Τρίτη 9 Μαρτίου 2021

Μέρος 1ον : “Τι λέγουν ἡ Ἁγία Γραφή καί οἱ Ἃγιοι Πατέρες γιά τήν ἀπομάκρυνσή μας ἀπό τούς αἱρετικούς” (μετά σχολίων).

ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ, ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ KAI ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ,  ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΨΕΥΔΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ (*) ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΟΪΔΡΥΘΕΙΣΑ ΥΠ’ΑΥΤΩΝ “ΕΚΚΛΗΣΙΑ” ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2016.

(* ἒτσι τους ἀποκαλεῖ τους αἱρετικούς ἐπισκόπους ὁ 15ος Κανόνας τῆς Α’και Β’ Συνόδου στο Ἱ.Πηδάλιο)




Μέρος 1ον : Ἀποφθέγματα τοῦ Κυρίου μας άπό την Παλαιά και την Καινή Διαθήκη και τῆς Παναγίας Μητέρας Του, για την ἂμεση ἀπομάκρυνσή μας ἀπό τους παναιρετικούς ψευδεπισκόπους και άπό ὃσους ἐπικοινωνοῦν με αὐτούς.

 

Πρόλογος:  Dημοσιεύουμε ποφθέγματα και χωρία πό την γία Γραφή, τους ερούς Kανόνες καί την διδασκαλία και συμφωνία τν γίων Πατέρων (μετά σχολίων),  πού διατάσσουν τήν μεση πομάκρυνση τν πιστν, πό τούς αρετικούς πισκόπους, και σους ερες, ποιμένες μοναχούς,και σους πικοινωνον με ατούς και τους ποδέχονται, φ’νός μεν για την νημέρωση τν ν γνοία κοινωνούντων με την παναίρεση το οκουμενισμο, κληρικν, μοναχν και λαϊκν, δηλ. με την νεοϊδρυθεσα, διά τς ψευδοσυνόδου το Κολυμπαρίου τς Κρήτης τον ούνιο το 2016, ψευδοεκκλησία της, στε να ννοήσουν την διαχρονική διδασκαλία τς ρθοδόξου κκλησίας και μετανοημένοι πλέον, να  πομακρυνθον πό ατή την κκλησία τν πονηρευομένων, που ποτελε την “κκλησία” το Π.Σ.Ε. (τν αρέσεων) δηλαδή την πρώτη “κκλησία”  το ντιχρίστου,  και φ’τέρου, στε νά εναι προσβάσιμα σέ κάθε ζήτηση πό τόν μελετητή τον συγγραφέα ντιαιρετικν κειμένων.

Χρησιμοποιήσαμε τα κείμενα σε μετάφραση στην δημοτική, στα περισσότερα κατά γράμμα, και σε ἐλάχιστα δυσνόητα, με  πόδοση τς ρμηνείας των, στε να γίνουν ντιληπτά και στους μη χοντας γνώση τς ρχαιοελληνικς και τς καθαρεύουσας. Για ποια τυχόν λάθη παραλείψεις, ρθογραφικά ρμηνευτικά, ζητμε κ τν προτέρ συγγνώμην πό τους ναγνώστες και παρακαλομε να μς στείλουν στο e-mail μας (βλέπε στο τέλος το κειμένου), ,τι στρεβλό ἠ ἐλλειπές ἐντοπίσουν, στε να το διορθώσουμε.

Μετάφραση τς Καινς Διαθήκης χρησιμοποιήσαμε ς πί το πλεστον, την  πό το μακαριστο Νικ.Σωτηρόπουλου.

πενθυμίζουμε στους γαπητούς ναγνώστες - μελετητές, τι ληθινή κκλησία το Χριστο ρθόδοξη, διά τν γίων της, κατατάσσει το .Πηδάλιο, ναγκαο καθημερινό μελέτημα μετά την γία Γραφή. «Δεχθῆτε λοιπόν ὃλες οἱ Ἐκκλησίες τοῦ Χριστοῦ, με ἀπλωμένα τα χέρια, αὐτό το βιβλίο (το Ἱερό Πηδάλιο), το πολύ και μεγάλης ὡφελείας πρόξενο, που εἶναι ἀμέσως μετά τις Ἃγιες Γραφές, ἀναγκαιότατη για την κοινή σωτηρία ὃλων Γραφή,….και περισσότερο για τους ἀρχιερεῖς και τους πνευματικούς».(Ἃγ.Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης και συγγραφέας τοῦ Ἱ.Πηδαλίου:”Τοῖς ἀπανταχοῦ γῆς ἐντευξομένοις”  Ἱ.Πηδάλιον σελ.5 και σημείωση 1 σελ.6). ντίθετα ο πίσκοποι”, και κατ’πέκταση ογούμενοι” και ογουμένες” (κατ’ντολή τνπισκόπων” τους στίς περισσότερες τν περιπτώσεων), στις .Μονές,  χουνπαγορεύσει” (τυπα), δ και πολλές δεκαετίες την νάγνωση και μελέτη το ερο Πηδαλίου τς ρθοδόξου Νηός (=πλοίου) τς  κκλησίας, που περιέχει τις ποφάσεις τν Οκουμενικν και τοπικν Συνόδων και τους Κανόνες γίων με Οκουμενικό κρος.  Ατές ο ποφάσεις και ο Κανόνες  ποτελον τους νοητούς φάρους μέσα στά πελάγη τν αρέσεων και κακοδοξιν και γι’ ατό ο μοναχοί και ο μοναχές, που ποτελοσαν την μπροσθοφυλακή τς ρθοδοξίας εδικά στις περιόδους που πιτίθεντο ο αρετικοί ναντίον της,  μειναν κατήχητοι και σε γνοια τν .Κανόνων και τν ποφάσεων τν γίων Οκουμενικν Συνόδων και παραμένουν μέχρι σήμερα, γιατί δυστυχς πεσαν στην αρεση τς γεροντολατρείας, πισκοπολατρείας, και τς μη ν Χριστ γίας πακος, λλά τς νεξέταστης κακς πακος, και δεν γωνίστηκαν κατά τς παναιρέσεως το οκουμενισμο, με ποτέλεσμα ατή  να νδρωθε και να θεριεύσει, στην ποχή μας. πάρχουν βέβαια και ο ν γνώσει κοινωνοντες με την παναίρεση, “κληρικοί”, “μοναχοί” και λαϊκοί, προφανς γιατί τσι τους “βολεύει” καλύτερα, λλά ξεχνον γνοον, την ν γί Πνεύματι πόφαση τς 7ης Οκουμενικς Συνόδου, που  ναθεματίζει σους ν γνώσει Κοινωνον με την αρεση.

Τλος, εελπιστομε τι παροσα μελέτη δεν θα εναι στατική, λλά κατά καιρούς θα μπλουτίζεται και με λλα ποφθέγματα πό την γία Γραφή και τους γίους Πατέρες τς κκλησίας. Ο προσθκες θα πισημαίνονται με χρωματιστό φόντο για να ξεχωρίζουν πό το ρχικό κείμενο. ς νατρέχουν λοιπόν ο γαπητοί ναγνώστες – μελετητές, κατά καιρούς, σ’ατή την στοσελίδα, για να ντοπίζουν τις προσθκες τν ποφθεγμάτων, λλά και για να φρεσκάρουν στην μνήμη τους σα Χριστός, Παναγία και ο γιοι Πατέρες χουν πε για τα θέματα τς πίστεως.     

Εχόμαστε σε λους τους ναγνώστες καλή μελέτη,, φώτιση πό τον Φωτοδότη Χριστό και καλή ποτείχιση, πό τους ψευδεπισκόπους τς παναιρέσεως το οκουμενισμο και τους ψευδοϊερες που κοινωνον μαζί τους και τους μνημονεύουν, προδίδοντας τον Χριστό, και διακοπή τς κοινωνίας με την “κκλησία” τους, (που ποτελε την πρώτη μορφή τς κκλησίας” το ντιχρίστου),  πως διατάσσουν ο εροί Κανόνες τς ρθοδόξου κκλησίας. Βλέπε και ἂλλα θέματα περί τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως και ὂχι μόνο, στο Ὀρθόδοξο Πατερικό  ἰστολόγιο: maxomaiyperpistews.blogspot.com ].   

Λέγουν:……………       

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΣ ΜΑΣ: διδάσκει την ἀποτείχιση ἀπό τους πάσης φύσεως αἱρετικούς καθότι λέγει:«…..Διότι ἐσεῖς εἶσθε ναὸς τοῦ ζωντανοῦ Θεοῦ, καθὼς εἶπε ὁ Θεὸς ὅτι “θα κατοικήσω σ’ αὐτούς καὶ θα περιπατήσω ἀνάμεσά τους, καὶ θα γίνω Θεός τους, καὶ αὐτοὶ θα γίνουν λαός μου”. Γι’ αὐτό φύγετε ἀπ’αὐτούς (τους αἱρετικούς, τους ἀλλοθρήσκους, τους εἰδωλολάτρες) καὶ χωριστῆτε, λέγει ὁ Κύριος, καὶ ἀκάθαρτον μὴ ἐγγίζετε, και ἐγὼ θα σᾶς ἀποδεχθῶ,  καὶ θα γίνω σε σᾶς πατέρας καὶ σεῖς θα γίνετε σε μένα υἱοί καὶ θυγατέρες, λέγει ὁ Κύριος παντοκράτωρ». (Β’Κορ. ΣΤ’ 16-18)

Ο ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΛΟΓΟΣ στην Παλαιά Διαθήκη (Γένεσις): (Kεφ.IB’ 1-9) «Kαί εἶπε ὁ Kύριος στον Ἂβραμ: “Nά ἀπομακρυνθείς  ἀπό την περιοχή ὃπου ζῆς και ἀπό τους συγγενεῖς σου, και ἀπό το σπίτι τοῦ πατέρα σου και να πορευθείς στην περιοχή που θα σοῦ δείξω. Και θα σε αὐξήσω σε ἒθνος μεγάλο και θα σε εὐλογήσω και θα κάνω το ὂνομά σου ξακουστό και θα εἶσαι εὐλογημένος και θα εὐλογήσω ὃσους θα σε εὐλογοῦν και θα καταραστῶ ὃσους θα σε καταρρῶνται` και θα εὐλογηθοῦν μέσω ἐσοῦ, ὃλες οἱ φυλές τῆς γῆς. Και ἐπορεύθη ὁ Ἂβραμ ὃπως τοῦ εἶπε ὁ Κύριος…….» [σ.σ.: Βλέπουμε τι το πρτο που ζητάει Θεός πό τον βραμ και πό κάθε πιστό, εναι να πομακρυνθε πό τους κάθαρτους, εδωλολάτρες (πως σαν ο Χαλδαοι, το θνος που νκε βραμ) και πό τους αρετικούς και λλοθρήσκους, για να μην μολύνεται πό την συναναστροφή μαζί τους και πό τις θυσίες τους στους κάθαρτους δαίμονες που εναι ο θεοί τους (κατά το ψαλμικό “ο θεοί τν θνν δαιμόνια”). Kατά συνέπεια και σήμερα Θεός ζητάει πό λους τους πιστούς ρθοδόξους, την πομάκρυνσή τους με την ελογημένη ποτείχιση και την διακοπή (πι)κοινωνίας με τους παναιρετικούς οκουμενιστές και την παρασυναγωγή τους, δηλ. την ψευδοεκκλησία τους, που δρυσαν με την ψευδοσύνοδο το Κολυμπαρίου τον ούνιο το 2016].

Ο ΚΥΡΙΟΣ ὁμιλεῖ  διά τῶν Προφητῶν Του : «Ὦ ἐσεῖς ποιμένες πού διασκορπίζετε καὶ καταστρέφετε τὰ πρόβατα τῆς ποίμνης μου·…..ἐσεῖς  διασκορπίσατε τά πρόβατά μου καὶ τά βγάλατε ἀπό τήν ποίμνη [στήν παναίρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ] καὶ δέν τά ἐπισκεφθήκατε (γιά νά τά ἐπιστρέψετε στήν ποίμνη)».(Προφήτου Ἰερεμία 23,1-2).

Ο ΚΥΡΙΟΣ ὁμιλεῖ  διά τῶν Προφητῶν Του : «ποιμένες πολλοὶ κατέστρεψαν τὸν ἀμπελῶνά μου, ἐμόλυναν τό ποίμνιό μου, ἔδωσαν τό ποίμνιο στό ὁποῖο ἐγώ εὐαρεστοῦμαι,  σέ ἐρημικό τόπο καί ἄβατο, ἒγινε σ’αὐτό (τό ποίμνιό μου), καταστροφικός ἀφανισμός» (Προφ.Ἰερεμία 12,10-11).

Καί:«Γιὰ τοῦτο λέγει ὁ Κύριος τά ἐξῆς· ἰδοὺ ἐγὼ θά τούς χορτάσω μέ ὀδύνην καὶ θά  τούς  ποτίσω μέ νερό πικρό, διότι  ἀπὸ  τούς προφῆτες [“ἐπισκόπους”, “ἱερεῖς”] τῆςἹερουσαλὴμ, βγῆκε μολυσμὸς σ’ὃλη τή γῆ.  Ἒτσι λέγει ὁ Κύριος παντοκράτωρ· μὴ ἀκοῦτε τοὺς λόγους τῶν προφητῶν, διότι διαστρέφουν αὐτά πού βλέπουν, ἀπὸ τήν καρδιά τους ὁμιλοῦν καὶ ὂχι ἀπό τούς λόγους τοῦ Κυρίου»! (Προφ. Ἰερεμία 23,15-16). [τσι Κύριος  διά το Προφήτου, ξηγε  τ γεγονότα τς φωνίας, τς διαφορίας  και τς προδοσίας  τν συγχρόνων “ποιμένων” γι τ μεζον  πρόβλημα τς παναιρέσεως το οκουμενισμο].

 ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ:

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ: [Και στην Καινή Διαθήκη Κύριός μας την ποτείχιση διδάσκει, ταν λέγει τι τα δικά του πρόβατα φεύγουν, ταν κον την φωνή ξένου-αρετικο διδασκάλου].“….ἐνῶ ἂλλον, ξένον, δέν θά ἀκολουθήσουν, ἀλλά θά φύγουν ἀπ’αὐτόν γιατί δέν γνωρίζουν τή φωνή τῶν ξένων”.(Ἰω.Ι’5)

Καί: ‘‘….Ἀληθινά, ἀληθινά σᾶς λέγω ὅτι ἐγώ εἶμαι ἡ θύρα τῶν προβάτων….. Ὃποιος  περάσει  ἀπό  ἐμένα, θα σωθεῖ,…. Ὁ κλέπτης δεν ἔρχεται παρά να κλέψῃ καὶ να σφάξει καὶ να καταστρέψει·ἐγὼ ἦλθα για να ἔχουν ζωή καὶ περισσὸτερο ζωῆς’’. (Ἰω Ι’7-10)

Καί: ‘‘ἐγώ εἶμαι ὁ ποιμένας ὁ καλός. Ὁ ποιμένας ὁ καλὸς θυσιάζει τη ζωή του για τα πρόβατα·  ἐνῶ ὁ μισθωτὸς πού δεν εἶναι ποιμένας, και τὰ πρόβατα δεν εἶναι δικά του, βλέπει τον λύκο να ἒρχεται καὶ ἀφήνει τὰ πρόβατα καὶ φεύγει· καὶ ὁ λύκος τα ἁρπάζει καὶ σκορπίζει τὰ πρόβατα. Φεύγει δὲ ὁ μισθωτὸς, διότι  εἶναι μισθωτός καὶ δεν ἐνδιαφέρεται για τα πρόβατα. Ἐγώ εἶμαι ὁ ποιμένας ὁ καλός, καὶ γνωρίζω τα δικά μου καὶ με γνωρίζουν τα δικά μου, ὃπως με γνωρίζει ὁ Πατέρας κ’ἐγὼ γνωρίζω τὸν Πατέρα, καί τὴν ζωή μου θυσιάζω για τά πρόβατα.’’(Ἰω.Ι’11-15)[Και μισθωτοί ἒγιναν οἱ σημερινοί «ποιμένες» μνημονεύοντες, συγκοινωνoῦντες και μισθοδοτούμενοι ἀπό τους παναιρετικούς βαρεῖς λύκους, τους οἰκουμενιστές «ἐπισκόπους» και ἰσοπεδωτές πάντων τῶν δογμάτων και τῶν  Κανόνων τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας].

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ: [Ο ντολές το Θεο μιλον για κρίβεια πίστεως. διος Κύριος μς δίνει την ρητή ντολή]: «ἒως ὃτου παρέλθει ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ, ἓνα γιῶτα ἢ μία γραμμή δεν θα ἀκυρωθεῖ ἀπὸ τον νόμο, ἀλλά ὃλα θα γίνουν». (Ματθ.ε΄18),

 Καί: «να τους διδάσκετε να τηροῦν ὃλα ὃσα σᾶς διέταξα, και να, ἐγώ θα εἶμαι μαζί σας ὃλες τις ἡμέρες, μέχρι την συντέλεια τοῦ αἰῶνα». (Ματθ. κη΄ 20)

Καί: «Εἶναι εὐτυχεῖς ὃσοι διώκονται για το καλό (την δικαιοσύνη), γιατί σ’αὐτούς ἀνήκει ἡ Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν» (*Μακαρισμοί Ματθ.Ε’10-12-Λουκ.ΣΤ’22-23)

Καί:«Εὐτυχεῖς εἶσθε ὃταν σᾶς ὑβρίσουν και ἐγείρουν ἐναντίον σας διωγμό και σᾶς συκοφαντήσουν με κάθε συκοφαντία ἐξ αἰτίας μου».(*)

Καί: Να χαίρετε και να  ἀγαλλιάζετε, γιατί ὁ μισθός σας εἶναι πολύς στους Οὐρανούς΄ γιατί ἒτσι ἐδίωξαν τους προφῆτες, που ἦσαν πρίν ἀπό σᾶς”. (*)

Καί: Κανείς δεν μπορεῖ να εἶναι δοῦλος σε δύο κυρίους (συγχρόνως),  γιατί ἢ τον ἓνα θα μισήσει και τον ἂλλον θα ἀγαπήσει, ἢ στον ἓνα θα  προσκολληθεῖ και τον ἂλλον θα καταφρονήσει. Δεν μπορεῖτε να εἶσθε δοῦλοι  και τοῦ Θεοῦ και τοῦ μαμωνᾶ (τοῦ χρήματος, τοῦ δαίμονα τῆς πλεονεξίας)”. (Ματθ.ΣΤ’24 - Λουκᾶ ΙΣΤ’13)

Καί: Δεν θα μπεῖ στη βασιλεία τῶν οὐρανῶν καθένας που μοῦ λέγει: «Κύριε, Κύριε», ἀλλ’ ὃποιος κάνει το θέλημα τοῦ Πατέρα μου τοῦ ἐπουρανίου. Πολλοί ἐκείνη την ἡμέρα θα μοῦ εἰποῦν: «Κύριε, Κύριε, με το ὂνομά σου δεν προφητεύσαμε, και με το ὂνομά σου δεν βγάλαμε δαιμόνια, και με το ὂνομά σου δεν κάναμε θαύματα πολλά;» Ἀλλά τότε θα τους εἰπῶ: «Ποτέ δεν σᾶς γνώρισα. Φύγετε ἀπό μένα ἐργάτες τῆς ἀνομίας»”. (Ματθ.Ζ’21-23,Λουκᾶ ΙΓ’25-27)   

Καί: ληθιν κκλησία τν ρθοδόξων δν θ καταστραφε, ‘‘και πύλες τοῦ ἅδη δεν θα την νικήσουν’’. (Ματθ.Ι’18)

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ: Ἀληθινά, ἀληθινά σοῦ λέγω, ὃτι ἐὰν κανείς δεν γεννηθῆ ἀπό νερό και Πνεῦμα, δεν μπορεῖ να μπεῖ στὴν Βασιλεία Τοῦ Θεοῦ.”(Ἰω.Γ΄5.) [σ.σ. ντίθετα ο παναιρετικοί οκουμενιστές, λλά δυστυχς και μερικοί λεγόμενοι ντιοικουμενιστές, διδάσκουν τα ντίθετα. Πρόκειται περί πανεμφανήσεως τς παλαις καταδικασμένης αρέσεως το “γνωστικισμο” που σήμερα στηρίζεται στην λεγομένη “βαπτισματική θεολογία” (πρωτεσταντική αρεση), ποία δέχεται τα βαπτίσματα τν αρετικν σαν κανονικά και γκυρα πως και τα ρθόδοξα. Παράλληλα ο διοι και λλοι, διδάσκουν την παλαιά πίσης οκουμενιστική αρεση που εδοκιμε τις τελευταίες δεκαετίες, τς “ργοσωτηρίας” (που εναι ντίθετη με την ρθόδοξη  Χριστοσωτηρία), τι ο μν κτός τς κκλησίας αρετικοί, θ κριθον μ τ Εαγγέλιο κα σοι π΄ ατος χουν, δθεν, καλ ργα θ πνε στν Παράδεισο!!!, ο δ κτός τς κκλησίας λλόθρησκοι, θ κριθον μ τν νόμο τς συνειδήσεως κα χι μ τ Εαγγέλιο το Χριστο, σοι π ατος δν κουσαν ποτ περ Χριστο κα τς διδασκαλίας του, ο ποοι θα κριθον δθεν και ατοί με τον νόμο τς συνειδήσεώς τους, πότε, κα ατο μπορον ν σωθον, να πνε στν Παράδεισο! Συνεπς, κατ τν οκουμενιστικ  διδασκαλία τους, πάρχουν σωστικά γκυρα μυστήρια και  σωτηρία κα κτός τς ρθοδόξου κκλησίας το Χριστο!   Kατ΄ ατούς, δν κηρύχθη, δθεν, τ Εαγγέλιο σ’λο τν κόσμο !!! Βλέπε μελέτη σε πολλά μέρη,(που συνεχίζεται) για την ἀναίρεση ὃλων αὐτῶν τῶν κακοδοξιῶν και αἱρέσεων στην  ίστοσελίδα (το Α’ μέρος): https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2020/10/1.html  με τίτλο: Μπορον ραγε ο λλόθρησκοι κα ο αρετικο ν σωθον;” ).  

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ:  “ὁ πιστεύσας καὶ βαπτισθεῖς σωθήσεται, ὁ δὲ ἀπιστήσας κατακριθήσεται.”(Μάρ.ΙΣΤ΄16).  

Καί: ‘‘Κάθε ἓνας, που θα με ὁμολογήσει μπροστά στους ἀνθρώπους, θα τον ὁμολογήσω  και ἐγώ μπροστά στον Πατέρα μου τον Οὐράνιο. Ἐκεῖνον δε που θα με ἀρνηθεῖ μπροστά στους ἀνθρώπους, θα τον ἀρνηθῶ και ἐγώ μπροστά στον Πατέρα μου τον Οὐράνιο”.(Ματθ.Ι’32-33, Λουκ.ΙΒ’8-9) [σ.σ.: Γιά την σημερινή κατάσταση που διώκεται ρθόδοξη Πίστη και μάλιστα πό τους ντός τς “κρατούσας κκλησίας”, ψευδεπισκόπους (ρος το 15ου κανόνα τς Α’ και Β’ Συνόδου στο ερό Πηδάλιο) και ψευτοκληρικούς, ατή πόσχεση το Χριστο μας, γίνεται πόθεση σωτηρίας, για τους γωνιστές τς πίστεως που χουν διακόψει την πικοινωνία με την παρασυναγωγή τς Π.Σ.Ε.υδοεκκλησίας που δρυσαν ο ψευδεπίσκοποι στην παναιρετική οκουμενιστική ψευδοσύνοδο το Κολυμπαρίου το 2016. Βλέπε κείμενο στην στοσελίδα: https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2021/03/  ].

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ: «Ἐσεῖς εἶσθε το ἁλάτι τῆς γῆς. Ἐάν δε το ἁλάτι χάσει την ἁλμύρα του, με τι θα την ἀποκτήσει πάλι; Δεν εἶναι πλέον για τίποτε, παρά να πεταχθεῖ ἒξω και να καταπατεῖται ἀπό τους ἀνθρώπους». (Ματθ.Ε’13)  [σ.σ.  Μιλάει Κύριος δ, για τους ποστόλους και τους διαδόχους των Κληρικούς και Μοναχούς, που στις μέρες μας παραμένοντες στην νεοϊδρυθεσα στο Κολυμπάρι το 2016 πό τν οκουμενιστν παναιρετική Π.Σ.Ε.υδοεκκλησία  των, χασαν την λμύρα δηλαδή την χάρι το Θεο και την εροσύνη τους (κατά τον Α’Κανόνα τς Γ’ Οκουμενικς Συνόδου στο .Πηδάλιο, βλέπε και ρμηνεία το Κανόνα ατο πό το γίου Νικοδήμου το γιορείτου)].     

Καί: «Χωρίς την βοήθειά μου, δεν μπορεῖτε να κάνετε τίποτα».(Ἰω. ΙΕ, 5). [σ.σ. Το κακό το κάνει εκολα νθρωπος με  τον κακό λογισμό που το ποβάλει πονηρός, ξ ατίας τς μπαθος καταστάσεως στην ποία ερίσκεται διος. ο καλό μως και πόκτηση τν ρετν, γίνεται με την Χάρι και την βοήθεια το Θεο και χι με την δύναμη το νθρώπου μόνου. Ατό που θέλει να μς ποδείξει Φιλάνθρωπος Χριστός μας, εναι τι πρέπει να καλλιεργομε την ταπείνωση, την μεγαλύτερη ρετή κατά τους Πατέρες, που δηγε στην κατά Χριστόν γάπη].

Καί: ‘‘Να προσέχετε ἀπό τους ψευδοπροφῆτες (ψευδοδιδασκάλους-αἱρετικούς), οἱ ὁποῖοι ἒρχονται πρός ἐσᾶς με ἐμφάνιση προβάτων, ἐνῶ ἐσωτερικά, εἶναι λύκοι ἁρπακτικοί.….Δεν εἶναι δυνατόν δένδρο καλό, νά κάνει καρπούς κακούς οὒτε δένδρο κακό (σάπιο), νά κάνει καρπούς καλούς. Ἀσφαλῶς λοιπόν θά τούς καταλάβετε ἀπό τούς καρπούς τους’’. (Ματθ.Ζ’15-20-Λουκᾶ ΣΤ’ 43-44)

 Καί: ‘‘….Τότε ὁ Ἰησοῦς τούς εἶπε· Να ἀνοίγετε τά μάτια σας καί νά προσέχετε ἀπό τό προζύμι τῶν Φαρισαίων καί τῶν Σαδδουκαίων…. Τότε κατάλαβαν ὃτι δέν ἐννοοῦσε νά προσέχουν ἀπό το προζύμι τοῦ ἂρτου, ἀλλ’ ἀπό τη διδασκαλία τῶν Φαρισαίων καί τῶν Σαδδουκαίων». (Ματθ.ΙΣΤ’6-12,Μάρκ.Η’14-21) [δηλ.τῶν αἱρετικῶν φθοροποιῶν ποιμένων ὃλων τῶν ἐποχῶν].

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ: ‘‘Τότε ὁ Πέτρος πῆρε τόν λόγο καί τοῦ εἶπε:  «Ἰδοὺ ἐμεῖς τά ἀφήσαμε ὃλα καὶ σέ ἀκολουθήσαμε· τί λοιπόν θά συμβῆ σ’ ἐμᾶς;» ὁ δὲ Ἰησοῦς τούς εἶπε: «Ἀλήθεια σᾶς λέγω, ὅτι σεῖς πού μέ ἀκολουθήσατε, στόν καινούργιο κόσμο,ὅταν καθίσῃ ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου πάνω στόν ἒνδοξο θρόνο του, θα καθίσετε καὶ ἐσεῖς πάνω σέ δώδεκα θρόνους καί  θά κρίνετε τίς δώδεκα φυλές τοῦ Ἰσραήλ. Καὶ  καθένας  πού ἂφησε σπίτια ἢ ἀδελφοὺς ἢ ἀδελφές ἢ πατέρα ἢ μητέρα ἢ γυναίκα ἢ τέκνα ἢ ἀγροὺς γιά τ’ὂνομά μου, θά λάβῃ ἑκατονταπλάσια καὶ θά κληρονομήσει ζωὴ αἰώνια. Πολλοὶ δὲ πρῶτοι θά γίνουν τελευταῖοι, καί τελευταῖοι θα γίνουν πρῶτοι’’.(Ματθ.ΙΘ’27-30)

Καί: “Ὃποιος θά σκανδαλίσει ἓνα ἀπ’αὐτούς τούς μικρούς, πού πιστεύουν σέ μένα,  συμφαίρει σ’αὐτόν νά κρεμασθεῖ στόν τράχηλό του μυλόπετρα πού τήν γυρίζει ὁ ὂνος, καί νά καταποντισθεῖ στό πέλαγος τῆς θάλασσας. Ἀλλίμονο στόν κόσμο ἀπό τά σκάνδαλα. Εἶναι βεβαίως ἀνάγκη νά ἒρχονται τά σκάνδαλα. Ἀλλ’ ἀλλίμονο στόν ἂνθρωπο ἐκεῖνο, ἀπό τόν ὃποῖο ἒρχεται τό σκάνδαλο.  Ἐάν δε τό χέρι σου καί τό πόδι σου σέ σκανδαλίζει, ἀπόκοψέ τα καί πέταξέ τα· Σέ συμφαίρει νά εἰσέλθης στήν (αἰώνια) ζωή κουτσός ἢ κουλός, παρά ἒχοντας δύο χέρια ἢ δύο πόδια, νά ριχθεῖς στήν αἰώνια φωτιά (στήν κόλαση). Καὶ  ἐάν ὁ ὀφθαλμός σου σέ  σκανδαλίζει, βγάλ’τον καί πέταξέ τον· Σέ συμφαίρει  νά μπεῖς  στήν ζωή  μονόφθαλμος, παρά ἒχοντας δύο ὀφθαλμοὺς νά ριχτῆς στὴν πύρινη γέεννα (στήν κόλαση)’’.(Ματθ.ΙΗ’6-9)«Ατά δέν τά λέγει γιά τά μέλη το σματος΄ μή γένοιτο’ λλά τά λέγει διά τούς φίλους, διά τούς συγγενες, τούς ποίους χρειαζόμαστε πως κριβς τά μέλη το σώματός μας».(Ἐρμηνεία Ἁγ.Ἰ.Χρυσοστόμου, ΝΘ’ὀμιλ.στό κατά Ματθαῖον-Ὑπομνήματα Ε.Π.Ε. 42)

Καί: ‘‘(Οὐαὶ ὑμῖν), Ἀλλίμονο σέ σᾶς, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, διότι κλείνετε τὴν Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν μπροστά στούς ἀνθρώπους· Ἐσεῖς βεβαίως δεν μπαίνετε, ἀλλ’οὒτε ἐκείνους, πού θέλουν να μποῦν  ἀφίνετε να μποῦν.(*)

Καί:(Οὐαὶ ὑμῖν), Ἀλλίμονο σέ σᾶς, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, διότι περιέρχεσθε τὴν θάλασσα καὶ τὴν ξηρὰ, γιά νά κάνετε ἓνα προσήλυτο, καὶ ὅταν γίνῃ, τόν κάνετε παιδί τῆς γεέννης (κολάσεως) δύο φορές χειρότερο ἀπό σᾶς….’’(*)

Καί: ‘‘(Οὐαὶ ὑμῖν), Ἀλλίμονο σέ σᾶς, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, διότι δίνετε (στό ναό) τό ἓνα δέκατο ἀπό τὸν δυόσμο καὶ τὸ ἄνηθο καὶ τὸ κύμινο, καὶ ἀφήσατετὰ σπουδαιότερα τοῦ νόμου, τὴν εὐσπλαχνία καὶ τὸ ἔλεος καὶ τὴν πίστη·καί αὐτά ἒπρεπε νά κάνετε, ἀλλά καί ἐκεῖνα νά μὴ ἀφήνετε. ὁδηγοὶ τυφλοί, πού στραγγίζετε τὸ κουνούπι (ἀπό τό κρασί), ἀλλά καταπίνετε τήν καμήλα!’’(* Ματθ.ΚΓ’ 14-15, 23-24).

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ: “«Γιά νά κριθοῦν οἱ ἂνθρωποι (νά σωθοῦν ἢ νά καταδικαστοῦν) ἐγὼ ἦλθα σέ τοῦτον τόν  κόσμο, ὣστε ἐκεῖνοι πού δέν βλέπουν, νά βλέπουν, καὶ ἐκείνοι πού βλέπουν, νά γίνονται  τυφλοὶ».  Καὶ ἂκουσαν ἀπό τούς Φαρισαίους ὃσοι ἦσαν ἐκεῖ κοντά του, και τοῦ εἶπαν· Μὴπως καὶ ἐμεῖς εἲμαστε τυφλοί; Τούς εἶπε ὁ Ἰησοῦς· «Ἐάν ἢσαστε, δέν θά εἲχατε ἁμαρτία. Ἀλλά τώρα λέγετε, «Βλέπουμε». Ἡ ἁμαρτία λοιπόν παραμένει ἐπάνω σας”.(Ἰωάν.Θ’39-41)[σ.σ. πάντα ἐπίκαιρα τά λόγια τοῦ Χριστοῦ μας κai γιά τήν ἐποχή μας τῆς ἀποστασίας ὃλων καί ἱδιαιτέρως τοῦ “κλήρου”, ὃπως προφήτεψε ὁ Ἃγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός: «οἱ κληρικοί θά γίνουν οἱ χειρότεροι καί οἱ ἀσεβέστεροι τῶν ὃλων» Προφητεία 57η Μακαρ.Ἐπισκόπου Αὐγουστίνου Καντιώτου “Kοσμᾶς ὁ Αἰτωλός Προφητείες καί διδαχές” σελ.342].

Καί:  «Ἐάν σεῖς μείνετε σταθεροί στην διδασκαλία μου, πραγματικά εἶστε μαθηταί μου, και θα γνωρίσετε την ἀλήθεια, και ἡ ἀλήθεια θα σᾶς ἐλευθερώσει». (Ἰω Η’ 31-32)

Καί:  «Και ἂν κάποιος δεν σᾶς δεχθεῖ και δεν ἀκούσει τους λόγους σας, βγαίνοντας ἒξω ἀπ’ το σπίτι ἢ την πόλη ἐκείνη, τινάξατε καλά την σκόνη τῶν ποδιῶν σας. Ἀληθινά σᾶς λέγω, κατά την ἡμέρα τῆς Κρίσεως, οἱ κάτοικοι τῆς χώρας τῶν Σοδόμων και τῆς Γομόρρας, θα κριθοῦν ἐπιοικέστερα ἀπό τους κατοίκους τῆς πόλεως ἐκείνης». (Ματθ. Ι’ 14-15) (Οὔτε τὴ σκόνη νὰ μὴν ἔχετε πάνω σας ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ δὲν δέχονται τὸν Εὐαγγελικὸ λόγο σωτηρίας. Πῶς θὰ ὀνόμαζε τώρα ὁ Κύριος ὅλους αὐτοὺς ποὺ ὄχι μόνο τὴ σκόνη ἔχουν πάνω τους ἀλλὰ καὶ αἱρετικὰ κηρύγματα καὶ θερμοὺς ἐναγκαλισμοὺς καὶ φιλιὰ  καὶ συλλείτουργα καὶ συμπροσευχὲς κάνουν μὲ τοὺς ἐχθρούς Του; Τὰ «οὐαί…» εἶναι λίγα! Μόνο χριστιανούς Ὀρθοδόξους δεν θα τους χαρακτήριζε ὁ Κύριός μας, ἀλλά ἀντίθετα σατανοκίνητους).

Καί: «ατς ποθα πιστέψει καθα βαπτιστε θ σωθε, ν ατς πο δν θα πιστέψει θ κατακριθεῖ». (Μάρκ.ΙΣΤ’16)

Καί: «ἐὰν κάποιος δὲ γεννηθεῖ ἀπὸ τὸ νερὸ καὶ τὸ Πνεῦμα (δεν βαπτιστεῖ), δὲν μπορεῖ νὰ εἰσέλθει στὴ βασιλεία τοῦ Θεοῦ». (Ἰω. Γ’5)  [σ./σ. ντίθετα ο οκουμενιστές με την λεγομένη “βαπτισματική θεολογία” που ποτελε παναίρεση, θεωρον και διακηρύσσουν τι λοι ο μετανόητοι αρετικοί, ο ναθεματισμένοι και φορισμένοι πό λες τις γιες Οκουμενικές Συνόδους χουν γκυρο βάπτισμα και δυνατότητα σωτηρίας. Και ατή την παναίρεση την πισημοποίησαν με σύνοδο στην Κρήτη το 2016 που νόμασαν λες τις αρέσεις “κκλησίες”. Βλέπε μήνυση κατά προκαθημένων το καθηγ.κκλησιαστικο Δικαίου Κυριάκου Κυριαζόπουλου στην στοσελίδα: https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2020/06/blog-post_23.html

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ: «πνεῦμα ὁ Θεός, καὶ τοὺς προσκυνοῦντας Αὐτὸν ἐν πνεύματι καὶ ἀληθείᾳ δεῖ προσκυνεῖν». (Ἰω. Δ’24)  [σ.σ. Γιαὐτό και Ἃγιος Γρηγόριος Παλαμᾶς λέγει:Ὃσοι δεν εὑρίσκονται στην ἀλήθεια, αὐτοί δεν ἀνήκουν στην Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ (Συγγράμματα Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ, Ἀναίρεσις γράμματος Ἰγνατίου 2-4σ.626-627) ].

Καί: «αὐτοὶ θὰ πᾶνε στὴν αἰώνια ζωή, ἐνῶ οἱ ἄλλοι στὴν αἰώνια κόλαση». (Ματθ.ΚΕ’ 46)

Καί: «ὅποιος θέλει νὰ ἔρθει πίσω μου, ἂς ἀπαρνηθεῖ τὸν ἑαυτό του καὶ ἂς σηκώσει τὸ σταυρό του καὶ ἂς μὲ ἀκολουθήσει». (Ματθ. ΙΣΤ’ 24)

Καί: «ὃποιος θέλει να σώσει την ψυχή του (την ζωή του), ἂς την χάσει και αὐτὸς ποὺ θα χάσει τὴν ψυχή του (την ζωή του) γιὰ μένα, αὐτὸς θὰ τὴ βρεῖ» (Ματθ. ΙΣΤ’ 25)  [σ./σ. Αὐτός δηλαδή που θα ὀμολογήσει, που θα θυσιαστεῖ, που θα μαρτυρίσει μένοντας πιστός στον Χριστό].

Καί: «διότι σε τι θα ὡφεληθεῖ ὁ ἂνθρωπος, ἐάν κερδήσει ὃλο τον κόσμο και ζημιωθεῖ στην ψυχή του;  ἢ τι ἀντάλλαγμα θα μποροῦσε να δώσει ἓνας ἂνθρωπος για την ψυχή του;  διότι μέλλει ὁ Υἱός τοῦ ἀνθρώπου (ὁ Ἰησοῦς Χριστός) να ἒρθει με την δόξα τοῦ Πατρός Του    μετὰ τῶν ἀγγέλων αὐτοῦ, καὶ τότε θα ἀποδώσει σε κάθε ἓναν κατὰ ἀνάλογα με αὐτά που ἒχει πράξει». (Ματθ. ΙΣΤ’ 26-27)

Καί: «Πόσο στενὴ εἶναι ἡ πὐλη καὶ θλιμμένη εἶναι ἡ ὁδὸς ποὺ ὁδηγεῖ στὴ ζωή, και εἶναι λίγοι αὐτοί που την ἀνακαλύπτουν, ἐνῶ πλατειὰ καὶ εὐρύχωρη αὐτὴ ποὺ ὁδηγεῖ στὴν ἀπώλεια». (Ματθ. Ζ’ 13-14)

Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ: ἐμφανίστηκε στὸν ἀσκητὴ τῆς Ἱ.Μονῆς Ζωγράφου Ἁγίου Ὅρους Γέροντα Γαβριήλ, καί τοῦ εἶπε: Πήγαινε γρήγορα στήν Μονή, καί ἀνάγγειλε στούς  Μοναχούς καί στόν Καθηγούμενο,  ὃτι οἱ ἐχθροί οἱ δικοί μου καί τοῦ Υἱοῦ μου ἐπλησίασαν. Ὃποιος ἀσθενεῖ πνευματικά καί φοβηθῆ, ἂς κρυφθῆ μέχρις ὃτου περάσει ὁ πειρασμός. Ὃσοι ἐπιθυμοῦν  τά  μαρτυρικά στεφάνια, ἂς παραμείνουν στήν Ἱ. Μονή”. [σ.σ. Ο χθρο τς Παναγίας καί το Υο της, σαν ο αρετικοί λατινόφρονες, ατοκράτωρ Κων/πόλεως Μηχαήλ Παλαιολόγος κα ψευδοπατριάρχης ωάννης Βέκκος (ο ποοι μπροστά στος σημερινος οκουμενιστές εναι μαθητούδια), ο ποοι με στρατιώτες και Λατίνους πγαν στο γιον ρος, γιά νά πείσουν μέ τήν βία τούς Μοναχούς, νά προσκυνήσουν τόν «πάπα». Ο Μοναχοί προτίμησαν νά μαρτυρήσουν διά πυρός, παρά νά προσκυνήσουν τόν «πάπα», ταν ο στρατιτες βαλαν φωτιά στόν πύργο τς .Μονς Βλέπε: http://aktines.blogspot.com/2018/08/blog-post_16.html ]. 

βλέπε και ἰστοσελίδα : https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2020/06/blog-post_27.html  με τίτλο:  α' μέρος: «Δεῦτε και καταπαύσωμεν τάς ἑορτάς τοῦ Θεοῦ ἐπί τῆς γῆς» σε 4 μέρη.

 

συνεχίζεται στο 2ο μέρος: https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2021/04/2.html


     Με ἀγάπη Χριστοῦ, ἀγωνία  και πόνο ψυχῆς για την πτώση τῶν σημερινῶν (μη ἀντιδρώντων σε τίποτα παρά τους Ἱερούς Κανόνες)”κληρικῶν” και “μοναχῶν” που  ἐπέφερε  ὃσα  κακά βιώνουμε  στις μέρες μας και τα χειρότερα που ἒρχονται σύντομα, και με την εὐχή για μετάνοια ὃλων και ἀπομάκρυνση ἀπό τους παναιρετικούς οἰκουμενιστές “ἐπισκόπους” και ἀπό ὃσους τους ἀκολουθοῦν και τους μνημονεύουν, ὃπως διατάσσει ὁ Χριστός, ἡὙπεραγία Θεοτόκος και οἱ Ἃγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας,  μήπως  μᾶς λυπηθεῖ ὁ Θεός και μετριαστεῖ ἡ καταστροφή.

 Νεκτάριος Μοναχός ὁ ἐκ Κορίνθου

pnektariosmon@gmail.com

Στῶμεν καλῶς.

 

2 σχόλια:

  1. Διώχνει ο κάθε ψυχ τον κόσμο από το σώμα της Εκκλησία!
    Συγχαρητήρια καλώς ήρθες στο κόσμο της πλάνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με καλοσορίζεις στον κόσμο σου, ἀλλά δεν θα ἒρθω. Εὐχαριστῶ γιά τον χαρακτηρισμό σου. Μάθε ὃτι εἶναι τιμή γιά τον Ὀρθόδοξο, να τον ὑβρίζουν αἱρετικοί σάν και σένα, γιά την Ὀρθόδοξη Πίστη του. Ὃσο γιά το σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, εἶναι ἐκεῖ ὃπου ὑπάρχει και ἡ Κεφαλή της, που εἶναι Ὁ Χριστός. Αὐτός εἶναι ἡ ὁδός και ἡ ἀλήθεια και ἡ ζωή. Το σῶμα που δεν ἒχει κεφαλή Τον Χριστό, ἀλλά τον ἀντίχριστο, και τους προδρόμους του, εἶναι νεκρό και βγάζει δαιμονική δυσωδία, ὃπως ἀκριβῶς και ἡ κρατική παναιρετική "'εκκλησία" τῶν οἰκουμενιστῶν στην ὁποία ἀνήκεις και προσπαθείς με το σχόλιό σου, ἐδῶ τρολάκι τοῦ συστήματος, να ἀποτρέψεις τους ἀναγνώστες να μάθουν την ἀλήθεια τῶν Ἁγίων Πατέρων στα ἑπόμενα μέρη τῆς Πατερικῆς αὐτῆς μελέτης. Εὒχομαι κανείς ἀπό τους ἀναγνώστες να μη λάβει ὑπ'ὃψιν του τα δόλια λόγια σου, και να προχωρήσει και στα ἑπόμενα μέρη, γιά να μάθει την ἀλήθεια, που θα τον ἐλευθερώσει ἀπό την πλάνη τῆς παναιρέσεως. Ἀμήν.

      Διαγραφή

Ἡ Πανορθόδοξη Σύνοδος τῆς Μόσχας (1666-7) καί ἀναίρεση συκοφαντιῶν τοῦ π. Εὐφροσύνου Σαββαϊτου. (Νεκταρίου Μοναχοῦ τοῦ ἐκ Κορίνθου)

      Ἡ Πανορθόδοξη Σύνοδος τῆς Μόσχας (1666-7) καί ἀναίρεση συκοφαντιῶν τοῦ π. Εὐφροσύνου Σαββαϊτου. Νεκταρίου Μοναχοῦ τοῦ ἐκ Κορίνθο...