺ δὲν γνωρίζουν τὸ θέλημά Του καὶ ἔχουν ἄγνοια τῆς ἁμαρτίας καὶ τοῦ κακοῦ ποὺ κάνουν ὅτι ἀθωώνονται ἢ ὅτι Εὐλογοῦνται καὶ Χαριτώνονται!

Ἀντιθέτως λέγει ὅτι πάλι τιμωροῦνται ἀλλὰ ἐλαφρύτερα.

Κατὰ τοὺς Ἁγίους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ΑΙΡΕΣΗ εἶναι ἡ μεγαλύτερη ἁμαρτία ἀπ’ ὅλες τὶς ἁμαρτίες. Τὰ ἀποτελέσματα τῆς αἱρέσεως εἶναι ἡ βλασφημία στὸ Ἅγιο Πνεῦμα καὶ ὁ χωρισμὸς ἀπὸ τὸν Θεὸ-Χριστό. (Ἱερὸ Πηδάλιο τῆς Ἐκκλησίας σελ.368, 369,370)

 
Ἓνα ἀπό τα πολλά "συλλείτουργα" τῶν οἰκουμενιστῶν με πολλούς "παπικούς" αἱρετικούς και ὂχι μόνο συμπροσευχές (που εἶναι και αὐτό ἀξιόποινο Ἐκκλησιαστικό ἀδίκημα), ὃπως προσπαθοῦν να δικαιολογηθοῦν.

Ἐπομένως, ὅσοι ὑποστηρίζουν τελείως κακόδοξα, ἐνάντια στὴν Διδασκαλία τοῦ Χριστοῦ, ὅτι δῆθεν εὐλογοῦνται καὶ χαριτώνονται ὅσοι Χριστιανοὶ ἔχουν ἄγνοια καὶ δὲν γνωρίζουν, ὅτι μὲ τὴν ληστρικὴ σύνοδο τῆς Κρήτης (2016) γίνανε ἐπίσημα μέλη τῆς ψευδεκκλησίας τοῦ ἀντιχρίστου, τοῦ λεγόμενου Παγκόσμιου Συμβουλίου Ἐκκλησιῶν καὶ ἑπομένως συνεχίζουν νὰ ἔχουν «ἐκκλησιαστικὴ» κοινωνία καὶ νὰ μετέχουν στὰ αἱρετικὰ καὶ βέβηλα μυστήρια τῶν προδοτῶν καὶ ἀρνητῶν τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ δηλ. τῶν Ἰούδων, αὐτοὶ συντάσσονται με τους παναιρετικούς, και γίνονται ἐχθροί τοῦ Χριστοῦ-Θεοῦ, ὃπως λέγει ὁ Ἃγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης:  «Γιατί ἐχθρούς τοῦ Θεοῦ ὁ Χρυσόστομος ἀπεκάλεσε με μεγάλη φωνή, ὂχι μόνον τους αἱρετικούς, ἀλλά και ὃσους ἐπικοινωνοῦν με αὐτούς» (P.G. 99, 1049A)

Γι’ αὐτὸ καὶ ὁ Ἅγιος Μάρκος ὁ Ἀσκητὴς συμφώνως καθ’ ὅλα μὲ τὴν Ἱερὰ Διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας γιὰ τὴν ἄγνοια λέγει:  «ἡ ἀμέλειά μας νὰ γνωρίσουμε τὶς δωρεὲς τοῦ Θεοῦ μᾶς ἔφερε σὲ ραθυμία, καὶ αὐτὴ μας παρέδωσε στὴ λησμοσύνη, ἀπὸ τὴν ὁποία κυριάρχησε πάνω μας ἡ ἄγνοια» καὶ ἀλλοῦ γράφει  «ἀπ’ ὅλα τα κακά, πρώτη εἶναι ἡ ἄγνοια, δεύτερη ἡ ἀπιστία»  (Ἁγίου Μάρκου τοῦ Ἀσκητοῦ - 226 κέφ. περὶ αὐτῶν ποὺ νομίζουν ὅτι δικαιώνονται ἀπὸ τὰ ἔργα τους)

Ὁμοίως καὶ στὴν Ἀκολουθία τῆς Θείας Μεταλήψεως οἱ Πιστοὶ προσευχόμαστε καὶ παρακαλοῦμε τὸν Κύριο, διαβάζοντας τὶς εὐχὲς τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου (Ε΄. καὶ Ι΄.) καὶ τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Δαμασκηνοῦ (ΣΤ΄.) νὰ μᾶς συγχωρέσει τὰ ἐν γνώσει καὶ ἐν ἀγνοία πταίσματα, πλημμελήματα, παραπτώματα καὶ ἐγκλήματα.

Συνεπῶς ἡ ἄγνοια οὔτε ἀθωώνει οὔτε Χαριτώνει καὶ Ἁγιάζει τὸν ἄνθρωπο, ὅπως ἐντελῶς ἀθεολόγητα καὶ ἀδογμάτιστα, διδάσκουν μερικοί, ἀλλὰ ἀντίθετα χωρίζει τὸν ἄνθρωπο ἀπὸ τὸν Θεὸ καὶ αὐτὴ εἶναι ποὺ εὐθύνεται γιὰ τὴν αἵρεση καὶ τὴν πλάνη, ἀφοῦ ἡ ἄγνοια εἶναι ἕνα ἀπὸ τὰ βασικὰ ἐργαλεῖα τοῦ διαβόλου.

ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ – ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἡ Πανορθόδοξη Σύνοδος τῆς Μόσχας (1666-7) καί ἀναίρεση συκοφαντιῶν τοῦ π. Εὐφροσύνου Σαββαϊτου. (Νεκταρίου Μοναχοῦ τοῦ ἐκ Κορίνθου)

      Ἡ Πανορθόδοξη Σύνοδος τῆς Μόσχας (1666-7) καί ἀναίρεση συκοφαντιῶν τοῦ π. Εὐφροσύνου Σαββαϊτου. Νεκταρίου Μοναχοῦ τοῦ ἐκ Κορίνθο...