Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020

ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΑΓΙΑΣΜΕΝΟΥ ΣΤΑΡΕΤΣ ΑΝΑΤΟΛΙΟΥ ΤΗΣ ΟΠΤΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ



Προφητεία Ἁγίου Ἀνατολίου τῆς Ὄπτινα.

Κείμενο πο ζωγραφίζει ναργς oκουμενιστς

κα ντι-oικουμενιστές!

Γράφουμε τίποτε διαφορετικό στο ἰστολὀγιό μας ἀπό αὐτά που λέγει ὁ ἁγιασμένος  Στάρετς Ἀνατόλιος  και που ἐκφράζουν την ἀποτείχιση ἀπό τους παναιρετικούς οἰκουμενιστές τῆς ΠΣΕυδοεκκλησίας τοῦ ἀντιχρίστου;  Ὂχι βέβαια !  Ἀλλά πόσοι τείνουν εὐήκοον οὖς για να ἀκούσουν;    

Προφητεία Ἁγιασμένου Στάρετς Ἀνατολίου τῆς Ὄπτινα

        « χθρός του νθρωπίνου γένους θ δρ μ πανουργία γι ν δηγήσει στν Αρεση, ν ταν δυνατόν, κα τος κλεκτούς. Δν θ ξεκινήσει μ τν ψυχρ πώθηση τν δογμάτων τς γίας Τριάδος, τς Θεότητος το ησο Χριστο, κα τς παρθενίας τς Θεοτόκου, λλ θ ξεκινήσει νεπαίσθητα ν καταστρέφει τς διδασκαλίες κα τς παραδόσεις τς κκλησίας κα τν μεγάλη τους πνευματικότητα, πο φτασε σ μς μέσω τν γίων Πατέρων, π τ γιον Πνεμα.(σ.σ. Ζωγραφίζει -ἐκτὸς τῶν ἄλλων- εὐκρινέστατα τὴν παναίρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ).

Λίγοι θ παρατηρήσουν ατ τ καλοπιάσματα το χθρο, μόνον κενοι πο εναι πολ πεπειραμένοι στν πνευματικ ζωή. Ο αρετικο θ ποκτήσουν σχ πάνω στν κκλησία, κα θ τοποθετήσουν τος πηρέτες τν παντο. (σ.σ. Στοὺς "ἐπισκόπους" καὶ "ἱερεῖς", στοὺς θεολογο-φιλοσοφοῦντες ἱστολόγους, στους χριστοΰφαντους "μοναχοὺς" καὶ "μοναχές", στοὺς ἀκολουθοῦντες λαϊκούς).

Ο ελαβες θ τενίζονται καταφρονητικά.

διος Κύριος επε τι π τος καρπούς των θ τος ναγνωρίσετε, κα τσι, π τος καρπος τν καθς κα π τς νέργειές των αρετικν, προσπαθστε ν τος διακρίνετε π τος ληθινος ποιμένες.  Ατο εναι πνευματικο κλέφτες, διαρπάζοντες τ πνευματικ ποίμνη, κα θ εσέλθουν στ μαντρν κκλησία), σκαρφαλώνοντας μ κάποιο λλο τρόπο, χρησιμοποιώντας δύναμη κα καταπατώντας τος ερος κανόνες. Κύριος καλε ατος ληστς (Εαγ. ω. 10,1).

Πράγματι, πρώτη τους νέργεια θ εναι καταδίωξη τν ληθινν ποιμένων, φυλάκιση κα ξορία τους, διότι χωρς ατ θ εναι δύνατο γι' ατος ν διαρπάσουν τ ποίμνιο.

Γι' ατ τ λόγο παιδί μου, ταν βλέπεις τν καταπάτηση τς Πατερικς παραδόσεως, κα τν θείων ντολν στν κκλησία, τν ντολν πο ρίσθηκαν π τ Θεό, γνώριζε τι ο Αρετικο χουν δη μφανισθε, ν κα κατ τ χρόνο δράσης τους μπορε ν κρύβουν τν σέβειά τους, ν καταστρέφουν τν γία Πίστη νεπαίσθητα, προκειμένου ν πιτύχουν καλύτερα στν σαγήνευση κα προσκόλληση τν πείρων στ δίχτυά τους. (σ.σ. Τί ἄλλο κάνει ὁ οἰκουμενισμός; Καὶ οἱ ἀντι-οικουμενιστὲς πατέρες, βλέπουν τὰ δίχτυά του καὶ τὰ ἀντιμετωπίζουν μὲ «χαρτοπόλεμο», καταπατοῦν δὲ καὶ διαστρέφουν καὶ αὐτοὶ τὴν Παράδοση, ἀρνούμενοι νὰ σταματήσουν τὴν κοινωνία μὲ τοὺς αἱρετικούς). 

καταδίωξη θ κατευθύνεται χι μόνον ναντίον τν ποιμένων λλ ναντίον λων των δούλων το Θεο, διότι λοι σοι θ καθοδηγονται π τν αρεση δν θ ποφέρουν τν εσέβεια.

ναγνωρίστε ατος τος λύκους μ νδυμα προβάτου π τς περήφανες διαθέσεις τους κα τν γάπη τς σχύος. Θ εναι συκοφάντες, προδότες, παντο δεικνύοντες χθρα κα κακοήθεια. Γι' ατ Κύριος επε τι ο καρποί τους θ τος κάνουν γνωστούς. Ο ληθινο πηρέτες το Θεο εναι ταπεινοί, γαπον τν συνάνθρωπό τους κα εναι πάκοοι στν κκλησία.

Ο μοναστς θ ταλαιπωρηθον περβολικ π τος αρετικούς, κα μοναστικ ζω θ καταφρονηθε. Τ (νεργ) Μοναστήρια θ σπανίζουν, ριθμς τν μοναχν θ λαττωθε, κα ατο πο θ παραμείνουν θ ποφέρουν π βία.

Ατο πο μισον τν μοναστικ ζωή, ντούτοις, χοντας μόνο τν μφίεση τς εσεβείας, θ γωνίζονται ν προσελκύσουν τος μοναχος μ τ μέρος τους, ποσχόμενοι σ' ατος προστασία κα κοσμικ γαθά, κα πειλώντας ατος πο τος ντιτίθενται μ ξορία. (σ.σ.Ποιός ‒ἀπὸ ὅσους γνωρίζουν τὰ σύγχρονα γεγονότα‒ δὲν θὰ ἀναγνώριζε πίσω ἀπ’ αὐτὲς τὶς γραμμὲς τὶς κακοδοξίες τοῦ "Γέροντος" τοῦ Φαναρίου Ζηζιούλα, καὶ τοῦ προϊσταμένου του Βαρθολομαίου Ἀρχοντώνη, πιὸ πίσω δέ, τὴν καταπίεση, τὶς διώξεις τῶν Ἁγιορειτῶν ἀπὸ τὸν “πατριάρχη” Δημήτριο καὶ τὴν ἐγκατάσταση “Καθηγουμένων” στὸ Ἅγιον Ὄρος, ποὺ θὰ ἦσαν πιστοὶ στὸ Φανάρι;).

Ατς ο πειλς θ προκαλέσουν μεγάλη πόγνωση στος μικρόψυχους, λλ σ παιδί μου, ν χαίρεσαι γι τ τι χεις ζήσει μέχρι ατ τν καιρό, διότι τότε ο πιστο πο δν θ χουν δείξει λλες ρετές, θ λάβουν στέμματα, μόνο διότι θ χουν μείνει σταθερο στν πίστη, σύμφωνα μ τ λόγο το Κυρίου: «Καθ΄ νας πού, ντας μαζί Μου (ν μοί), θ μ μολογήσει μπροστ στος νθρώπους, θ τν μολογήσω κα γώ, ντας μαζί του (ν ατ), μπροστ στν Πατέρα μου τν ν Ορανος» (Ματθ. Ι-32). (Πς ον στις μολογήσει ν μο μπροσθεν τν νθρώπων, μολογήσω κα'γ ν ατ μπροσθεν το Πατρός μου το ν Ορανος).

Φοβο τν Κύριο τέκνο μου. Φοβο ν χάσεις τ στέμμα πο τοιμάστηκε γι σένα, φοβο τό ν ριχτες π τὸν Χριστ στ ξώτερο σκότος κα στ αώνια βάσανα.

Στάσου γενναος στν πίστη, κα ν εναι ναγκαο, πόμεινε καταδίωξη κα λλες λύπες, διότι Κύριος θ εναι μαζί σου κα ο γιοι Μάρτυρες κα πνευματικο θ κοιτάζουν σ σένα κα τν γώνα σου μ εχαρίστηση.

λλ λλοίμονο στος μοναχος κενες τς μέρες πο θ καθηλωθον π διοκτησίες κα πλούτη, ο ποοι λόγω τς γάπης τς ερήνης (νάπαυσης) θ εναι τοιμοι ν ποταχθον στος αρετικούς. Θ ποκοιμίζουν τν συνείδησή τους, λέγοντας: «μες διατηρομε κα σώζουμε τ Μοναστήρι κα Κύριος θ μς συγχωρήσει». Ο τυχες κα τυφλο ατο δν λογαριάζουν καθόλου τι δι τς αρέσεως ο δαίμονες θ εσέλθουν στ Μοναστήρι, κα κατόπιν δν θ εναι να γιο Μοναστήρι, λλ μόνο τοχοι, π τος ποίους Χάρη θ χει πομακρυνθε.

Θες ντούτοις εναι σχυρότερος π τν χθρό, κα δν θ γκαταλείψει ποτ τος δούλους του. Ο ληθινο Χριστιανο θ παραμείνουν μέχρι τ τέλος ατς τς περιόδου, μόνο θ προτιμήσουν ν ζον σ πομονωμένα ρημικ μέρη».

Πηγή: Ἀποτείχιση

Βλέπε σχετικό Video:  https://www.youtube.com/watch?v=DHjMbMFm6bk#action=share

 

2 σχόλια:

Ἡ Πανορθόδοξη Σύνοδος τῆς Μόσχας (1666-7) καί ἀναίρεση συκοφαντιῶν τοῦ π. Εὐφροσύνου Σαββαϊτου. (Νεκταρίου Μοναχοῦ τοῦ ἐκ Κορίνθου)

      Ἡ Πανορθόδοξη Σύνοδος τῆς Μόσχας (1666-7) καί ἀναίρεση συκοφαντιῶν τοῦ π. Εὐφροσύνου Σαββαϊτου. Νεκταρίου Μοναχοῦ τοῦ ἐκ Κορίνθο...