Κυριακή 23 Μαΐου 2021

Ληξουριώτισσα: «Μηδένα πρὸ τοῦ τέλους μακάριζε»

 

Ληξουριώτισσα: «Μηδένα πρὸ τοῦ τέλους μακάριζε»

 

 

Ἀκόμα καὶ ὁ Κροῖσος, στὰ πολλὴ καλά του, δικαίως θὰ ζήλευε τὸν ἀμύθητο πλοῦτο τῶν Χριστιανῶν, ἰδιαίτερα στὶς μέρες μᾶς ὅπου εἶναι – σᾶς ξενίζει; – ἀκόμα πιὸ προσιτός!  Ἕνα ἀπαράμιλλο, ἀπαράλλακτο, ἀνεξάντλητο, ἀσυνάλλακτο  πλοῦτο, ποὺ – παραδόξως – ἀνήκει στοὺς κατὰ κόσμο ρακένδυτους καὶ δεδιωγμένους, στοὺς «τρελούς» των ἐσχάτων, στοὺς διαφυλάσσοντες, δηλαδή, τή Σεπτή [Ὀρθόδοξη] Πίστη ἠμῶν! 

Αὐτὸς ὁ πλοῦτος εἶναι ἡ Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν, εἶναι ἡ αἰωνιότητα μὲ τὸν Χριστό, μέσα στὸ Φῶς τῆς Ἀγάπης, ἀφοῦ ἡ Δικαιοσύνη θὰ εἶχε ἀποδοθεῖ ἅπαξ στὴν Τελικὴ Κρίση. Ἀκόμα καὶ ὁ τελευταῖος βαπτισμένος σύμφωνα μὲ τὴν Ὀρθὴ Πίστη – μπορεῖ νὰ «ἐξαργυρώσει» τὴν «ἐπιταγὴ» τοῦ Κυρίου ἠμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἀρκεῖ νὰ εἶχε συμμορφωθεῖ καὶ μὲ τὸ σύνθημα:  «Ἔσεσθε μισούμενοι ὑπὸ πάντων διὰ τὸ ὄνομά μου» (Λουκ.21,17) Τὸ σύνθημα τὸ ἐντοπίσαμε στὸ ἄρθρο «ΦΑΡΙΣΑΪΚΗ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ» https://www.triklopodia.gr/%cf%86%ce%b1%cf%81%ce%b9%cf%83%ce%b1%cf%8a%ce%ba%ce%b7-%ce%b2%ce%bb%ce%b1%cf%83%cf%86%ce%b7%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%b1%cf%80%ce%b5%ce%b9%ce%bd%ce%b7-%ce%bf%ce%bc%ce%bf%ce%bb/  καὶ χαρήκαμε πὼς ὑπάρχουν καὶ ἄλλες φωνὲς – ἐκτὸς ἀπὸ ἐκείνη τοῦ ἰστολογίου maxomaiyperpistews.blogspot.com  -, ποὺ καυτηριάζουν τὰ τεκταινόμενα ἀπὸ τὴν σωστή, πνευματικά, ὀπτικὴ γωνία καὶ ὄχι μόνο ἀπὸ τὴν ὀρθολογιστικὴ οἰκονομοεπιστημονικοπολιτική.

Τὸ δὲ ἄρθρο τοῦ π. Εὐφροσύνου Σαββαΐτου «Λόγος στὰ ἐλάσσονα καὶ …σιωπὴ στὰ μείζονα!», ποὺ ἐπίσης ἐντοπίσαμε προσφάτως, νὰ στηλιτεύει τὸν φαρισαϊσμὸ τῶν «ποιμένων», μετέτρεψε τὴ χαρά μας σὲ εὐφορία καὶ ἃς ἔχει «μυριστεῖ», ὁ π. Εὐφρόσυνος, κάπως καθυστερημένα τὴ «δουλειὰ» (βλ.: «Κάπου ἐδῶ τους μυριστήκαμε!»). Ἔστω!  https://www.triklopodia.gr/%ce%bb%cf%8c%ce%b3%ce%bf%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%b1-%ce%b5%ce%bb%ce%ac%cf%83%cf%83%ce%bf%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%83%ce%b9%cf%89%cf%80%ce%ae-%cf%83%cf%84%ce%b1-%ce%bc%ce%b5%ce%af/  ) 

Ὅμως, προκειμένου ἡ χαρά, ποὺ ὁ Οὐρανὸς ὁλόκληρος βιώνει στὴν ἐπιστροφὴ τοῦ ἁμαρτωλοῦ, νὰ μὴν ἐκλείψει καὶ τὸ κείμενο νὰ εἶναι ὄντος ὠφέλιμο καὶ ὄχι νὰ προσβάλλει τὴν λογικὴ μέσα ἀπὸ ἐννοιολογικὲς ἀνακολουθίες, χρειάζεται ἡ γράφουσα (ὑποθέτω ὅτι πρόκειται περὶ τῆς πρεσβυτέρας Καλυψοὺς Δημητριάδη), νὰ κλείσει τὴν «πληγῆ» ἀπ’ ὅπου το κείμενο θανάσιμα «αἱμορραγεῖ»! Διότι, ἐνῶ ἡ ἀρθρογράφος δηλώνει εὐθαρσὼς καὶ θεάρεστα:   «Μεγάλη ἡ πλάνη, καλοί μας φίλοι παντοῦ! Ἕνας χρόνος μεγίστης ἀποστασίας συμπληρώνεται, μέσα στὸν ὁποῖον εἴδαμε τὶς μάσκες πολλῶν “ἐκλεκτών” νὰ πέφτουν καὶ τοὺς ναούς μας νὰ καταντοῦν στάβλοι ἀλόγων ζώων.»  (*σ.σ. – μόνο ποὺ τὰ χρόνια της μέγιστης ἀποστασίας εἶναι τεσσεράμισι, δηλαδὴ ἀπὸ τὸ 2016, ἀπὸ τὴν ληστρικὴ καὶ ψευδῆ σύνοδο τῆς Κρήτης!)

Καὶ  «Σκοπὸς μᾶς λοιπὸν δὲν εἶναι οἱ ἀρετές, ἀλλὰ Η ΚΑΡΔΙΑ ποὺ καρποφορεῖ, διδάσκει ὁ Ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς, ὁ νέος μεγάλος Σέρβος Ἱεράρχης. Πρέπει νὰ ξέρουμε, ὅπως μᾶς ἀναφέρει ὁ ἅγιος Μάξιμος, ὁ μέγας Ὁμολογητής, ὅτι “ὁ Θεὸς δὲν μπορεῖ νὰ σὲ ἐξαπατήσει, μὰ οὔτε κι ἐσὺ Ἐκεῖνον. Ὅλοι κάνουν τὸ σταυρό τους, δὲν προσεύχονται ὅμως ὅλοι!”. Ὁ Φαρισαῖος, ὅπως καὶ ὁ κάθε γενειοφόρος Οἰκουμενιστὴς στὶς μέρες μας, εἶναι Ἀβραὰμ ὡς πρὸς τὴ γενειάδα του, ἀλλὰ Χὰμ ὡς πρὸς τὰ ἔργα του!» 

Καὶ «Μὴ μᾶς παραπλανοῦν ἑπομένως τὰ κηρύγματα ὅλων των ἀγαπολόγων καὶ προφητολόγων τῆς ἀνομίας! Ὅσοι λένε ὅτι εἶναι κατάκριση νὰ ἐλέγχεις τὰ δημόσια λόγια καὶ ἔργα τοῦ σκότους, δὲν ἀγάπησαν ποτὲ τὸν Θεὸ καὶ τὴν Ἐκκλησία του, ποὺ στηρίζεται πάνω στὸ αἷμα τῶν Μαρτύρων! Εἶναι πονηροὶ διαστροφεῖς τῆς εἰρήνης, τῆς ἀγάπης καὶ τῆς ταπείνωσης! Τοποθετοῦν τοὺς ἑαυτοὺς τοὺς πάνω ἀπ’ τὸν Θεὸ καὶ τοὺς Ἁγίους της ἀγάπης! Φαίνονται ἀπ’ τὰ φιδίσια μάτια τους! Ἡ καρδιὰ τοὺς μυρίζει ἀπὸ μακριὰ τὴ δυσωδία τῆς ὑποκρισίας! Ὁ ἀληθινὰ ταπεινὸς ἄνθρωπος τοῦ Θεοῦ πέρα ἀπὸ τὰ δάκρυα, ποὺ λούζουν τὴν προσευχὴ καὶ τὸ πρόσωπό του, ὁρμάει σὰν λιοντάρι μὲ ἀκακία καὶ τόλμη στὸν ἀγώνα τῆς θυσίας, τοῦ μαρτυρίου καὶ τῆς δημόσιας ὑπεράσπισης τοῦ ὑβριζόμενου Χριστοῦ.»

Καὶ «… μακριὰ ἀπὸ τὸ συμβιβασμὸ πίστης καὶ λογικῆς, μακριά, προσέξτε, κυρίως ἀπὸ τὴν ἐμμονὴ στὴν ἀνώφελη ὁμολογία  μιᾶς ἁπλῆς διαμαρτυρίας (ὅ,τι πιὸ ὕπουλο σήμερα), μακριὰ τέλος ἀπὸ τὴν κοινωνία καὶ τὴ μνημόνευση τῶν οἰκουμενιστῶν, ὑπομένοντες μὲ ἐλπίδα καὶ πολλὴ ταπείνωση κάθε θλίψη γιὰ τὴν ἀγάπη καὶ τὴν ἀλήθεια τοῦ Χριστοῦ.» 

Σὲ κάποιο σημεῖο λέει:  «Ὁ ὅσιος γέροντας Ἐφραὶμ τῆς Ἀριζόνας καὶ πολλοὶ ἄλλοι σύγχρονοι ἅγιοι,…»!!!!!

Ρωτᾶμε λοιπόν: Ὁ ἴδιος ὁ «ὅσιος» Ἐφραὶμ κράτησε τὴν Πίστη ἢ ἀπέθανε στὴν ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ μνημονεύοντας τοὺς παναιρετικοὺς «μητροπολίτες» καὶ τὸν παναιρεσιάρχη Βαρθολομαῖο; Πῶς ἔλεγε στοὺς ἄλλους νὰ ἀγωνιστοῦν ἐνῶ ὁ ἴδιος ὄχι μόνο δὲν ἀγωνίστηκε ἀλλὰ παρέσυρε στὴν παναίρεση ὁλόκληρό το πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας μὲ τὴν σιωπή του, ποῦ εἶναι τὸ τρίτο εἶδος ἀθεΐας κατὰ τὸν Ἅγιο Γρηγόριο τὸν Παλαμά;! Πῶς καταφέρεστε κατὰ τῶν ἄλλων κληρικῶν ἀλλὰ τὸν ἀποκαλεῖτε αὐτὸν «ὅσιο»; Σὲ τί διαφέρει ἀπὸ τοὺς ἄλλους προδότες τῆς πίστεως; Καὶ μόνο ποὺ ὄντας ψηλὰ στὴν συνείδηση τῶν πιστῶν, παρέσυρε τοὺς πάντες στὴν παναίρεση, ΕΙΝΑΙ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΟΛΩΝ! (Ἃς ὄψονται καὶ οἱ ὑπόλοιποι «γέροντες» γιὰ τοὺς ὁποίους ὁ Θεὸς  μακροθυμεῖ ἀκόμα!)

Τὸ, ἐν διωγμό, [μικρὸ] χριστεπώνυμο ποίμνιο τῶν ἐσχάτων, τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας ἀναμένει ἐναγωνίως νὰ ἀνασκευάσετε ὥστε τὸ κειμένου νὰ γίνει πολύτιμη πυξίδα σωτηρίας!  

ληξουριώτισσα

11 Μαρ 2021

 

Υ.Γ. – Οἱ Ἅγιοι Πατέρες μᾶς λέγουν ὅτι ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΕΚΠΛΉΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΉ ΚΡΙΣΗ, ὅπου σημαίνει πὼς κάποιοι ποὺ θεωροῦνται ἅγιοι θὰ βρεθοῦν στὴ κόλαση καὶ κάποιοι ἄλλοι, περιφρονειμένοι, θὰ εἶναι στὴν Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἡ Πανορθόδοξη Σύνοδος τῆς Μόσχας (1666-7) καί ἀναίρεση συκοφαντιῶν τοῦ π. Εὐφροσύνου Σαββαϊτου. (Νεκταρίου Μοναχοῦ τοῦ ἐκ Κορίνθου)

      Ἡ Πανορθόδοξη Σύνοδος τῆς Μόσχας (1666-7) καί ἀναίρεση συκοφαντιῶν τοῦ π. Εὐφροσύνου Σαββαϊτου. Νεκταρίου Μοναχοῦ τοῦ ἐκ Κορίνθο...