Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021

053 12/7/2021 ΤΟ ΞΕΣΚΕΠΑΣΜΑ ΤΩΝ ΔΗΘΕΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ “ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ”

 

ΤΟ ΞΕΣΚΕΠΑΣΜΑ ΤΩΝ ΔΗΘΕΝ  ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ “ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ”

 

Ἐπειδή ἀνακοινώθηκε ἡ παραπομπή τῶν Κοσμᾶ “Αιτωλοακαρνανίας και Σεραφείμ “Κυθήρων” στη “Συνοδική Ἐπιτροπή” τῆς “I.Σ.Ε.Ε.”, https://www.triklopodia.gr/%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%b5%ce%b9%ce%b8%ce%b1%cf%81%cf%87%ce%af%ce%b1-%cf%83%ce%b5-%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%86%ce%ac%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b9-%cf%83-%cf%84%ce%b7%cf%82/ 

πού εἰσηγεῖται, μεταξὺ ἄλλων,: «τὴν παραπομπὴ τους για  καταφρόνηση τῆς προϊσταμένης ἐκκλησιαστικῆς  Ἀρχῆς, ἀπειθαρχία, θεολογικὴ πλάνη καθώς και ἠθική αὐτουργία για ἀπειθαρχεία τῶν πιστῶν σε σχέση πρὸς τὶς ὑποδείξεις τῆς Πολιτείας καὶ τῆς Ἐκκλησίας σὲ θέματα ὑγείας», και ἐπειδή κινδυνεύουν να πλανηθοῦν πολλοί συγκοινωνοῦντες με την παναιρετική “κρατοῦσα ἐκκλησία”, ἀλλά και μερικοί “ἀποτειχισμένοι”, κληρικοί και λαϊκοί, που περιμένουν την (ἀργοπορημένη ἐπί 5 ὁλόκληρα χρόνια) τάχα μετάνοια μερικῶν λυκοποιμένων για να τους ἀκολουθήσουν,  θέλοντες “μπροστάρηδες”, σώνει και καλά “ἐπισκόπους”, λές και δεν τους φτάνει το παράδειγμα τοῦ Μοναχοῦ Ἁγίου Μαξίμου τοῦ Ὀμολογητοῦ, που ἀγωνίστηκε με τους δύο συμμοναστάς του Μοναχούς Ἀναστασίους (μόνοι παγκοσμίως ὀρθόδοξοι ρασοφόροι), κατά τῶν αἱρέσεων τοῦ Μονοθελητισμοῦ και Μονοενεργητισμοῦ και νίκησαν με την χάρη τοῦ Θεοῦ,  ἀνακοινώνουμε αὐτές τις δύο ὁμολογιακές ἐπιστολές και τονίζουμε τα παρακάτω:

 

Ἂς προσέξουμε φίλοι μου πολύ, γιατί «αἱ ἡμέρες πονηραί εἰσι».

 Πολλοί θα τους χαρακτηρίσουν και ὀμολογητές. Αὐτή ἡ τακτική τῶν σκοτεινῶν νεοταξίτικων κέντρων, μασόνων κ.λ.π. που ἒχουν διεισδύσει στην ἰεραρχεία τῆς ἐκκλησίας ἀπό παλιά, (βλέπε παρακάτω 1) εἶναι γνωστή, δηλ. να παραπέμπουν μερικούς “δικούς” τους, για να δείξουν τάχα ὃτι εἶναι ἀντίπαλοί τους και διώκονται, για να ἐλπίζει ὁ ἀφελής και σε ἂγνεια εὐρισκόμενος πιστός, ὃτι ὑπάρχει δῆθεν Δημοκρατία στην κρατοῦσα “ἐκκλησία” και  ὃτι ὑπάρχουν τάχα μερικοί ἐπίσκοποι, που ἀντιδροῦν και διώκονται, ἂρα αὐτοί εἶναι οἱ “μπροστάρηδες” αὐτοί θα πρέπει να βγάλουν “το φίδι ἀπό την τρύπα”, και ὂχι ὁ καθένας πιστός, που κάθεται στον καναπέ του. Ἀλλά ὃπως πολύ σωστά λέει και ἡ παροιμία: «κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει»!!!

Βγῆκε τώρα (κατά σύμπτωση!) και ὁ πρώην “Αἰγειαλείας” Ἀμβρόσιος, και το παίζει τάχα ἀντιοικουμενιστής, στέλνοντας ὑπόμνημα στην “Ι.Σ.Ε.Ε.” και τους ἐγκαλεῖ για αἳρεση ἐνῶ ὁ ἲδιος τους μνημονεύει κανονικά. Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ Ἀμβροσίου μὲ αἰχμὲς πρὸς τὴν Ἱερὰ Σύνοδο” https://www.triklopodia.gr/%e1%bc%80%ce%bd%ce%bf%ce%b9%ce%ba%cf%84%e1%bd%b4-%e1%bc%90%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bb%e1%bd%b4-%e1%bc%80%ce%bc%ce%b2%cf%81%ce%bf%cf%83%ce%af%ce%bf%cf%85-%ce%bc%e1%bd%b2-%ce%b1%e1%bc%b0%cf%87/  Αὐτός περίπου ἓνα χρόνο πρίν, (που παρανόμως εἶχε παραιτηθεῖ ἀπό την θέση του), ἀφόρισε 3 πρόσωπα τῆς Κυβέρνησης λές και ὃλοι οἱ ἂλλοι κυβερνητικοί εἶναι ἀγγελούδια.

Ἀλλά τι ἀφόρισε ἓνας μνημονευτής τῶν οἰκουμενιστῶν, “ἐπίσκοπος”, μερικούς Ἐβραίους και μασόνους ἑλληνόγλωσσους κυβερνητικούς; Αὐτοί την δουλειά τους κάνουν, ἀφοῦ ἐκτελοῦν τις ἐντολές που παίρνουν ἀπό τις σκοτεινές στοές που τους τοποθέτησαν στην ἐξουσία,  ἐξαπατῶντας τον Ἐλληνικό λαό για πολλοστή δυστυχῶς φορά. Αὐτός ὁ “ἱεράρχης” μόνο τους συγκεκριμένους πολιτικούς εἶδε ὃτι χρειάζονται ἀφορισμό; Ὃλους τους ἂλλους κυβερνητικούς και βο(υ)λευτές που ψήφισαν  ἀντίχριστα και ἀνθελληνικά νομοσχέδια δεν τους εἶδε; Τους παναιρετικούς ἐπισκόπους που κατέλυσαν ὃλη την ὀρθόδοξη ἐκκλησιολογία στην ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης το 2016, δεν τους ἀντελήφθη; Οὒτε τους σχισματοαιρετικούς “ἐπισκόπους” που κοινωνοῦν με το λεγόμενο “πατριαρχεῖο Οὐκρανίας”; Δεν ἒπρεπε να ἀποτειχιστεῖ ἀπ’αὐτούς, βάσει τῶν Ἱερῶν Κανόνων;

Ποιούς κοροϊδεύουν (ὃπως με τον κοροϊδοϊό); Τον ἁπλό λαό, που ἒχει ἀγνοήματα;  Πάντως ὂχι  ὃλους. Οὓτε περισσότερο τον Θεό. Διότι ὁ Θεός “οὓ μυκτηρίζεται”. 

Και ὁ πολύς δῆθεν “παραδοσιακός” Μόρφου, που τα παραδέχεται δημοσίως και λέει ὃτι για ὃσα συμβαίνουν σήμερα αἰτία εἶναι ἡ “Σύνοδος” τῆς Κρήτης ὃπου ἒκαναν λάθος οἱ ἀδελφοί του “ἐπίσκοποι”, κατεβάζει σε ἓνα ἀπλό λάθος τις φοβερές προδοσίες τῆς πίστεως τῶν ψευδεπισκόπων στο Κολυμπάρι, ἀκολουθῶντας στις ἐκφράσεις του, τους πολιτικούς, (βλέπε Βελοπουλο, που εἶχε χαρακτηρίσει λάθος, την προδοσία τῶν τότε κυβερνητικῶν στίς Πρέσπες). Ἐπίσης ἀντελήφθη και τις προδοσίες τῶν δικῶν του συνεπισκόπων, που μνημονεύουν τον ψευδοπατριάρχη Ούκρανίας και ἀντέδρασε λεκτικά. Μέχρι ἐκεῖ !!!

Ἂ ὃλα κι’ὃλα, δεν θα γίνουμε και ἀντάρτες!!! ὃπως ὁ Ἃγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής, ὁ Ἃγιος Ἀθανάσιος ὁ Μέγας, ὁ Ἃγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης ὁ Ἅγιος Ἰωσήφ Ἀρχιεπίσκοπος Θεσσαλονίκης, ὁ Ἅγιος Μᾶρκος ὁ Εὐγενικός, οἱ Ἅγιοι Θεόδωρος καί Θεοφάνης οἱ Γραπτοί, ὁ Ἅγιος Μιχαήλ ἐπίσκοπος Συνάδων, ὁ Ἅγιος Εὐθύμιος ἐπίσκοπος Σάρδεων, ὁ Ἅγιος Θεοφύλακτος ἐπίσκοπος Νικομήδειας, ὁ Ἅγιος Αἰμιλιανός ἐπίσκοπος Κυζίκου, ὁ Ἅγιος Στέφανος ἡγούμενος Τρίγλιας, ὁ Ὅσιος Θεοφάνης ἡγούμενος τῆς Μονῆς τοῦ Μεγάλου Ἀγροῦ, ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ἡγούμενος Καθαρῶν, ὁ Ὅσιος Νικήτας ἠγούμενος Μηδικίου, ὁ Ἅγιος Μακάριος ἡγούμενος Πελεκητῆς, ὁ Ὃσιος Πέτρος Ἀτρώας, ὁ Ὅσιος Νικόλαος ὁ Στουδίτης, ὁ Ὅσιος Θαδδαῖος ὁ Στουδίτης,ὁ Ὅσιος Ναυκράτιος ὁ Στουδίτης, ὁ Ὅσιος Πλάτων Στουδίτης, που εἶχαν διακόψει την ἐπικοινωνία τους με τους αἱρετικούς!!! Ὃπως ὁ Ὃσιος Ἰουστῖνος ὁ Πόποβιτς που διέκοψε τήν μνημόνευση τοῦ πατριάρχου Σερβίας Γερμανοῦ καί ἔπαψε κάθε ἐκκλησιαστική ἐπικοινωνία μέ αὐτόν, παραμένοντας ἔγκλειστος στό ἡσυχαστήριό του. Ὃπως τέλος και ὁ  ἁγιασμένος Γέροντας Παϊσιος ὁ Ἁγιορείτης που ἦταν ὁ πάτρων τῆς ἀποτειχίσεως εἰς τό Ἅγιον Ὄρος, ὅταν αὐτό διέκοψε τήν μνημόνευση τοῦ μεγάλου οἰκουμενιστή καί μασόνου πατριάρχου Ἀθηναγόρα. Ὃπως και τόσοι ἂλλοι Ἃγιοι που εἶχαν ἀποτειχιστεῖ ἀπό τους αἱρετικούς «ὣν οὑκ ἐστιν ἀριθμός».

-Ἂ ἐμεῖς δεν κάνουμε τέτοια, αὐτά εἶναι για τους Ἁγίους. Ἐμεῖς δεν εἲμαστε ἃγιοι. Τι κι’ἂν μᾶς προσφωνοῦν “πανιερότατε”  Μόρφου, ἢ “ἃγιε” Καλαβρύττων, αὐτοί εἶναι ἁπλοί τίτλοι.

-Δηλαδή δεν ἒχουν περιεχόμενο;;;

Και πῶς ἐσεῖς στις Πανηγύρεις τῶν Ἁγίων που ἑορτάζετε διδάσκετε ὃτι «ἑορτή ἁγίου ἲσον μίμησις ἁγίου»; Μήπως ἐννοεῖτε οἱ πιστοί να μιμοῦνται τους ἁγίους, ὂχι ὁ ἑπίσκοπος; Αὐτός βέβαια, ἐξαιρεῖται!!! Αὐτός εἶναι ὑπεράνω!!! Δεν ἀφορᾶ αὐτόν το ρητό!!!       

-Μήπως ἃγ(ρ)ιοι ψευδεπίσκοποι, ἀνήκετε σε ἃλλη “ἐκκλησία” και ὂχι στην Ὀρθόδοξη; Ναι και βέβαια, ἀφοῦ ἀπό το 2016 ἀνήκετε στην “Π.Σ.Ε.υδεκκλησία”  τῶν πονηρευομένων, τοῦ Κολυμπαρίου. 

-Τώρα μάλιστα!  ἐξηγοῦνται ὃλα.         

Αὐτός (ὁ “Μόρφου”), μνημονεύει τους οἰκουμενιστές “συνεπισκόπους” του τῆς Κύπρου, κανονικά, ἀλλά  παρ’ὃλα αὐτά, πολλοί τον θεωροῦν ἀγωνιστή γιατί ἀντιστάθηκε στο μέτρο τῆς “Ἱερᾶς” ψευδοσυνόδου τῆς Κύπρου να ἑορτάσουν το Πάσχα στις 9.00 το βράδυ τοῦ Μ.Σαββάτου, και στην ἐπιβολή τῆς μάσκας-φίμωτρου στους ναούς.

Ἀλλά για το σφράγισμα τῶν ἐμβολιασθέντων, (με την νανοτεχνολογία τοῦ Μπίλ Γκέϊτς με ἀρ. πατέντας “WO 2020 060606”) και τον ἐπερχόμενο σύντομα θάνατό τους, που καταγγέλλουν μεγάλοι καθηγητές ἰατροί και νομπελίστες, (Μοντανιέ, Μπαγκντί, κ.ἂ.) κουβέντα!!! Λέει μόνο ὃτι αὐτός δεν θα το κάνει, ἀλλά οἱ πιστοί να διαλέξουν μόνοι τους εἲτε να το κάνουν, εἲτε ὂχι, και δέχεται σε “κοινωνία” και τους σφραγισμένους με το μπόλι τοῦ ἀντιχρίστου, και τους ἀμπόλιαστους,

Βγαίνει  σήμερα  ἀληθινός    μακαριστός  ἐπίσκοπος  Φλωρίνης  Αὐγουστίνος  που  σε κήρυγμά του ὃταν ἦταν Ἱεροκήρυκας στην Ἀρχιεπισκοπή Ἀθηνῶν, εἶχε ἀποκαλύψει ὃτι «για να γίνει κανείς σήμερα (για τότε, κατά την δεκαετία τοῦ 1960) ἐπίσκοπος, δεν μπορεῖ να γίνει, παρά μόνο ἂν περάσει τα σκαλοπάτια τῆς μασονικῆς στοᾶς ἢ ἂν σιωπᾶ και δεν τους πολεμεῖ (τους μασόνους)».(1)  

Και ὁ ἁγιασμένος Γέροντας Παϊσιος ὁ Ἁγιορείτης ἀποκαλύπτει το τέλος τῶν ἀναξίων ἀρχιερέων Βλέπε το σχετικό Video: Τό φρικτό τέλος τῶν ἀναξίων ἀρχιερέων (ἀποκαλυψη τοῦ Ἁγ. Παϊσίου - μασόνοι ἀρχιερεῖς (Αὐγ.Καντιώτου)” (π.Σάββα Ἁγιορείτου).

https://www.youtube.com/watch?v=iWVOc0PtV-s

Ξεσκεπάζονται λοιπόν σήμερα ὁ ἓνας μετά τον ἂλλον, οἱ λεγόμενοι “παραδοσιακοί” ψευδεπίσκοποι ἀπό μόνοι τους κατά παραχώρηση τοῦ Θεοῦ, ὃπως ξεσκεπάστηκε και ὁ “Πειραιῶς” με την ὀσφυοκαμψία του στον παναιρεσιάρχη “Κων/πόλεως” και με το πεσκέσι (την εἰκόνα του) που τοῦ εἶχε στείλει λίγους μῆνες πρίν στο Φανάρι, καθώς και οἱ “Κονίτσης” και “Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως” με την ὑπακοή τους στα μέτρα τῆς ψευδο“Ἱ.Σ.Ε.Ε.” και για την μασκοφορία που την χαρακτήρισε ὁ τελευταῖος, ἂκουσον!!! ἂκουσον!!! σαν το ἐπανοφόρι που φορᾶ ὁ πιστός μέσα στον ναό!!!

Ὃλοι τους ἐλέγχονται πρωτίστως βέβαια για την συμπόρευσή τους με τους οἰκουμενιστές, και την μνημόνευσή τους, παρά τους Ἱερούς Κανόνες που διατάσσουν την ἀποτείχιση (βλέπε και μελέτη σε 4 μέρη με τίτλο “Τι λέγουν ἡ Ἁγία Γραφή και οἱ Ἃγιοι Πατέρες για την ἀπομάκρυνσή μας ἀπό τους αἱρετικούς” στην ἰστοσελίδα: https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2021/06/v-behaviorurldefaultvmlo.html

Ἐπειδή και ὁ Ἀπόστολος διατάσσει να ἐλέγχουμε: «μή γίνεσθε λοιπόν σαν και αὐτούς (τους υἱούς τῆς ἀπειθείας) … καί να μην ἒχετε σχέση με τα ἂκαρπα ἒργα τοῦ σκότους, ἀλλά μᾶλλον και να τα ἐλέγχετε» (Ἐφ. Ε’6-7 , 11),  πρέπει  να ξεσκεπαστεῖ και ὁ ἂλλος λύκος με ἒνδυμα προβάτου, ὁ “Αἰτωλίας”  που τάχα παραπέμπεται ὃπως προείπαμε. Αὐτός με εἶχε διώξει ἀπό το Μοναστῆρι ὃπου ἐμόναζα, ἐπειδή ἀποτειχίστηκα ἀπό την “ἀφεντιά” του, για λόγους πίστεως.

Ὁ διώκτης τῶν Ὀρθοδόξων, παρουσιάζεται τώρα ὡς διωκόμενος!!!  Ὧ τῆς ἁπάτης!!! Φοβερή  νεοταξίτικη διαστροφή τῆς πραγματικότητας!!!

Ἂς πᾶμε λοιπόν 4 περίπου χρόνια πίσω για να παρακολουθήσουμε τα γεγονότα μέσα ἀπό τις 2 ὀμολογιακές μου  ἐπίστολές  που με την βοήθεια τοῦ Θεοῦ ἐπέδωσα στον “παραδοσιακό” μετέπειτα διώκτη μου, που τις εἶχε ἀναρτήσει τότε το ἰστολόγιο “ὁ παιδαγωγός”:

Παρασκευή, 15 Σεπτεμβρίου 2017  ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ  ‘‘Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ’’

Οι δύο ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ του ΜΟΝΑΧΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ ΠΡΟΣ τον μητροπολίιτη ΑΙΤΩΛΙΑΣ κ. Κοσμά

ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΠΕΡΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΟΡΙΑ 

ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ

 

Στις 12 του μηνός (Σεπτεμβρίου 2017) ο επίτροπος Δημήτριος Κ. με δύο λαϊκούς ζήτησε πάλι από τον μοναχό Νεκτάριο να φύγει από τον τόπο της Ἱερᾶς Μονῆς (απ’ όπου ο ίδιος ο επίσκοπος κ. Κοσμάς χάρη φιλοξενίας τον τοποθέτησε πριν τρία χρόνια).

 Στην ειρηνική πρόταση του μοναχού «περιμένω χαρτί του δεσπότη» ο επίτροπος βεβαίωσε πως ο επίσκοπος «χαρτί» δεν δίνει! 

 Στην συνέχεια -παρόντος του λαϊκού Χρήστου Ελευθεριάδη που φιλοξενείται στο χώρο της Αγίας Παρασκευής- ο μοναχός Νεκτάριος ζήτησε από τον επίτροπο να του δώσουν αυτοί "χαρτί" (ενν. η επιτροπή του Ι. Ναού) που να βεβαιώνει γραπτώς αυτά που άκουσαν από το στόμα του ηγουμένου της Ι.Μονής Μυρτιάς Τριχωνίδος π.Ιωσήφ, ότι δηλαδή ο λόγος που ζητά ο δεσπότης την απομάκρυνσή του είναι η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ του και ουδείς άλλος! Φυσικά ο επίτροπος –σε πρώτη φάση- αρνήθηκε!

Επιστολή 1η:"1η ‘Ιουλίου 2017Κλείνω τὴν ἐπιστολή μου αὐτήν Σεβ/τατε, μὲ μία ἀκόμη υἱκὴ θερμὴ παράκληση: Σταθεῖτε ὀρθὸς στὴν ἱστορικὴ ἀποστολή σας καὶ διατρανῶστε μὲ πυγμὴ καὶ ἀλήθεια τὴν ἀπόρριψη τῶν ἀποφάσεων τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης. "

Επιστολή 2η:"17η ‘Ιουλίου 2017Μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ, δὲν θὰ σᾶς ἀκολουθήσω στὸν κατήφορο ποῦ πήρατε καὶ σᾶς δηλώνω ὅτι ἀπὸ σήμερα 17/7/2017 ἀνήμερα τῆς Ἄγ.Μεγαλομ.Μαρίνης,

ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΙ ἀπό σας 

καὶ δὲν θέλω νὰ ἔχω καμμία κοινωνία μαζί σας βάσει τῶν Ἱ.Κανόνων ποὺ ἀναφέρθησαν στὴν α’ ἐπισυναπτόμενη, διότι:……

Ακολουθούν οι πραγματικά απόλυτα τεκμηριωμένες 2 ομολογιακές επιστολές.

 

Ἐπιστολή 1η  

πρός τόν μητροπολίτη Αἰτωλίας Κοσμά

 

               π.Νεκτάριος  Μοναχς

ερ  Μον  γίας Παρασκευς Μάνδρας

Τ.Κ. : 300 08  Θέρμο Ατωλοακαρνανίας

        Δ/νση ἠλεκτρον ταχυδρ. e-mail:

             pnektariosmon@gmail.com

                                                             

‘Εν  ερ Μον  τῆ 1η ‘Ιουλίου 2017

                                                                                                  

 

                                                                                               Πρς : 

                                                                  τν Σεβασμιώτατον   

Μητροπολίτην Ατωλίας καὶ Ἀκαρνανίας Κοσμ.   

Ες  ερν πόλιν Μεσολογγίου   

 

Σεβασμιώτατε

 

μὲ ἀγάπη Χριστο κα βαθ πόνο ψυχς, πευθύνω υκς ατν τν πιστολν ες τν πατρικήν σας καρδίαν. Γνωρίζω Σεβασμιώτατε τι προέρχεσθε π εσεβ κα μαρτυρικ οκογένεια. πίσης  γνωρίζω τὰὀρθόδοξα φρονήματά σας, π λόγους πράξεις μολογίας σας, πο κατ καιρος κάνατε, καὶἔχουν δημοσιευθε. σχάτως μως συνέβησαν πολ δυσάρεστα γεγονότα, τὰὁποα φορον τν ρθόδοξον πίστη μας.  

 

1) ψευδοσύνοδος το Κολυμπαρίου χει γίνει δ καὶ ἕνα κριβς τος καοδες πίσκοπος τν καταδίκασε δημοσίως ς ληστρική, οτε κα σες παρ’λο τι διωτικς μολογετε τι ταν τέτοια. Μάλιστα καὶ ἐπιτρέψατε ν διανεμηθε ατὴ ἡ ψευδέστατη ‘‘νακοίνωση πρς τν λα’’ τς Ι.Σ.Ε.Ε. σ πολλος .Ναος τς .Μητροπόλεως, ἡ ὁποία ποδέχεται τν ψευδοσύνοδο ατ κα μ τν τρόπο ατ κηρύξατε αρεση γυμν τ κεφαλ στν Μητρόπολή μας. 


Σχόλιο ο Παιδαγωγός: Το επίσημο Δελτίο Τύπου της Ιεράς Συνόδου (Νοεμβρίου 2016). "Ομόφωνα αποδεκτή" η εισήγηση του μητροπολίτη Σερρών (αναφορικά με την ψευδο(Σύνοδο) της Κρήτης).Οι "παραδοσιακοί" ιεράρχες με την σιωπή τους ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ την ψευδοσύνοδο και τις αιρέσεις ως εκκλησίες

2)φαρμόζονται στν πράξη οἱ ἀποφάσεις τς ψευδοσυνόδου (λλ καὶ ὑπερβαίνονται) φο ο οκουμενιστα ψευδεπίσκοποι, βάζουν στος ρθοδόξους .Ναος χι μόνον τος αρετικος σ συμπροσευχή, λλ κα τος λλοθρήσκους (βλέπε πισυναπτόμενες φωτογραφίες). 

Τ ποίμνιο δν μολύνεται Σβ/τατε; φορισμς λέγουν οἱ Ἅγιοι πόστολοι στν 45ον Κανόνα γιὰ ὅποιον συμπροσευχηθε μ αρετικόν, κόμα κα μέσα σ σπίτι (βλ.Πηδάλιον σελ.51).  

Σχόλιο ο Παιδαγωγός:Δράμα, Δεκέμβριος 2016. Εορτή της Αγίας Βαρβάρας. Συμπροσευχή με προτεστάντη (ψευδο) επίσκοπο και την ιέρεια γυναίκα του! Δείτε εδώ.

Μόνον νας ρχιμανδρίτης τόλμησε, ὁ Ἡγούμενος τς .Μονς Λογγοβάρδας Πάρου καὶ ὑπέβαλλε κανονικ μήνυση κατ το αρεσιάρχου Βαρθολομαίου πρν λίγους μνες [σέβομαι τν θεσμό, χι μως κα τς παναιρετικς δοξασίες κα βλασφημίες το  “Πατριάρχη”, κατ τοῦ Ἄγίου Πνεύματος, το Χριστο, τς Παναγίας κα τν γίων της κκλησίας μας (παραθέττω πόμνημα μ φωτογραφίες κα κείμενο που παριθμονται ο αρετικς δοξασίες κα πράξεις του)].

 

3)  σες Σβ/τατε δν μο επατε πρν λίγους μνες τι: ‘‘ποτ δν θ συμπροσευχηθ μ τος παπικος, οτε θὰ ἐπιτρέψω ν μπον στος .Ναος τς Μητροπόλεως’’; Κα πς δώσατε ελογία στν ρχιερατ.πίτροπον Θέρμου ρχιμ.π.Θεοκλητ Ράπτη ν  μεταβε  στ Φανρι, (μετὰ ἀπ προκληση ερομονάχου, ὁ ὁποος μελλε ν χειροτονηθεῖ “ἐπίσκοπος” κε), τν Κυριακν μάλιστα τς  ρθοδοξίας  κα νὰ ἀσπασθε τν αρεσιάρχη “Πατριάρχη”, ὁ ὁποος χει λα τὰ ἀναθέματα τς Ζ’ Οκουμ. Συνόδου πάνω του, ἡ ὁποία πεφάνθη: ‘‘ες πάντας τος αρετικος νάθεμα.’’; κα‘‘τος κοινωνοσιν ν γνώσει (τος αρετικος) νάθεμα’’;  

κε, συμπροσευχήθηκε π.Θεόκλητος ντός του . Ναο, μ τρες αρετικος καρδινάλιους κατ τν διάρκεια τς Θ.Λειτουργίας. νέφερα προηγουμένως τν 45ον Κανόνα τν γ.ποστόλων ποὺ ἐπιτάσσει φορισμό. 

Σς πενθυμίζω πίσης τι Β’ Κανν τς ν ντιοχεί Τοπικς Συνόδου (χούσης οκουμενικν κύρος),  διατάσσει πως: ‘‘... κοινωνν κοινωνήτ, κοινώνητος σται’’ (Πηδάλιον σελ.407).  

δείτε σχετικά ντοκουμέντα, εδώ

Ἡ ἀπάντηση στν ρώτησή μου ταν πέστρεψε ὁ ἐν λόγῳ ἀπ τ  Φανάρι ταν (τοῦ ἀμέσου περιβάλλοντός του, χωρς μως ν τ διαψεύσει παρών π.Θεόκλητος), τι ‘‘τ Πηδάλιο σήμερα δν φαρμόζεται’’.  ραγε σπάζεσθε κα σες ατν τν βλασφημία κα αρεση;  

Κα πς  τν δικαιολογήσατε τν π.Θεόκλητο λεγοντάς μου σες ὁ ἴδιος, τι ‘‘δν μποροσε ν φύγει π τν .Να γιατί ταν κεῖ ὁ Πατριάρχης!!!’’;  Μ ατν τν τρόπο δν τν καταδικάζετε σ αώνια μετανοησία;  

Κα  μένα  μ παρακινήσατε  ν  θετήσω τος  Ἱ.Κανόνες  πο προστάζουν ντν  χω  κοινώνητο, ‘‘ν τν χεις μο επατε πνευματικό πατέρα πως πρτα, κα ν κοινωνες μαζί του, ν παίρνεις ελογία!!!’’.  Δηλαδὴ, προτιμτε σεῖς και οἱ Ἱερες τς Ἱ.Μητροπόλεως, νὰ ὑπακούετε στν αρετικ κα βλάσφημο “Πατριάρχη” Κων/πόλεως, π φόβο σεβασμό, κα δν φοβεσθε κα δν τρέμετε τν Θεὸ ὁ ὁποος βρίζεται κα καταλύεται κάθε ερς Κανόνας μ τν παρουσία τν αρετικν καὶ ἀλλοθρήσκων τν ναθεματισμένων μέσα στν Θ.Λειτουργία κα μάλιστα τν Κυριακή της ρθοδοξίας; 

 ο επατε  τι π.Θεόκλητος δν εναι αρετικός. μως Σεβ/τατε κανν τν γ. ποστόλν δν ξετάζει τ φρόνημα το συμπροσευχομένου, λλὰ ἐὰν συμπροσευχήθηκε κα μόνον, τν φορίζει. Σεβ/τατε, ‘‘ Θες ο μυκτηρίζεται’’ κα τ θέλημά του τ διατρανώνει μέσ τν Θεοπνεύστων Οκουμενικν Συνόδων κα τν γίων του.

4)ταν σς ζήτησα δεια γι τρεῖς ἡμέρες νὰ ἐπισκευθ τος γωνιστς πατέρες τς .Μονς γ. Παρασκευς Μηλοχωρίου Πτολεμαδος, ρνηθήκατε, ‘‘γιατί ατοὶ ἔχουν κάνει ποτείχιση’’ πως επατε. λήθεια πιστεύετε στος κανόνες τν .Συνόδων ποὺ ἀναφέρονται στ Πηδάλιον;  Ν σς θυμήσω τν 15ον Κανόνα τς Πρωτοδευτέρας Οκουμεν.Συνόδου, (σέλ.358 Πηδαλίου-ρμηνεία γ. Νικοδήμου γιορείτου): ‘‘…ἐὰν δ ο ρηθέντες πρόεδροι ναι αρετικοί, κα τν αρεσιν ατν κηρύττουσι παρρησία, κα δι τοτο χωρίζονται ο ες ατος ποκείμενοι, κα προτο ν γένη κόμη συνοδικ κρίσις περ τς αρέσεως ταύτης, ο χωριζόμενοι ατοὶὄχι μόνον δι τν χωρισμν δν καταδικάζονται, λλ κα τιμς τς πρεπούσης ς ρθόδοξοι, εναι ξιοι, πειδὴὄχι σχίσμα προξένησαν ες τν κκλησίαν μ τν χωρισμν ατόν, λλ μλλον λευθέρωσαν τν κκλησίαν π τ σχίσμα κα τν αρεσιν τν ψευδοεπισκόπων ατν (ρα κα τν λποστολικόν)’’.

Βέβαια βγάζετε λόγους καὶ ἐγκυκλίους κατ το παπισμο κα κατ το οκουμενισμο, λλ συγχρόνως καλετε τος παναιρετικος οκουμενιστάς (τος ναθεματισμένους πὸ ὅλες τς Οκουμενικς Συνόδους) στν .Μητρόπολη πηγαίνετε σες ταν σς καλον ατοί, κασυλλειτουργετε μαζί τους, μ τος ποίους ὑποτίθεται ὃτι δν χετε τν δια πίστη.  

 

 

 

 

 

Χάρις τοῦ Ἁγίου Πνεύματος δν σς γκαταλείπει ταν νταλλάσετε τν Λειτουργικν σπασμν μ τος οκουμενιστές;

Κηρύξατε προσφάτως σ Κυριακάτικο Λειτουργικό Κήρυγμά σας, τ λόγιον το Κυρίου μας, τι δν μπορεῖ ὁ Χριστιανς ν δουλεύει σ δύο Κυρίους (Μάτθ.ΣΤ’24).

κάθε μία αρεση κα ο θρησκεες εναι καταδικασμένες π Οκουμεν. Συνόδους μὲ ἀφορισμούς, καθαιρέσεις καὶ ἀναθέματα (κα γιὰ ὅσους συντάσονται μ τς αρέσεις ατές), ρα καὶ ἡ παναρεση το οκουμενισμο, ἡ ὁποία περιέχει καὶ ἀποδέχεται λες τς αρέσεις κα τς θρησκεες, ς δος σωτηρίας, (ἡ ὁποία χει καταδικασθε καὶ ἀπ τν Σύνοδο τν Ρώσων τς διασπορς ς αρετική).  Οἱ Ἃγ. πόστολοι στς διαταγές τους, δν διατάσουν ν φεύγουμε μακριὰ ἀπ φθοροποιούς ποιμένες;  Καὶ ὁ Ἀπόστολος: ‘‘Μ γίνεσθε τεροζυγοντες πίστοις. Τς γρ  μετοχ δικαιοσύνη καὶ ἀνομία;…..Διὸ ἐξέλθετε κ μέσου ατν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἃπτεσθε, κγ εσδέξομαι μς.…’’ (Β’Κόρ.ΣΤ’14-18).

σες ὁ ἴδιος μου επατε τι τ φρόνημα τς πίστεως τν ρθοδόξων τς ποχς μας χει μβλυνθε. Ετυχς χι λων Σβ/τατε. πάρχει τ μικρν λεμμα, τ μικρν ποίμνιον το Χριστο, Κληρικοί, Μοναχο κα λαϊκοί, πού εναι τοιμοι χι μόνο ν χάσουν τν μισθό τους, τ Μοναστήρια τους, καὶ ὅτι λλο θ τος στοιχήσει, λλὰ ἀκόμα κα ν χύσουν τ αμα τους γι τν ρθ πίστη τους.

Συντάσσεσθε λοιπν Σεβ/τατε μ τος χθρούς της Παναγίας κα το Υο της (1) μ τος παναιρετικος οκουμενιστές καὶ ἀποκηρύσσετε τος ρθοδόξους δελφος καὶ ἀγωνιστές; ραγε θ δομε κα διωγμος π σς Σβ/τατε κατ τν ρθοδόξων;  λλ ‘‘σκληρν πρς κέντρα λακτίζειν’’. Μν γίνεσθε Θεομάχος Σεβ/τατε. νακρούσατε πρύμναν.  Μν πλανσθε στ δύσβατα μονοπάτια τς φυγομαχίας, τς νόχου σιωπς (ἡ ὁποία εναι τ τρίτον εδος τς θείας κατ τν γ.Γρηγόριο Παλαμ) κα τς  συγκαταθέσεως στν παναίρεση το οκουμενισμο. Ο βαρες λύκοι (ο αρετικο) χουν μπε πάνω πὸ ἓναν αἰῶνα μέσα στν Μάνδρα τς κκλησίας κα καταβροχθίζουν τ πρόβατα (λλοιώνοντας τ φρόνημα τς πίστεως τν ρθοδόξων).

γωνισθετε μαζμτν Χριστὸ ὑπρ τῆς Πίστεως κα σταματστε τ διγλωσία, τς  τάχα  διακρίσεως (πως  νομάζουν τν προδοσία  τς πίστεως σήμερα μερικοί πλανεμένοι πνευματικο μ φήμη γίου καπαρασύρρουν  πολλούς, κόμα  κα  πισκόπους) κα τς πολιτικς (πως μου επατε κατ’ δίαν). Κάνουμε πολιτικ  στ  θέματα τς πίστεως Σεβ/τατε;  Κα  μάλιστα τώρα πού αρεση ψηφίσθηκε Συνοδικς;  Λέγει ὁ Ἃγιος Θεόδωρος Στουδίτης: ‘‘φοῦ ὅμωςκδηλώθηκε φανερὰ ἡ αρετικὴ ἀσέβεια μ τ σύνοδο, πρέπει τώρα καὶ ἡ ελάβειά σου, μαζ μὲ ὅλους τους ρθοδόξους, οτε ν μνημονεύει κανένα π ατος ποὺ ἔλαβαν μέρος στ μοιχοσύνοδο (ψευδοσύνοδο θ λέγαμε σήμερα), συμφωνον μ ατήν….Γιατί Χρυσόστομος μ μεγάλη φωνή, χθρούς το Θεο χαρακτήρισε χι μόνο τος αρετικούς, λλ καὶ ἐκείνους πο κοινωνον μαζ μ ατούς’’(2)

Καὶ ὁ Μ.Βασίλειος μοίως: ‘‘Ατος πο προσποιονται τι κρατον καὶ ὁμολογον τν ρθόδοξη πίστη, μως γίνονται συγκοινωνο μ τος τερόφρονες αρετικούς, ἐὰν δεχθον παραγγελία νὰἀπομακρυνθον κα δν τ κάνουν, (ατούς), χι μόνο ν μ τος δεχόμαστε στ Θεία Κοινωνία, λλ οτε δελφος ν τος νομάζουμε’’ (3).  

Καὶ ὁ Ἄγ.Μ.θανάσιος: ‘‘….Γιατί ατν πο τ φρόνημα ρνούμαστε, πρέπει κα τς κοινωνίας  νὰ ἀπέχουμε. Καὶ ἐὰν κάποιος μολογε τν ρθ πίστη, λλ κοινωνε μ ατούς, ν τν προτρέπετε ν σταματήσει ν τ κάνει` κι ν δεχθε τν σύστασή σας ν τν χετε σν δελφό. ν δὲ ἐπιμένει ν τν γκαταλείπετε. τσι θ διατηρήσετε τν καθαρ πίστη καὶ ἐκενοι βλέποντάς σας θὰ ὠφεληθον’’.(4)  

Κα τί θ πομε, μ εναι Πατριάρχης ἢ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ἢ ὁ Μητροπολίτης; Ἡ Ὀρθοδοξία κελεύει: ‘‘καὶ ἐὰν μες ἢ ἄγγελος ξ ορανο εαγγελίζται μν παρ’ εηγγελισάμεθα μν, νάθεμα στω’’. (Γαλ.Α’8)   Ὁ Ἅγιος Θεόδωρος Στουδίτης  λέγει: ‘‘καὶ ἔργο το μοναχο εναι τ ν μν νέχεται νὰ ἀλλάξει τ παραμικρ στ Εαγγέλιο, στε ν μν συμβε, δίνοντας στος λαϊκος  παράδειγμα αρέσεως καὶ ἐπικοινωνίας μ αρετικούς, ν δώσει λόγο γι τν πώλειά τους.’’(5)       

Κλείνω τν πιστολή μου ατήν Σεβ/τατε, μ μία κόμη υκθερμ παράκληση

Σταθετε ρθς στν στορικὴ ἀποστολή σας κα διατρανστε μ πυγμ καὶ ἀλήθεια τν πόρριψη τν ποφάσεων τς ψευδοσυνόδου τς Κρήτης. Μν παρασύρεσθε οτε π τς πειλές, οτε π τν ριθμητικὴ ὑπεροχ τν οκουμενιστν εραρχν. λλωστε ὁ Ὀρθόδοξος θεωρε τιμή του κα μεγάλο στέφανο, ν διωχθε, ν καθαιρεθεῖἢ κα ν πάθει για την πίστη του. ὉἍγ.Μάρκος Εγενικς ταν μόνος, καθς καὶ ὁ Ἄγ. Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής. Ἡ ἀλήθεια π μόνη της εναι πλειοψηφική κα δν σχύει πάντοτε τὸ ἀντίθετο.

Μν φοβσθε Σεβ/τατε. Οἱ Ἅγιοι τς κκλησίας μας τος ποίους ορτάζωμε πανηγυρικς, δν φοβήθηκαν ατος ποὺ ἀποκτείνουν τ σμα, λλ τν Παντοδύναμο Θεό. λλωστε ὁ ἀληθινς πίσκοπος δν φοβται. Γι’ ατ καὶ ἡ Ἐκκλησία στος θρόνους τν πισκόπων πάνω πεικονίζει ετος ψιπέτας, κα κάτω λεοντάρια. Καὶ ὁ Ἀπόστολος λέγει: ‘‘λλ’ μες δν εμεθα νθρωποι δειλίας καὶ ὑποχωρήσεως γι ν χαθομε, λλ πίστεως γι ν σωθομε.’’ (βρ.Ι’39) (βλ.και Ρωμ.Η’15).

Δν δύναμαι πλέον Σεβ/τατε νὰ ἀκούω ν μνημονεύεται π σς Ι.Σ.Ε.Ε ς ‘‘τῆς ὀρθοτομούσης τν λόγον τς Σς ληθείας’’, μετ τ Κολυμβάρι, ἡ ὁποία μνημονεύει τν μεγαλύτερο αρετικό ὃλων τῶν ἐποχῶν (ὃπως χαρακτήρισε τον Βαρθολομαο ὁ μακαριστός Νικ.Σωτηρόπουλος) ὡς ‘‘ρθοτομοντα τν λόγο τς Σς ληθείας’’. Τοτο θεωρῶ ὡς τν μεγαλύτερον μπαιγμ κατ το Θεο.

ΔΗΜΟΣΙΩΣ λοιπόν ΝΑ ΑΠΟΚΗΡΥΞΕΤΕ ΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ ΣΑΝ ΛΗΣΤΡΙΚΗ καΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΙΤΕ (βάσει το15ου Κανόνα τς Πρωτοδευτέρας Οκουμεν.Συνόδου), ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΝ ΣΥΝΟΔΟ, (οἱ ὁποοι ψήφισαν αρέσεις στν Κρήτη καὶ ἄλλοι ετε τς ποδέχθηκαν με δηλώσεις των, ετε δια τς σιωπῆς). Μ μία τέτοια ρωϊκ καὶ ἁγιοπατερικὴ ἐνέργεια, θὰ ὁμοιάσετε τοῦ Ἁγ.Μάρκου το Εγενικο κα τν λλων μεγάλων μολογητν. Κάντε το γιε Δέσποτα κα θ προστρέξει λος ὁὈρθόδοξος κλρος κα λας νὰ ἀσπαστε τὰ ἁγιασμένα ποδαράκια σας. Τότε θὰ ἰδομε τος πολυέλαιους τν .Ναν μας ν σειονται πανηγυρικ κα θὰ ἀκούσωμε τος γ.γγέλους π τν Οραν ν ψάλλουν: ‘‘τν δεσπότη καὶ ἀρχιερέα μν’’.

Στν ντίθετη μως περίπτωση σες προσωπικ κα οἱ ὑπόλοιποι εράρχες θ εστε ατία τν περχομένων δεινν (πως μς διδάσκει ἡ Ἱστορία (6)και οἱ Προφήτες) κα τς βαρις λυσίδας πο θ δέσει τν ρθοδοξία. Τότε θ σκοτεινιάσει ορανός. Ο καμπάνες τν .Ναν θ κτυπον λυπητερ καὶ ἡ ‘‘ργ το Θεο’’ θ πέσει πάνω σ’λους μας. Τότε γιὰ ὅλους μς τος πιστος στν Πατερικ Παράδοση, δν θ μένει παρὰἡ μόνη δυνατότης ελογημένης ντίδρασης, Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ πὸ ὅσους εράρχες χουν δη δεχθεῖ ἢ θ δεχθον τς ποφάσεις τς ψευδοσυνόδου τς Κρήτης. Σς κετεύω, μν πιτρέψετε τ μεγάλο κακ στν τόπο μας.                       

                                            Μετ’ ὰγάπης  Χριστοῦ  

  και το προσήκοντος σεβασμο

                                                              Νεκτάριος Μοναχς

 

/γρ.: 1) Σχίσμα  στν  κκλησία χουν δη κάνει  ο παναιρετικο οκουμενιστς καὶ ὄχι οἱ ἀποτειχιζόμενοι π ατος  (βλ. ς νω 15ον  Κανόνα Πρωτοδευτέρας Οκ.Συνόδου). 

 

--------------

(1)μφάνιση τς Παναγίας στν σκητ τς .Μονς Ζωγράφου γ.ρους Γέροντα Γαβριήλ, πο το επε: ‘‘ Ἂπελθε ταχέως εἰς την Μονήν, ἀνάγγειλον εἰς τους Μοναχούς και τον Καθηγούμενον ὃτι οἱ ἐχθροί ἐμοῦ και τοῦ Υἱοῦ μου ἐπλησίασαν. Ὃστις ἀσθενεῖ τῶ πνεύματι και φοβηθῆ ἂς κρυφθῆ ἒως ἂν παρέλθῃ ὁ πειρασμός. Οἱ δε ἐπιθυμοῦντες τους μαρτυρικούς στεφάνους ἂς παραμείνουν ἐν τῆ Ἱ.Μονῆ’’. Οἱ ἐχθροὶ ἤσαν ο στρατιτες τν λατινοφρόνων ατοκράτορος Κων/πόλεως κα το αρετικο ψευδοπατριάρχου .Βέκκου, (ὁὁποος μπρς στος σημερινος οκουμενιστ;eς εναι μαθητούδι). 

(2) Φιλοκαλία, γ. Θεοδώρου Στουδίτου Βιβλ.Α’πιστολὴ39η.

(3) (Ν.Βασιλειάδη, γ.Μάρκος Εγενικς καὶἡἕνωσις τν κκλησιν.κδ.« Σωτρ»θναι 1972 σέλ.95).  

(4) γ.θανασίου, Τος τν μονήρη βίον σκούσι PG 26,1188 BC.

(5) Φιλοκαλία, γ.Θεοδώρου Στουδίτου Βιβλ.Α’ πιστολὴ39η.

(6) π.χ. α)Ἡ ἄλλωση Κν/πόλεως, λόγω τοσυλλείτουργου μτος παπικος στν γ.Σοφία στς12/12/1452 ἤτοι 6 μνες πρτς λώσεως (πως μολογεῖ ὁ ἁγιασμένος μακαριστς Γέροντας π.φραμ Κατουνακιώτης). β) μικρασιατικκαταστροφή, λόγω τς παναιρετικς οκουμενιστικς Πατριαρχικς γκυκλίου τοῦ 1920 (εχαν δη προηγηθεῖ ἄλλες δύο παρόμοιες αρετικς γκύκλιοι τοῦ 1902 καὶ 1904κατς λώσεως τοΠατριαρχείου πτος οἰκουμενιστάς (πτς ρχς δη τοῦ 20ο αώνα). Τότε μτν πόλεμο, Κύριος βγαλε πτν δικαιοδοσία τν αρετικν Πατριαρχικν, λον τν λατς Μικρς σίας μτν θάνατο κατν προσφυγιά, σώζοντάς τους πτν αρεση. γ)  Τλεγόμενα Σεπτεμβριανά: εχαν μείνει 150.000 Ἑλληνορθόδοξοι στν Κν/πόλη, ταν μασόνος Πατριάρχης θηναγόρας τὸ 1955, ρχισε τος ναγγαλισμος μτν αρεσιάρχη πάπα Ρώμης καΚοινωνοσε τος παπικος στν Κων/πολη καπροέτρεπε τος ρθοδόξους τῆς Ἰταλίας, νπηγαίνουν νΚοινωνον στν‘‘ καλ’’ (λύκο) πάπα. Τότε, πΜεντερς πρωθυπουργοτς Τουρκίας, οἱ ἡμιάγριοι Λαζοφανατικομωαμεθανο (φοτος μετέφεραν μπούλμαν μισθωμένα πτν κυβέρνηση τν Τούρκων) σπασαν κακατέστρεψαν τπάντα τν λλήνων, καταστήματα, σπίτια, κκλησίες, φόνευσαν τος περισσοτέρους ερες καπολλακαὶ ἐβίασαν τς γυνακες τν ρθοδόξων, ναγκάζοντάς τους νφύγουν πρόσφυγες καατοὶ ἀπτν Πόλη. τσι σώθηκαν καατοὶ ἀπτν αρεση τν λατινοφρόνων κατον οκουμενισμό πού ρχισε νκαλπάζει στνΚων/πολη.   Καδ) σημερινς πόλεμος στν Συρία, λόγω τς νώσεως ποὺ ὑπέγραψε τότε «ρθόδοξος» οκουμενιστς Πατριάρχης ντιοχείας μτος αρετικος μονοφυσίτες τςΣυρίας, πρὸ ὀλίγων τν. Τὰ 2 ἑκατομμύρια λληνορθοδόξων τς Συρίας κδιώχθηκαν, μαρτύρησαν ἢ ἔφυγαν πρόσφυγες στνλλάδα, καὶ ἀλλο, σωζόμενοι πτν ψευδένωσημτοςαρετικος μονοφυσίτες.

 [Βλέπουμε λοιπόν, τι Θες πεμβαίνει στς περιπτώσεις ποκινδυνεύει πίστη τν ρθοδόξωνπιτρέποντας ναν πόλεμο, κατος μετατοπίζει μτν προσφυγιάγινμν πέσουν οἱ Ὀρθόδ. Χριστιανο στν λέθρια αρεση καχαθονΚατότε σαν στπροσκήνιο οαρέσεις καεδαμε τι μεγάλες καταστροφς πέτρεψε Θες νγίνουν. Τώρα πού ναπτσσεται καὶ ἐπεκτείνεται ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ἡ ὁποία ψηφίσθηκε μάλιστα μσύνοδο, καταλαβανουμε (πως προφητεύουν καοἱ Ἅγιοι τς κκλησίας μας, παλαιοκανεώτεροι), τι καταστροφθὰ ἔρθη;  Καατὴ ἡ πολμεγάλη  καταστροφθπροέλθει ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΟΒΕΡΕΣ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΗ, τν ρχιερέων, τοῦ Ἱερατείου κατν Μοναχν κατπρτο λόγο, πού δν ντιδρον πως πρέπει γινὰ ἀποτρέψουν τν πνευματικὴ ἀλλοίωση τν πιστν κανὰ ἀντισταθον στν παναίρεση, λλΣΑΝ ΜΙΣΘΩΤΟΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣ, ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ, καθς κατς ΑΜΕΤΑΝΟΗΣΙΑΣ  κλήρου καλαο]. 

 

[Σήμερα, ποιος δν εναι ποτειχισμένος, π τος οκουμενιστές,  εναι ποτυχημένος  στν  πίστη].

 


Ἐπιστολή 2η

πρός τόν μητροπολίτη Αἰτωλίας Κοσμά



                 π.Νεκτάριος  Μοναχς

      ερ  Μον  γίας Παρασκευς Μάνδρας

        Τ.Κ. : 300 08  Θέρμο Ατωλοακαρνανίας

……          Δ/νση ἠλεκτρον ταχυδρ. e-mail:

                      pnektariosmon@gmail.com

.    .      

                                                ‘Εν  ερ Μον  τῆ17η ‘Ιουλίου 2017

 

Πρς: 

τν “Σεβασμιώτατον  Μητροπολίτην

 Ατωλίας κα καρνανίας”  Κοσμ.

Ες  ερν πόλιν Μεσολογγίου

                                                                                     

 

Β’ Ἐπιστολή

 

 

“Σεβασμιώτατε”

 

στὶς 07/07/2017 ἐνῶ εἶχε ἤδη γραφεῖ αἐπισυναπτόμενη ἐπιστολή μου, ἔγινε πρώτη Πανηγυρικὴ ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου Βλασίου τοῦ ἐν Σκλαβένοις.

Γιὰ τὸν ἑορτασμὸ προσκαλέσατε, ἐκτὸς τῶν ἄλλων καὶ τοὺς Μητροπολ. Ἀδριανουπόλεως Ἀμφιλόχιο καὶ Πρεβέζης Χρυσόστομο, σκανδαλίζοντας τὸν κλῆρο καὶ τὸν λαὸ τοῦ Θεοῦ, οἱ ὁποῖοι ἔλαβαν μέρος στὴν ληστρικὴ σύνοδο τοῦ Κολυμβαρίου καὶ ὑπέγραψαν προδίδοντες τὸν Χριστό, τοὺς ὁποίους προσφωνήσατε, εὐχαριστήσατε καὶ συλλειτουργήσατε μαζί τους, ἀνταλλάσσοντας τὸν Λειτουργικὸ ἀσπασμό, σὰν νὰ μὴν ἔκαναν τίποτε τὸ ἐπιλήψιμο. 

 

 

Ἐπίσης εὐχαριστήσατε ἰδιαιτέρως τὸν ‘‘Παναγιώτατον οἰκουμενικὸν Πατριάρχην κ.κ.Βαρθολομαῖον καὶ τὴν Πατριαρχικὴν Σύνοδον’’, γιὰ τὴν ἁγιοκατάταξη τοῦ Ἁγίου μας, καθὼς καὶ ‘‘τὸν Μακαριώτατον Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν κ.κ. Ἱερώνυμον καὶ τὴν Δ.Ι.Σ. γιὰ ὅλες τὶς ἀπαιτούμενες ἐνέργειες’’ ὅπως ἀναφέρετε στὸ ἐπίσημο Ἰστολόγιο τῆς. Ι.Μητροπόλεως. 

 

 

Καὶ τὸ περασμένο ἔτος, στὴν Πανήγυρη τοῦ Ἄγ.Κοσμᾶ προσκαλέσατε τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Κρήτης Εἰρηναῖο πρωτεργάτη καὶ διοργανωτὴ τῆς ψευδοσυνόδου τοῦ Κολυμπαρίου  καὶ δεινὸν ἐπαινετὴ τῶν αἱρετικῶν ἀποφάσεών της, οἰκουμενιστή, ὁ ὁποῖος δέχεται τὸν “πάπα” ὡς κανονικὸ ἐπίσκοπο, ἐνῶ ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ἔλεγε ‘‘τὸν πάπα νὰ καταρᾱσθε γιατί αὐτὸς θὰ εἶναι ἡ αἰτία’’. Αὐτὸν λοιπὸν φέρατε τάχα νὰ λαμπρύνει τὴν Πανήγυρη τοῦ Ἄγίου Κοσμᾶ; 

η φωτογραφία (αμέσως μετά την ψευδοΣύνοδο της Κρήτης) από περσινή ανάρτηση μας, εδώ.


        Καὶ μήπως ὁ Ἅγιος νουθετώντας σας, ἐπέτρεψε ἐκεῖνες τὶς ἡμέρες νὰ παταχθεῖ ὁ αὐχένας σας καὶ νὰ μὴν μπορεῖτε νὰ σηκώσετε τὸ κεφάλι σας, (παρὰ μόνο μὲ τὸ χέρι σας), θέλοντας νὰ σᾶς κάνει νὰ καταλάβετε μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο ὅτι σὰν κεφαλὴ τῆς τοπικῆς Ἐκκλησίας Αἰτολοακαρνανίας, πέσατε, λόγω τῆς συμμείξεώς σας μὲ τοὺς αἱρετικοὺς προδότες τῆς πίστεως  οἰκουμενιστᾶς, τοὺς ὁποίους προσκαλέσατε ὡς μὴ ὀφείλατε στὴν Πανήγυρη τοῦ Ἁγίου, ἀμαυρώνοντας τὴν;

Συντάσεσθε λοιπὸν μὲ τοὺς προδότες τῆς Ἀμωμήτου Πίστεώς μας;

Ἐφὅσον τοὺς προσφωνεῖτε, τοὺς ἀσπάζεσθε, τοὺς εὐχαριστεῖτε, ταυτίζεσθε μὲ αὐτοὺς τοὺς βαρεῖς λύκους (δὲν εἶναι δικός μου χαρακτηρισμὸς ἀλλὰ τοῦ Ἀποστόλου Παύλου (Πράξ.Κ’29) καὶ τοὺς προβάλλετε στὸν λαό, δὲν προωθεῖτε καὶ σεῖς τὴν παναίρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ; Ἀλλά ἀληθινὴ Ἐκκλησία τῶν Ὀρθοδόξων δὲν θὰ καταστραφεῖ, ‘‘οὐδὲ πύλαι ἅδου κατισχύσουσιν αὐτῆς’’. Τὸ ποίμνιο κινδυνεύει σήμερα ὂχι κυρίως ἀπό ἐξωτερικούς ἐχθρούς, ἀλλά δυστυχῶς ἀπὸ τοὺς αἱρετίζοντας ἰδίους  ποιμένας του.

Ὑπάρχουν εὐτυχῶς καὶ μερικοὶ ἀληθινοὶ Χριστιανοὶ στὶς ‘‘προδοτικὲς’’ (ὅπως ὁ ἴδιος εἴπατε στὴν Πανήγυρη τοῦ Ἄγίου Βλασίου)  μέρες μας, ποὺ ἀντιστέκονται μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ καὶ δὲν θὰ προδώσουν τὴν Ὀρθόδοξη πίστη τους, οὔτε  θὰ  τὴν  παραδώσουν στοὺς ἀνόμους αἱρετικούς. Θὰ πολεμήσουν μέχρις ρανίδος αἵματός τους, ἑπόμενοι τοῖς Ἁγίοις Πατράσι  καὶ μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ θὰ νικήσουν (γιατί ‘‘ἐξῆλθε νικῶν καὶ ἴνα νικήση’’). Ἀλίμονο σ’αὐτοὺς ποὺ θὰ βρεθοῦν ἀπέναντί Του. Θὰ τοὺς λικμήσει σὰν τὸ ἄχυρο καὶ θὰ τοὺς ἐξαφανίσει. Καὶ σεῖς, μετὰ τὴν ψευδοσύνοδο τοῦ Κολυμβαρίου δὲν στραφήκατε ἐναντίον Του, ἐφόσον συντάσεσθε μὲ τοὺς ἐχθρούς Του;

Μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ, δὲν θὰ σᾶς ἀκολουθήσω στὸν κατήφορο ποῦ πήρατε καὶ σᾶς δηλώνω ὅτι ἀπὸ σήμερα 17/7/2017 ἀνήμερα τῆς Ἄγίας Μεγαλομάρτυρος Μαρίνης, 

ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΙ ἀπό σᾶς 

καὶ δὲν θέλω νὰ ἔχω καμμία κοινωνία μαζί σας βάσει τῶν Ἱ.Κανόνων ποὺ ἀναφέρθησαν στὴν α’ ἐπισυναπτόμενη, διότι: 

Α) Δὲν καταγγείλατε δημοσίως τὴν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης παρ’ὅλο ὅτι ἔχει περάσει ἕνας ὁλόκληρος χρόνος ἀπὸ τὴν σύγκλησή της, 

Β) Ἀποδεχθήκατε στὴν πράξη τὴν ψευδοσύνοδο, μὲ τὸ νὰ ἐπιτρέψετε τὴν διανομὴ τῆς ψευδοανακοινώσεως πρὸς τὸν λαό, τῆς Ι.Σ.Ε.Ε. στοὺς Ι.Ναοὺς τῆς  Μητροπόλεως καὶ ἔτσι κηρύξατε αἵρεση γυμνῆ τῆ κεφαλῆ. 

Γ) Προσκαλεῖτε καὶ προβάλλετε τοὺς οἰκουμενιστάς (ἤτοι κακῶς συναναστρέφεσθε*) στὸ ποίμνιό σας, ἀντὶ νὰ τοὺς πολεμᾶτε μὲ τὰ ὄπλα τῆς Πατερικῆς Ἀληθείας καὶ νὰ τοὺς ἀπομακρύνετε ἀπὸ τὸ ποίμνιο.  

Δ) Δεν καταγγείλατε τον Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν και τους Μητροπολίτες που ἐκάλεσαν τους αἱρετικούς και ἀλλοθρήσκους σε συμπροσευχή ἐντός τῶν Ἱ.Ὀρθοδόξων Ναῶν, με ἀποτέλεσμα να μολύνεται το ποίμνιο και να εἶναι δυνάμει ἀφορισμένο ἀπο τους Ἱ.Κανόνες. 

Ε) Δικαιολογεῖτε τὶς συμπροσευχὲς Ἀρχιμανδρίτου τῆς Μητροπόλεως μὲ τοὺς αἱρετικοὺς χωρὶς κἂν νὰ τὸν ἐπιτιμεῖτε παρὰ τοὺς Ἱ.Κανόνες τῆς  Ἐκκλησίας μας, καθὼς καὶ τὴν αἳρεση, ὅτι ‘‘τὸ Πηδάλιο σήμερα δὲν ἐφαρμόζεται’’. 

ΣΤ) Κοινωνεῖτε μὲ τοὺς συμμετέχοντες στὴν ψευδοσύνοδο, οἱ ὁποῖοι συμπροσευχήθηκαν Συνοδικῶς μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καρδινάλιους καὶ πρωτεστάντες ἐντός του Ἱ.Ναοῦ τοῦ Ἄγ.Μηνᾶ Ἡρακλείου Κρήτης, κατὰ τὴν περίοδο διεξαγωγῆς τῆς ψευδοσυνόδου καὶ σύμφωνα μὲ τὸν β’ Ἀντιοχείας εἶναι ἀκοινώνητοι.

Δια τῆς παρούσης δηλώνω ὃτι ἀνήκω στην μίαν Ἁγίαν καθολικήν και Ἀποστολικήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν (την πρό Κολυμπαρίου), χωρίς να ἒχω προσχωρήσει σε ὁποιαδήποτε παράταξη παλαιοημερολογητῶν ἢ ἂλλων ὀμάδων ἐκτός Ἐκκλησίας. Περιμένω  και σᾶς και ὃσους ἐξέπεσαν τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως, συντασσόμενοι με τους παναιρετικούς οἱκουμενιστάς, να ἐπιστρέψετε στην  Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ἡ ὁποία ὑπάρχει ἐκεῖ, ὃπου εἶναι και ἡ ἀλήθεια τῆς πίστεως (1) και τότε θα με βρῆτε ἐκεῖ και θα ἀσπασθοῦμε ἀλλήλους. Ἀμήν γένοιτο.

            

                                                                 π.Νεκτάριος Μοναχς

--------------

(1) Ὁ Ἃγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς λέγει ὃτι οἱ αἱρετικοί ‘‘οὐδέ τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας εἰσί, ὡς μη τῆς ἀληθείας ὁντες’’ (Γρηγορίου Παλαμᾶ Ἃπαντα β’627.Ἀναίρεσις γράμματος Ἰγνατίου 2-4) 

  

Μερικά ἀποφθέγματα Ἁγ.Πατέρων περί τῶν αἱρέσεων-αἱρετικῶν:

1) Ὁ Εὐγγελιστής Ἰωάννης : ‘‘εἲ τις ἒρχεται προς ἡμᾶς και ταύτην την διδαχήν μη φέρει, χαίρειν αὐτῶ μη λέγετε και εἰς οἰκίαν μη λαμβάνητε’’ (β’Ἰωάννου 10) 

2) Ὁ Μέγας Ἀθανάσιος: ‘‘ἐάν ὁ ἐπίσκοπος ἢ ὁ πρεσβύτερος οἱ ὂντες ὀφθαλμοί τῆς  Ἐκκλησίας, κακῶς ἀναστρέφονται και σκανδαλίζωσι τον λαόν, χρῆ αὐτούς ἐκβάλλετε. Συμφέρον γάρ ἂνευ αὐτῶν συναθροίζεσθε εἰς εὐκτήριον οἲκον, ἢ μετ’αὐτῶν ἐμβληθῆναι ὡς μετά Ἂννα και Καϊάφα εἰς την γέεννα τοῦ πυρός (ΒΕΠΕΣ 33, 199).

 3) Ὁ Ἃγιος Συμεών ὁ νέος Θεολόγος : ‘‘κάθε κληρικό τοῦ ὁποίου ἡ πίστις, οἱ λόγοι και τα ἒργα, δεν συμφωνοῦν με τις διδασκαλίες τῶν Ἁγίων Πατέρων, να τον ἀποστρεφόμεθα και να τον μισοῦμε ὡς δαίμονα, ἒστω κι ἂν ἀνασταίνει νεκρούς και κάνει ἂλλα μύρια θαύματα’’.    

4) Οἱ Ἃγιοι Ἀπόστολοι: ‘‘πειθαρχεῖν δεῖ Θεῶ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις’’ (Πράξ.5,39)

5) Ὁ Μέγας Φώτιος: ‘‘αἱρετικός ἐστιν ὁ ποιμήν; Λύκος ἐστί. Φεῦγε την κοινωνίαν αὐτοῦ ὡς ἰόν ὃφεως’’.

6) Ἐπίσης: ‘‘Ἐν τοῖς περί πίστεως και το παρεκκλῖναι μικρόν, ἁμαρτεῖν ἐστιν ἁμαρτίαν την πρός θάνατον’’  (Μ.Φώτιος P.G. 102, 604C)  

7) Ὁ Ἃγιος Μάρκος ὁ Εὐγενικός: ‘‘ὁ λατινοφρονῶν, μετά τῶν λατίνων κριθήσεται και ὡς παραβάτης τῆς πἰστεως λογισθήσεται’’ (Μάρκου Εὐγενικοῦ, Ἐπιστολή προς Θεοφάνην, P.G. 160, 1097D, 1100A).        

8) Ὁ Ἃγιος Γερμανός Πατριάρχης Κων/πόλεως:  ‘‘Ὃσοι τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας ἐστέ τέκνα γνήσια, φεύγειν ὃλῳ ποδί τῆ λατινικῆ ὑποταγῆ και μηδέ εὐλογίαν ἐκ τῶν χειρῶν αὐτῶν λαμβάνειν την τυχοῦσαν.Κρεῖσσον γαρ ἐστιν ἐν τοῖς οἲκοις ὑμῶν τῶ Θεῶ προσεύχεσθε κατά μόνας, ἢ ἐπ’ἐκκλησίαις συνάγεσθε μετά λατινοφρόνων’’.     

 

Ετικέτες Δίωξη π.Νεκταρίου (Αιτωλοκαρνανία), ΚΑΤΑΝΤΙΑ, Μητροπολίτης Αιτωλίας Κοσμάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἡ Πανορθόδοξη Σύνοδος τῆς Μόσχας (1666-7) καί ἀναίρεση συκοφαντιῶν τοῦ π. Εὐφροσύνου Σαββαϊτου. (Νεκταρίου Μοναχοῦ τοῦ ἐκ Κορίνθου)

      Ἡ Πανορθόδοξη Σύνοδος τῆς Μόσχας (1666-7) καί ἀναίρεση συκοφαντιῶν τοῦ π. Εὐφροσύνου Σαββαϊτου. Νεκταρίου Μοναχοῦ τοῦ ἐκ Κορίνθο...