Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023

091 11.09.2023 ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΛΙΑΡΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΤΡΙΚΚΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ.

ΔΗΜΟΣΙΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΛΙΑΡΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΤΡΙΚΚΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ.


facebook sharing button
twitter sharing button
email sharing button
Μία ἀπό τις πολλές πανθρησκειακές συμπροσευχές στην Ἀσίζη τῆς Ἰταλίας. 

Λόγω της αγάπης μου προς τον Ιησού Χριστό και την υπακοή μου στους Ιερους Κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας ΑΠΟΤΕΙΧΙΖΟΜΑΙ ἀπό σᾶς  

καὶ διακόπτω την κοινωνία μου μαζί σας διότι:

1) ΔΕΝ ΑΠΟΚΗΡΥΣΣΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΙΣ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, ΤΟΥ 2016.

2) ΔΕΝ ΠΑΥΕΤΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗΣ ΣΑΣ ΑΡΧΗΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ «ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ –Ι.Σ.Ε.Ε-», Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΣΤΗΝ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΨΗΦΙΣΕ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΕΩΣ ΛΥΚΟΥ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΨΕΥΔΟΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΡΧΟΝΤΩΝΗ (ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΛΛΑΧ ΤΟΝ ΨΕΥΔΟΘΕΟ ΤΩΝ ΜΩΑΜΕΘΑΝΩΝ, ΘΕΩΡΕΙ ΑΓΙΟ ΤΟ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΚΟΡΑΝΙΟ, ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΘΗΣΚΟΥΣ), ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΤΕ,

3) ΠΡΟΣΚΑΛΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ (ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ ΤΙΣ ΗΔΗ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΣΥΝΟΔΟΥΣ- ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΣΕ- ΗΤΟΙ ΚΑΚΩΣ ΑΝΑΣΤΡΕΦΕΣΘΕ) ΣΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΣΑΣ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΗΣ ΠΑΤΕΡΙΚΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ,

4) ΔΕΝ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΑΤΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΥΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ‘‘ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ’’ ΝΑΩΝ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΟΛΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ, 

5) ΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗΘΗΚΑΝ ΣΥΝΟΔΙΚΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΣΤΑΝΤΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ Ι.ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΗΝΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟ-ΣΥΝΟΔΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ Β’ ΚΑΝΟΝΑ ΑΝΤΙΟΧΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΙ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΟΣ.

Oι αιρετικές αποφάσεις της Ψευδο-συνόδου αλλοιώνουν και αποδομούν το Σύμβολο της Πίστεως, επειδή εισάγουν επίσημα την αντίχριστη Θρησκευτική Παγκοσμιοποίηση ή τον Θρησκευτικό Συγκρητισμό ή τον Γνωστικισμό, ο οποίος είναι μια αίρεση ήδη καταδικασμένη από τους Αγίους Αποστόλους, τις Οικουμενικές Συνόδους και τους Αγ.Πατέρες, γιατί περιέχει και αποδέχεται όλες τις αιρέσεις (και ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς την χαρακτηρίζει παναίρεση).

Ειδικότερα, μια σύντομη αναφορά των αιρέσεων και λοιπών αιρετικών θέσεων τις οποίες εισήγαγε επίσημα η Ψευδο-σύνοδος, (κατά τον καθηγητή Εκκλησιαστικού δικαίου Κυριάκο Κυριαζόπουλο) είναι η εξής:

1 – Αναγνώρισε τους αιρετικούς ως «Εκκλησίες», χωρίς αυτοί να απαρνηθούν τις πλάνες τους και να δεχθούν την Ορθόδοξη Αλήθεια.

2 – Αναγνώρισε επίσης το λεγόμενο «παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών» και επιτρέπει τη συμμετοχή σε τούτο των Ορθόδοξων Εκκλησιών, αν και αυτό έχει την αιρετική εκκλησιολογία, κατά την οποία η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, αλλά μόνο ένα τμήμα της, ενώ τα άλλα τμήματά της είναι οι παπικοί, προτεστάντες, αγγλικανοί και άλλοι αιρετικοί.  

3 – Κατάργησε το συνοδικό πολίτευμα της Εκκλησίας, επειδή δικαίωμα ψήφου είχαν μόνον οι 10 προκαθήμενοι και όχι όλοι οι ποιμενάρχες επίσκοποι που συμμετείχαν.  

4 – Άλλαξε το δογματικά κατοχυρωμένο αλάθητο σε θέματα πίστεως, επειδή το ταύτισε αποκλειστικά με τις αποφάσεις της, ενώ κατά την ορθόδοξη δογματική, το αλάθητο υπάρχει όταν οι δογματικές αποφάσεις της Συνόδου γίνουν αποδεκτές από τους επισκόπους που δεν ήταν μέλη της, και από τους λοιπούς κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς.  

5 – Επέβαλε την αίρεση της δεσποτοκρατίας, κατά την  οποία όπου βρίσκεται ο επίσκοπος, έστω και αν διδάσκει αιρέσεις, εκεί δήθεν βρίσκεται η Εκκλησία.  

6 – Διέστρεψε την ορθόδοξη ανθρωπολογία, η οποία έχει ως πρότυπό της τον Θεάνθρωπο Χριστό, αντικαθιστώντας το με ουμανισμό που, στο επίκεντρό του, τοποθετεί τον εμπαθή άνθρωπο.  

7 – Αποδέχθηκε τη συμπροσευχή με τους αιρετικούς, προσκαλώντας τους ως παρατηρητές, σε πλήρη αντίθεση προς τους σχετικούς ιερούς κανόνες.  

8   –  Εξουσιοδότησε τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες να επιτρέπουν τους μικτούς γάμους, για να διευκολύνει, μέσω των μικτών γάμων, την άμβλυνση των συνειδήσεων προς το σκοπό της αποδοχής της πλήρους ένωσης των Ορθοδόξων με τους αιρετικούς στη νέα ψευδο-εκκλησία του οικουμενισμού.

9 – Εξουσιοδότησε επίσης τις Αυτοκέφαλες Εκκλησίες να σχετικοποιήσουν τη νηστεία, η οποία είναι η αναλλοίωτη βάση της ορθόδοξης πνευματικής ζωής.  

10 – Αρνήθηκε να ονομαστεί «Οικουμενική Σύνοδος», επειδή δεν λάμβαναν μέρος ως μέλη της παπικοί και προτεστάντες. 

11 – Αρνήθηκε να επικυρώσει τις αντιπαπικές Η΄και Θ΄ Συνόδους ως Οικουμενικές, αν και στη συνείδηση του πληρώματος της Ορθόδοξης Εκκλησίας αυτές οι Σύνοδοι είναι τέτοιες. 

12 – Διέγραψε από τη θεολογική ορολογία τη λέξη «αιρετικός», αν και αυτός ο όρος είναι θεμελιώδης σε όλες τις προγενέστερες Συνόδους.

13 – Αποδέχθηκε τις αποφάσεις των συνάξεων του Π.Σ.Ε. στο Τορόντο, Πουσάν, Πόρτο Αλεγκρε και άλλες αιρετικές.

14 – Η ψευδοσύνοδος του Κολυμπαρίου απέρριψε την Ορθοδοξία.

(βλέπε: https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2020/06/blog-post_23.html  ,

 https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2021/05/blogpost_12.html ,

https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2022/11/076-11112022.html

Βλέπε και σχετικό video στον σύνδεσμο:    https://www.youtube.com/watch?v=cw2gxw9CXWs

Στο σημείο αυτό κάνω λίβελο για την προηγούμενη οικτρά κατάστασή μου, που από άγνοια έμεινα σχεδόν 6,5 χρόνια μέσα στην παναιρετική παρασυναγωγή της κρατικής «εκκλησίας» στην οποία κοινωνούσα δαιμόνια (σύμφωνα με τον λόγο του Πανοσίου Θεοδώρου του Στουδίτου*) και μετανοημένη πλέον από τον Φεβρουάριο του 2023, επέστρεψα στην Ορθόδοξη Εκκλησία την προ Κολυμπαρίου και με την Ομολογιακή αυτή επιστολή μου δηλώνω ότι με τη βοήθεια του Θεού, δεν θα ξαναγυρίσω στο ίδιο εξέραμα, όσο αυτή η ψευδοεκκλησία δεν αποβάλλει τους αμετανόητους παναιρετικούς ψευδοεπισκόπους και τους κληρικούς που τους ακολουθούν και που την λειμαίνονται και δεν επιστρέψει στην Ορθοδοξία, αποκηρύττουσα και καταδικάζουσα ως παναιρετική την ψευδοσύνοδο της Κρήτης και τον παναιρετικό οικουμενισμό. Επίσης δηλώνω ότι θα αγωνιστώ με όσες δυνάμεις μου δώσει ο Θεός, να ενημερώσω τους ομοιοπαθείς (σε άγνοια ευρισκόμενους) συνανθρώπους μου που βρίσκονται ακόμα μέσα στην παναιρετική κρατική εκκλησία των πονηρευομένων, περί της καταλύσεως των Ορθοδόξων δογμάτων στην ψευδοσύνοδο του Κολυμπαρίου, και περί της Ορθοδόξου διδασκαλίας των Αγίων Πατέρων, ώστε με την βοήθεια του Παντοδύναμου Θεού, να βάλω κι εγώ μερικά λιθαράκια στον αντιαιρετικόν αυτόν αγώνα για να μπορέσει κάποτε, (όποτε το επιτρέψει ο Θεός πιστεύω σύντομα), να γίνει μια οικουμενική Ορθόδοξη Σύνοδος που θα καταδικάσει την οικουμενιστική παναίρεση του Κολυμπαρίου και να καθαιρέσει τους ήδη αναθεματισμένους από όλες τις Ορθόδοξες Συνόδους αμετανόητους ψευδεπισκόπους και όσους «κληρικούς», «μοναχούς» και «πιστούς» τους ακολουθήσουν αμετανόητα. Εύχομαι να μη βρεθεί κανείς που θα τους ακολουθήσει, αλλά όλοι να μετανοήσουν γιατί σε λίγο καιρό από τώρα σύμφωνα με τους αγίους Προφήτες, έρχεται η οργή του Θεού πάνω στους ασεβείς (που ήδη έχει ξεκινήσει με τα θανατηφόρα μπόλι@ γενετικής μετάλλαξης των ανθρώπων) και με την επερχόμενη και προφητευόμενη πείνα. Και έρχεται ο άγιος Ιωάννης ο οποίος θα αποκαταστήσει αυτή την πεσμένη εκκλησία και θα πατάξει τους αμετανόητους.    

Δηλώνω ότι ἀνήκω στην μίαν Ἁγίαν καθολικήν και Ἀποστολικήν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, χωρίς να ἐχω προσχωρήσει σε ὁποιαδήποτε παράταξη σχισματοαιρετικών παλαιοημερολογητῶν ἢ ἂλλων ὀμάδων ἐκτός Ἐκκλησίας. 

Αποτείχιση δεν κάνουν μόνο οι μοναχοί και ιερείς, αλλά και ο λαός, ο οποίος επιθυμεί να θεωρείται Χριστιανός Ορθόδοξος και έχει την Αγία Γραφή ως οδηγό του (όπως την ερμηνεύουν οι Άγιοι Πατέρες),  το ΙΕΡΟ ΠΗΔΑΛΙΟ (το οποίο καταπατείται από την παναίρεση του οικουμενισμού), καθώς και την Ιερά Παράδοση δηλαδή τους ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ της Εκκλησίας μας. Συνεπώς, κάθε προσπάθεια αλλοίωσης του ορθόδοξου δόγματος διαστρεβλώνει την Αλήθεια και επιβάλλει την παναίρεση του οικουμενισμού που είναι αίρεση κατεγνωσμένη, καταδικασμένη από τους Αποστόλους, τις Συνόδους και τους Αγιους Πατέρες της Εκκλησίας μας. 

Ο παπισμός δεν είναι Εκκλησία. Οι Άγιοι Πατέρες αγωνίστηκαν για την Ορθόδοξη Πίστη, όπως και οι Ήρωες του ’21 που αγωνίστηκαν πρώτα για την Πίστη και μετά για την Πατρίδα μας (όπως πολλοί οπλαρχηγοί και ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης είχαν δηλώσει), τους οποίους ο παναιρετικός και βλάσφημος ψευδοπατριάρχης είχε ονομάσει «ξεβράκωτους!!».  Αποδέχονται τη μέγιστη βλασφημία ότι όλες οι «θρησκείες» σώζουν, ενώ επίσημα έχουν αρνηθεί τον Χριστό και βλασφημούν τη Σταύρωση και την Ανάστασή Του, αφού συμπροσεύχονται όχι μόνο με τους αιρετικούς αλλά και με τους αλλοθρήσκους. 

Γνωρίζουμε καλά ως Χριστιανοί Ορθόδοξοι ότι μόνο κοντά στον ΧΡΙΣΤΌ σωζόμαστε και δεν μπορούμε να δεχόμαστε το κορανιο ίσο με την Αγία Γραφή (και άγιο κατά τον βλάσφημο ψευδοπατριάρχη τον οποίο εσείς μνημονεύετε!!!), όπως το προωθούνε και στην άθεη Παιδεία!! Κανένας δεν αντιδρά για την σατανική επιβολή της πανθρησκείας που δεν σώζει. Και στο Σύνταγμα που καταπατούν τα δικαιώματα των ανθρώπων όπως και για τη νέα ταυτότητα, ακόμη κι εκεί σκύβετε το κεφάλι όλοι οι υποτακτικοί.

«Ουκ εξεστι σοι»: Φωνάζει σε σας ο Τίμιος Πρόδρομος και Βαπτιστής για το κλείσιμο των «ναών» που έγινε το 2021 το απαγορεύουν οι Ιεροί Κανόνες, με ποινή καθαιρέσως του επισκόπου.

 «Ουκ εξεστι σοι»:  Για τις μάσκες που κατάντησαν τους «ναούς» «καραγκιοζ μπερντέ» για τις οποίες οι επιστήμονες οι αληθινοί έχουν πει ότι δεν προσφέρουν καμία προστασία αλλά το αντίθετο βλάπτουν σοβαρά την υγεία.

 «Ουκ εξεστι σοι»: Φιλοξενείτε στις ιστοσελίδες σας τον μεγαλύτερο εχθρό της Πατρίδας μας και εβραίο που την έχει ξεπουλήσει, τον πρωθυπουργό που είναι υπεύθυνος για την γενοκτονία των Ελλήνων με τα θανατηφόρα μπόλι@ που προκαλούν την κατάρρευση του ανοσοποιητικού συστήματος (σύμφωνα με τους αληθινούς επιστήμονες που δεν χρηματίζονται για να παραπλανούν τον κόσμο) και τελικώς τον θάνατο των ασθενών. Έτσι προωθείτε κι εσείς το σάπιο κρατικό σύστημα με το οποίο ταυτίζεστε.

 «Ουκ εξεστι σοι»: Για τον απαράδεκτο «εορτασμό» της Αναστάσεως ημέρα Σάββατο, πρόπερσι και την ίδια ημέρα με τους εβραίους. Αυτό φέρει ποινή καθαιρέσεως βάσει των Ιερών Κανόνων.

Μόνο ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ Ιησούς Χριστός ΣΩΖΕΙ, όχι όλες οι ενωμένες θρησκείες, οι οποίες αποτελούν την αιρετική πανθρησκεία. Δεν γίνεται η Αληθινή Εκκλησία, η Ορθόδοξη που έχει την Αλήθεια, να είναι μέρος του παγκοσμιου συμβουλιου εκκλησιων (αιρέσων), όπως υποστηρίζει η θεωρία περί παγκοσμίου αοράτου εκκλησίας, ή θεωρία των κλάδων, που επινόησαν (μεταπατερικές κακοδοξίες), ένα κλαδί δηλαδή, ένα μέρος της. Δεν είναι ένα κλαδί. Είναι ο ίδιος ο κορμός, είναι η ίδια η ρίζα ο ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ! ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΩΖΕΙ!! Οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας, τους οποίους γιορτάζουμε πανηγυρικά, δεν φοβήθηκαν αυτους που αποκτείνουν το σώμα, αλλά τον Παντοδύναμο Θεό.

Σύμφωνα λοιπόν με τον IE’ κανόνα της A’ και Β’ Συνόδου, και σύμφωνα με τους Αγίους Πατέρες, παύω την «κοινωνία» και αρνούμαι να δέχομαι την παναίρεση που επικρατεί. Δεν δημιουργει σχίσμα με τον χωρισμό αυτό αυτός που αποτειχίζεται, όπως αναφέρει ο Κανόνας,  αλλά ελευθερώνει την Εκκλησία από το σχίσμα και την αίρεση των ψευδοεπισκόπων (οι οποίοι προσκυνούν τον παναιρετικό πατριάρχη, ο οποίος προσκυνά τον πάπα) και η πράξη αυτή είναι αξιέπαινη. Όπως είπε και ο Άγιος Τύχων, από την επιστολή του από την μπολσεβική φυλακή, προς όλους τους Χριστιανούς: «Όμως εσείς, εκλεκτοί δούλοι του Θεού, να μην έχετε κοινωνία με αυτούς και να μην πάτε σε αυτούς να συμπροσευχηθείτε, διότι αυτοί όλοι βρίσκονται κάτω από ανάθεμα και κατάρα». Η Ορθόδοξη Πίστη πρέπει να διαφυλαχθεί. Δεν αποδέχομαι ότι στην παναιρετική κρατική εκκλησία του οικουμενισμού που ιδρύθηκε στην ψευτοσύνοδο της κρήτης το 2016 τελούνται έγκυρα (δηλαδή χαριτωμένα από το Θεό) μυστήρια (είτε κατά ακρίβεια είτε κατά οικονομία), όπως διδάσκουν οι Άγιοι Απόστολοι (46ος , 47ος  και 68ος Κανόνες των Αγ.Αποστόλων στο Ι.Πηδάλιο) και οι Άγιοι Πατέρες. Ούτε αποδέχομαι την κακοδοξία ότι οι παναιρετικοί οικουμενιστές τελούν έγκυρα μυστήρια επειδή δεν έχουν τάχα καθαιρεθεί από Σύνοδο, Διότι ο οικουμενισμός είναι παναίρεση, επειδή περιέχει και αποδέχεται όλες σχεδόν τις αιρέσεις, που είναι καταδικασμένες από πολλές Οικουμενικές και τοπικές Ορθόδοξες Συνόδους και από την Σύνοδο των Ρώσων της Διασποράς με πρόεδρο τον Άγιο Φιλάρετο (με αδιάφθορο λείψανο) και έχει τα αναθέματα όλων αυτών των Συνόδων. Κατά τον α’ Κανόνα της Γ’ Οικουμενικής Συνόδου, όσοι προστεθούν και στο μέλλον στους αιρετικούς, είναι ήδη καθηρημένοι από αυτή τη Σύνοδο. Δεν χρειάζεται άλλη Σύνοδος να τους καθαιρέσει. Ο Απόστολος Παύλος είπε πως ακόμη και άγγελος κυρίου να κατέβει και να κηρύξει άλλο Ευαγγέλιο, ακόμη κι ο ίδιος ο Απόστολος, να είναι ανάθεμα. Ο Κοσμάς Αιτωλός το λέει ξεκάθαρα, μόνο η Ορθόδοξη Πίστη είναι Εκκλησία και σώζει, ΌΛΑ τα άλλα (βουδισμος, παπισμός, μονοφυσιτισμος, πρωτεσταντισμός, κ.α.) είναι αιρέσεις που κολάζουν τον άνθρωπο και τον χωρίζουν από τον Θεό, και ειδικά στον οικουμενισμό, που ενώνονται όλες οι «εκκλησίες», που προκειται για αιρέσεις. Άρα γινόμαστε το ίδιο με αυτούς, αιρετικοί όταν μπορεί ένας πρωτεσταντης, μονοφυσίτης ή μωαμεθανός, ή βουδιστής κτλπ να συλλειτουργήσει με Χριστιανους Ορθόδοξους μέσα στους πρώην ορθόδοξους ναούς πλέον.

Ο “Πατρ.” Αντιοχείας εν ώρα “Θείας Λειτουργίας” με ιεροκήρυκα έναν Μουσουλμάνο Μουφτή 

[ΒΙΝΤΕΟ 2016].mp4 https://www.youtube.com/watch?v=vbygeKckmVg

 Όλα τα δέχεστε σιγά σιγά ώστε ο λύκος να τρώει ανενόχλητος τα πρόβατα. Και το δέχεστε όλοι εσείς που έχετε εντολή από τον Θεό να διαφυλάξετε το ποίμνιο σας ακέραιο. Μας μολύνετε με την αποδοχή της παναίρεσης και είναι καθήκον σας να αγωνιστείτε για την διατήρηση της ορθής Πίστης κι όχι για την ένωση των εκκλησιών-αιρέσων και των θρησκειών. Η Εκκλησία είναι Μία, η Ορθόδοξη και για αυτήν πρέπει να αγωνιστείτε κι όχι για να προωθείτε  τις αιρέσεις στις οποίες πήγαν κόντρα οι Αγίοι Πατέρες μας και έδωσαν την ζωή τους για να μη συμβεί ξανά. Αλλά δυστυχώς η ιστορία επαναλαμβάνεται.  

Συνεπως, με βάση όλα τα παραπάνω, απευθύνω τα παρακάτω, σε περίπτωση αιφνιδίου μου θανάτου ή θανάτου που τυχόν επέλθει από νόσο που να μου αφαιρεί την νοητική διαυγεια:

1.     Η ταφή μου να γίνει ΧΩΡΙΣ την τέλεση της επικήδειας ακολουθίας σε περίπτωση που αυτή δεν δύναται να τελεστεί από ορθά ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟ από την ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, ιερέα ή μοναχό ή πιστό, που ακολουθεί, δηλαδή, τα διδάγματα των Αγίων Πατέρων, θεσπισμένα και επικυρωμένα από τις αποφάσεις Οικουμενικών Συνόδων όπως εκείνες ερμηνεύονται στο Ιερό Πηδάλιο και από τους Αγίους Πατέρες. Δεν επιθυμώ ούτε τη παρουσία κληρικού, μοναχού ή λαικού που βρίσκεται σε κοινωνία με την παναιρετική ψευδοεκκλησία της ελλάδος.

2.     Περιφρονώ και αποστρέφομαι τυχών μνημόσυνο ή τρισάγιο εκ μέρους μη ορθά αποτειχισμένου «ιερέα», τουτέστιν εχθρού του Τριαδικού Θεού.

3.     Δεν είμαι δωρητής οργάνων και δεν επιτρέπω την χρήση οποιουδήποτε όργανού μου σε περίπτωση που, για οποιοδήποτε λόγο, βρίσκομαι σε κώμα ή σε κατάσταση κλινικού θανάτου, τουτέστιν ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ πεθαμένη!

4.     Δεν επιθυμώ την αποτέφρωση της σορού μου κατόπιν της διαπίστωσης του οριστικού (κι όχι μόνο κλινικού) θανάτου μου.

             Προκειμένου να μην βρεθούν σε δύσκολη θέση οι οικείοι μου ή/ και όσοι έχουν λάβει προφορικά γνώση για την επιθυμία που έχω σε σχέση με την διαχείριση του νεκρού σώματός μου σε περίπτωση της δικής μου αδυναμίας, τους παροτρύνω να μοιράσουν, σε όσους αυθόρμητα θα επιθυμούσαν να συνοδεύσουν στην τελευταία (πριν την β’ παρουσία του Κυρίου μου) κατοικία του το σώμα μου, το παρόν έγγραφο.

 

Ευχόμενη να δώσει μετάνοια ο Χριστός σε σας και σε όλους

τους  «αρχιερείς» ,«κληρικούς» και «πιστούς» που σας μνημονεύουν 

και κοινωνούν μαζί σας, για να ξεφύγετε από την παναίρεση του

οικουμενισμού που είτε την αποδέχεσθε σιωπηρά (και θεωρείστε άθεοι 

κατά τον Άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά)**, είτε την προωθείτε στο ποίμνιο  και μάλιστα

με «σύνοδο», με αποτέλεσμα να το οδηγείτε στην απώλεια.

 

29/08/2023 

Ημερομηνία μνήμης της αποτομής της Τίμιας κάρας του Βαπτιστού Ιωάννη, ο οποίος φώναζε στον Ηρώδη το «ουκ εξεστί  σοι». 

Και στον κάθε Χριστιανό φωνάζει σήμερα ο Τίμιος Πρόδρομος και όλοι οι Άγιοι Πατέρες «ουκ εξεστί  σοι» να μένεις σε επικοινωνία με τους «κληρικούς», «μοναχούς» και «πιστούς», που διέπραξαν την πνευματική μοιχεία με τους παναιρετικούς οικουμενιστές ψευδοεπισκόπους και παραμένουν ενωμένοι με αυτούς.

 

Μαρία Λιάρου

Τρικαλα Θεσσαλίας 

Παραπομπές:

(* αναφορικά με τον λόγο του Θεόδωρου Στουδίτου: Επιστολή 534Συμεών μονάζοντι «…Γιατί ποια είναι η κοινωνία λέει ο Απόστολος ανάμεσα στο φως και στο σκοτάδι, ή ποια κοινή μερίδα υπάρχει του πιστού με τον άπιστο; Αν λοιπόν το ποτήριο της ευλογίας είναι το αίμα του Χριστού και ο άρτος που κάνουμε κλάση είναι το σώμα του Χριστού (Θ.Ευχαριστία), είναι φανερό ότι και το αιρετικό ποτήριο και ο άρτος είναι κοινωνία του διαβόλου…» )

(** Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς ο Θεολόγος, Ομολογητής και Θαυματουργός (1296-1359)[μας προειδοποιεί ότι θεωρείται και θα κριθεί ως άθεος εκείνος ο οποίος σιωπά εν καιρώ αιρέσεως] «Αποτελεί το τρίτο είδος (αθεΐας),… το να παραιτείται κανείς από το να λέγει αυτά που έχουν δοθεί (τα δόγματα) περί Θεού, με το πρόσχημα μιας ανευλαβούς ευλάβειας…» ) (Ελλην. Πατρολογία, Σειρά Ε.Π.Ε, Τόμος 4, Άγ. Γρηγόριος ο Παλαμάς, «Προς τον ευλαβέστατον εν μοναχοις κυρ Διονύσιον», σελ.404 και Συγγράμματα, εκδ. Π. Χρήστου, Θες/κη 1966, σελ.483,στ.23)

Παραθέτουμε εδώ αποσπάσματα από την Μελέτη https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2021/03/kai-2016.html

Μερικα ἀποφθέγματα Ἁγίων Πατέρων περί τῶν αἱρέσεων-αἱρετικῶν:

1)Οι Άγιοι Απόστολοι: (την αποτειχιση διδάσκουν όταν λέγουν) «…για να μην πει ποτέ ο λαικός, ότι εγώ πρόβατο είμαι και όχι ποιμένας και δεν μου πέφτει λόγος. Ο ποιμένας είναι υπεύθυνος και αυτός μόνος θα δώσει λόγο και για μένα, όταν θα με κρίνει ο Θεός (στην Β’ Παρουσία) διότι όπως το πρόβατο που δεν ακολουθεί τον καλό ποιμένα το τρώνε οι λύκοι, έτσι και αυτό (το πρόβατο) που ακολουθεί τον πονηρό ποιμένα έχει προφανή τον θάνατό του, διότι θα το καταφάγει. Γι’ αυτό να φεύγετε από φθοροποιούς ποιμένες» (Διαταγαί Αποστόλων Β’19) [Οι φθοροποιοί ποιμένες είναι αυτοί που φθείρουν είτε κυρίως την πίστη (κακόδοξοι-αιρετικοί), είτε (και) τα ήθη].

2)Ὁ Εὐγγελιστής Ἰωάννης : ‘‘εἲ τις ἒρχεται προς ἡμᾶς και ταύτην την διδαχήν μη φέρει, χαίρειν αὐτῶ μη λέγετε και εἰς οἰκίαν μη λαμβάνητε’’ (β’Ἰωάννου 10) 

3) Ὁ Μέγας Ἀθανάσιος: ‘‘ἐάν ὁ ἐπίσκοπος ἢ ὁ πρεσβύτερος οἱ ὂντες ὀφθαλμοί τῆς  Ἐκκλησίας, κακῶς ἀναστρέφονται και σκανδαλίζωσι τον λαόν, χρῆ αὐτούς ἐκβάλλετε. Συμφέρον γάρ ἂνευ αὐτῶν συναθροίζεσθε εἰς εὐκτήριον οἲκον, ἢ μετ’αὐτῶν ἐμβληθῆναι ὡς μετά Ἂννα και Καϊάφα εἰς την γέεννα τοῦ πυρός (ΒΕΠΕΣ 33, 199).

 4) Ὁ Ἃγιος Συμεών ὁ νέος Θεολόγος : ‘‘κάθε κληρικό τοῦ ὁποίου ἡ πίστις, οἱ λόγοι και τα ἒργα, δεν συμφωνοῦν με τις διδασκαλίες τῶν Ἁγίων Πατέρων, να τον ἀποστρεφόμεθα και να τον μισοῦμε ὡς δαίμονα, ἒστω κι ἂν ἀνασταίνει νεκρούς και κάνει ἂλλα μύρια θαύματα’’.    

5) Οἱ Ἃγιοι Ἀπόστολοι: ‘‘πειθαρχεῖν δεῖ Θεῶ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις’’ (Πράξ.5,39)

6) Ὁ Μέγας Φώτιος: ‘‘αἱρετικός ἐστιν ὁ ποιμήν; λύκος ἐστί. Φεῦγε την κοινωνίαν αὐτοῦ ὡς ἰόν ὃφεως’’.

7) Ἐπίσης: ‘‘Ἐν τοῖς περί πίστεως και το παρεκκλῖναι μικρόν, ἁμαρτεῖν ἐστιν ἁμαρτίαν την πρός θάνατον’’  (Μ.Φώτιος P.G. 102, 604C)  

8) Ὁ Ἃγιος Μάρκος ὁ Εὐγενικός: ‘‘ὁ λατινοφρονῶν, μετά τῶν λατίνων κριθήσεται και ὡς παραβάτης τῆς πἰστεως λογισθήσεται’’ (Μάρκου Εὐγενικοῦ, Ἐπιστολή προς Θεοφάνην, P.G. 160, 1097D, 1100A).

9) Ὁ Ἃγιος Γερμανός Πατριάρχης Κων/πόλεως:  ‘‘Ὃσοι τῆς Καθολικῆς Ἐκκλησίας ἐστέ τέκνα γνήσια, φεύγειν ὃλῳ ποδί τῆ λατινικῆ ὑποταγῆ και μηδέ εὐλογίαν ἐκ τῶν χειρῶν αὐτῶν λαμβάνειν την τυχοῦσαν.Κρεῖσσον γαρ ἐστιν ἐν τοῖς οἲκοις ὑμῶν τῶ Θεῶ προσεύχεσθε κατά μόνας, ἢ ἐπ’ἐκκλησίαις συνάγεσθε μετά λατινοφρόνων’’.

10Ο Πανόσιος Θεόδωρος ο Στουδίτης: «Διότι το να επικοινωνεί κάποιος με αιρετικό ή φανερά διεστραμμένο στη ζωή του, τον κάνει να γίνεται αλλότριος του Θεού, και τον προσοικοιώνει με τον διάβολο…Πλην (να ξέρεις) ότι μολυσμό έχει η κοινωνία και μόνο με το να τον μνημονεύει, ακόμα και αν αυτός που τον μνημονεύει είναι ορθόδοξος» (Επιστολή 553. Προς την σπαθαρέαν, ης το όνομα Μαχαρά, Φατούρος σελ. 846, στιχ. 16, P.G. 99, 1668c).

11) O Πατριάρχης Κων/πόλεως και Πρόεδρος της Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου Άγιος Ταράσιος: «θεωρώ τον πλανώμενον εν τη πίστει ως αιρετικόν, μάλλον από την στιγμή κατά την οποία, αρνούμενος την επίσημη διδασκαλία της Εκκλησίας, προβάλλει την ίδια (του αιρετική) δοξασία ως την σώζουσα αλήθεια και επομένως η επίσημη υπο της Εκκλησίας αποκοπή (του, δια του αφορισμού), αποτελεί απλώς μία τυπική πράξη» (Β.Ν.Γιανννόπουλος, Η αποδοχή των αιρετικών κατά την Ζ’ Οικουμ. Σύνοδον υπ. 74, σ. 5).

12) «Γι’ αυτό σας υπενθυμίζω, να μη σιγήσουμε, για να μη γίνουμε κραυγή των Σοδόμων. μη λυπηθούμε τα κάτω, για να μη χάσουμε τα άνω. μη θέτουμε σκάνδαλο στην Εκκλησία του Θεού, η οποία ορίζεται και σε τρεις (3) Ορθοδόξους, κατά τους Αγίους, για να μη καταδικαστούμε με την απόφαση του Κυρίου» (Αγίου Θεοδώρου του Στουδίτου Επιστολή προς Ηγούμενο Θεόφιλο, ΕΠΕ, Φιλοκαλία, τομ. 18Β, σελ.201) και (PG 99, 1049 B).

facebook sharing button
twitter sharing button
email sharing button

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἡ Πανορθόδοξη Σύνοδος τῆς Μόσχας (1666-7) καί ἀναίρεση συκοφαντιῶν τοῦ π. Εὐφροσύνου Σαββαϊτου. (Νεκταρίου Μοναχοῦ τοῦ ἐκ Κορίνθου)

      Ἡ Πανορθόδοξη Σύνοδος τῆς Μόσχας (1666-7) καί ἀναίρεση συκοφαντιῶν τοῦ π. Εὐφροσύνου Σαββαϊτου. Νεκταρίου Μοναχοῦ τοῦ ἐκ Κορίνθο...