2017
2021
Ληξουριώτισσα: Οι τάχατες αποτειχισμένοι, ως εργάτες του Π.Σ.Ε.υδους - Ο μοναχός Σάββας Λαυριώτης, χθες και σήμερα
«ΦΗΣΙΝ ὁ παράνομος τοῦ ἁμαρτάνειν ἐν ἑαυτῷ, οὐκ ἔστι φόβος Θεοῦ ἀπέναντι τῶν ὀφθαλμῶν αὐτοῦ· ὅτι ἐδόλωσεν ἐνώπιον αὐτοῦ τοῦ εὑρεῖν τὴν ἀνομίαν αὐτοῦ καὶ μισῆσαι. τὰ ῥήματα τοῦ στόματος αὐτοῦ ἀνομία καὶ δόλος, οὐκ ἠβουλήθη συνιέναι τοῦ ἀγαθῦναι·»(Ψαλ. 35, 2-4)
Για όσους ακόμα δεν γνωρίζουν, η αρχή του τέλους έγινε στο Κολυμπάρι/Χανιά, στην ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ της Κρήτης, που διεξήχθη το διάστημα 16-25/6/ 2016. Εκεί, οι σύγχρονοι «ιούδες», νομιμοποίησαν την ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ, παρασύροντας κλήρο και λαό εκτός Εκκλησίας, μετατρέποντας τους πάντες (πλην ολίγων), από μέλη Χριστού, σε μέλη του ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΚΟΥ οργανισμού με την ονομασία «Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών» (Π.Σ.Ε.)
Κατόπιν τούτου, οι λίγες φωνές και αντιδράσεις εκ μέρους κάποιων αγιορειτών, λαϊκών και ρασοφόρων, αφύπνισαν, διάσπαρτα, σε όλο τον Ορθόδοξο κόσμο, τους πιστούς που ποθούσαν Χριστό. Δυστυχώς όμως ούτε ενωμένες ήταν ποτέ αυτές οι φωνές και ούτε πάντα συνεπείς με τις διδασκαλίες των Αγίων Πατέρων, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι ρασοφόροι και λαϊκοί που είχαν την πρόθεση και τα προσόντα να προβούν στην επιβαλλόμενη, εν καιρό αιρέσεων, σωτήρια Ομολογία Πίστεως δια της ΙΕΡΟΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΕΩΣ, είτε να είναι ακόμα αγουροξυπνημένοι είτε να έχουν αλλάξει, προ πολλού, πλευρό στον πνευματικό τους ύπνο.
Ένας από τους πρώτους μοναχούς που προέβη στην εφαρμογή του 15ου Κανόνος της Α-Β Συνόδου Κωνσταντινουπόλεως ήταν και ο μοναχός Σάββας Λαυριώτης. Πλαισιωμένος όμως από μερικούς άλλους αγιορείτες με παλαιοημερολογίτικο, αγιομαχητικό φρόνιμα, κατέληξε να προσεγγίσει και ο ίδιος, το όλο θέμα, από την σκοπιά της ΑΙΡΕΤΙΚΟΤΑΤΗΣ κυπριανικής εκκλησιολογίας, με ολέθρια αποτελέσματα. Το γεγονός αυτό φανερώθηκε στην ημερίδα που, ενώ, θεωρητικά, απέβλεψε στην ενοποίηση των ομολογιακών «δυνάμεων», στην πράξη κατάφερε μόνο να τις διασπάσει και να τις αποπροσανατολίσει. https://www.facebook.com/notes/3608196429243606/
Τότε, είχε βοήσει το διαδίκτυο διεθνώς – μιας και παρόντες ήταν Χριστιανοί από την Ρουμανία, Σερβία, Μολδαβία - και οι περισσότεροι καλοπροαίρετοι μεν, ακατήχητοι δε, Χριστιανοί ή χάσανε την πάσα ιδέα ή επέλεξαν πλευρά με αυστηρά… υποκειμενικά κριτήρια, πλέον!
(Η αναφορά στην άνω Ημερίδα από τον ιστότοπο που υποστήριζε τις απόψεις του μοναχού Σάββα Λαυριώτη και ορθά στηλίτευε την στάση της «ομάδας Ζήσης», που όλο και κάποιο ρόλο «παίζει» και αυτή:
https://synaksiorthodoxon.blogspot.com/2017/04/5.html)
Χειροπιαστό προϊόν της ημερίδας ήταν ένα τερατώδες ψήφισμα που πρότεινε από τη μια: «Διακόπτουμε τὴν κοινωνία μὲ τὸν Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαῖο» και απαιτούσε, από την άλλη, κατά παράβαση κάθε αγιοπατερικής νουθεσίας και απλής λογικής: «Ὡς ἐκ τούτων, ζητᾶμε ἀπὸ τοὺς ἀπανταχοῦ Ἐπισκόπους τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας…:» http://orthodoxportal2017.blogspot.com/2017/04/4-2016.html Αναγνωρίζοντας, δηλαδή, τους αιρετικούς για Ορθόδοξους, ένα δηλητήριο που θα ήταν διάχυτο εφεξής σε όλες τις πάμπολλες προσεχείς «ιεραποστολικές» ομιλίες του μοναχού Σάββα Λαυριώτη, στην Ρουμανία.
Διότι στη Ρουμανία βρέθηκε ο μοναχός Σάββας, ευθύς αμέσως μετά την διασπαστική και σπαστική μαζί, ημερίδα, εγκαινιάζοντας μια σειρά περιοδειών που κράτησε δυο περίπου χρόνια. Στο τέλος τον είχαν πάρει όλοι χαμπάρι και ο κύκλος έκλεισε άδοξα, όμως οι πλάνες που άφησε πίσω του κλείσανε, στους περισσότερους, το δρόμο επιστροφής στην Ορθοδοξία.
Από τότε που περιόρισε την δράση του στην Ελλάδα, ο μοναχός Σάββας Λαυριώτης καλλιεργεί την εδώ ΨΕΥΔΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ, βρισκόμενος σε ελεύτερη πτώση πάντοτε, όπως άλλοτε και οι παπικοί, που ενώ αρχικά είχαν υιοθετήσει μια αίρεση (το φιλιόκβε), φτάσανε να έχουν σήμερα 33 (τριαντατρείς), χώρια την Παναίρεση του Οικουμενισμού!
Για του λόγου το αληθές, θα συγκρίνουμε τις συμβουλές που έδινε ο μοναχός Σάββας στην σύναξη του Απριλίου, του 2017, στην πόλη Αράντ της Ρουμανίας, με τα όσα ειπώθηκαν στην πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στον αγωνιστικό δημοσιογράφο Φώτη Γιοβαννόπουλο.
Α.
https://www.youtube.com/watch?v=lgSutPSjH5c
Ο μοναχός Σάββας Λαυριώτης αφήνει πολλές γκρίζες ζώνες, πίσω από κάποιες αγιοπατερικές δηλώσεις, ώσπου να ξεστομίσει αδιάντροπα και ξεκάθαρα την ΚΥΠΡΙΑΝΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ, την οποία και θα υπογραμμίσουμε σαφώς. Λέει:
- 21ο λεπτό, περίπου: "οι Άγιοι Πατέρες μας είπαν να μην έχουμε κοινωνία με τους αιρετικούς" (σ.σ. - σωστόοος!),
- 33:27 λεπτό, περίπου: "όταν ένας ιερέας έχει διακόψει το μνημόσυνο και έχει σωστές απόψεις, ακολουθούμε αυτόν τον ιερέα" (σ.σ. - σωστόοος!),
- 34:25-35:20 - Να ακουστεί! Αναφέρεται στο ποιος θεωρείται μέσα στην Εκκλησία και ποιος έξω απ’ αυτή, εν καιρό αιρέσεως.
- 37:11 λ. + - "… εκπροσωπούμε όλους τους πατέρες του Όρους που έχουν διακόψει το μνημόσυνο" (σ.σ. - Αυτό δεν αληθεύει, διότι υπήρχαν κάποιοι αγιορείτες που δεν είχαν συμφωνήσει ούτε με τις λανθασμένες θέσεις και ούτε με τις πρωτοβουλίες του), "Δεν παίρνουμε ευλογία από τους ηγουμένους που προσκυνάνε τον Βαρθολομαίο και είναι αιρετικοί οικουμενιστές. Μπορούμε να πάρουμε από έναν αιρετικό ευλογία;!" (σ.σ. - Αποδέχεται πως όχι, δεν μπορούμε),
- 39 λ. περίπου: (Η ερώτηση ήταν: «Τι να κάνει ένας Χριστιανός από μια πόλη όπου όλοι οι παππάδες μνημονεύουν τον επίσκοπό τους; Τον οικουμενιστή επίσκοπό τους, εννοείτε;» (σ.σ. - Εδώ φαίνεται πως αποδέχονται ότι δύναται να υπάρχει, ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ και Ορθόδοξος επίσκοπος, όπως άλλωστε αναφέρει και το ψήφισμα του Ωραιοκάστρου) Η απάντηση: "Να πηγαίνει σε μια πόλη όπου βρίσκεται κάποιος ιερέας που δεν μνημονεύει",
- 44:30 λ. Απάντηση στην ερώτηση αν τα παιδιά των Ορθοδόξων μπορούν να κοινωνήσουν σε ναό που λειτουργείται από μη αποτειχισμένο κληρικό, εφόσον ο αποτειχισμένος, Ορθόδοξος ιερέας βρίσκεται πολύ μακριά: "Στα παιδιά μπορούμε να κάνουμε μια οικονομία, διότι δεν καταλαβαίνουν, αλλά όμως αυτό μπορεί να γίνει τώρα, στην αρχή` δεν είναι το σωστό. Πρέπει και τα παιδιά να αρχίζουν να μαθαίνουν πιο είναι το σωστό..."
- 1:48:00 – Ο μοναχός Σάββας εξηγεί την αίρεση του Ζιζιούλα που ισχυρίζεται ότι η Θεία Λειτουργεία τελείται στο όνομα του επισκόπου και όχι στο όνομα του Χριστού και ότι η Εκκλησία δεν είναι Χριστοκεντρική αλλά επισκοποκεντρική!!! «Μεγάλη βλασφημία!», σχολιάζει, σωστά, ο μοναχός Σάββας.
(σ.σ. - Αυτήν εδώ την έγκυρη επισήμανσή του μοναχού Σάββα Λαυριώτη, μέσα στο θολό κατά τα άλλα αφήγημά του, ίσως να αξιοποιήσουν οι επισκοπολάτρεις ρασοφόροι και λαϊκοί ώστε να κάνουν επιτέλους την Ομολογία Πίστεως στον Χριστό αποστρεφόμενοι τους ψευδεπίσκοπούς τους!) https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2021/03/blog-post.html
Β.
Παραθέτω δυο από τα αποκαλυπτικά ως και εξευτελιστικά σημεία της πρόσφατης συνέντευξης:
3:30 – 5:60
55:40 - 58:25
Άλλες εποχές, άλλες μελωδίες! Ακούγοντας τον μοναχό Σάββα Λαυριώτη στην πιο σύγχρονή του εκδοχή - Απρίλιο, 2021 -, ο αναγνώστης, ακόμα και αν δεν έχει κατανοήσει τα θεολογικά θέματα γύρο από τα οποία περιστρέφεται το άρθρο (που όμως οι Ορθόδοξοι οφείλουν να τα κατανοούν!), μπορεί, σίγουρα, να καταλάβει πόσο ριζικά έχει αλλάξει ο μοναχός Σάββας το αφήγημα του σχετικά με την προσέλευση του κόσμου - μετά το Κολυμπάρι, το 2016 -, στους ναούς των, επίσημα πλέον, αιρετικών. (Εδώ, να πούμε ότι, σύμφωνα με την κοσμοθεωρία του μοναχού Σάββα, δεν είναι όλοι οι αιρετικοί, αιρετικοί! Ο μοναχός Σάββας το 2017, θεωρούσε αιρετικούς μόνο τους Βαρθολομαίο, Ζιζιούλα, τους επισκόπους που είχαν, στο απώτερο ή στο πρόσφατο παρελθόν, συμπροσευχηθεί με κληρικό φέροντας διαφορετική ενδυμασία από αυτήν την Ορθόδοξη και όλους τους ακολούθους τους, ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ (και τον ανίδεων), «ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΈΡΟΥΝ ΑΛΛΆ ΘΑ ΜΆΘΟΥΝ ΣΙΓΆ-ΣΙΓΆ»!)
Ώστε, ενώ πριν από τέσσερα χρόνια παρότρυνε όσους ήθελαν να παραμείνουν Ορθόδοξοι, να ΜΗΝ έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους αιρετικούς/οικουμενιστές, να ΜΗΝ συμμετάσχουν, δηλαδή, στις ακολουθίες τους, στους, πλέον, Οικουμενιστικούς ναούς τους, πριν λίγες μέρες μας είπε πως πρέπει να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ οι πιστοί να ανοίξουν όλοι οι ναοί, γιατί το θρησκεύειν είναι ανθρώπινο δικαίωμα και δεν κάνει να μείνουμε ακοινώνητοι το Πάσχα!
Ερώτηση: Με αφορμή ποιας μετάλλαξης (για να μιλάμε με MODERNA ορολογία!), γίναν και πάλι Ορθόδοξοι, οι αιρετικοί εκείνοι, που μόλις πριν λίγα χρόνια βρίσκονταν, βάση και της άποψης του μοναχού Σάββα, εκτός Εκκλησίας! Μπορεί, μήπως, να μας εξηγήσει, γιατί το 2017 δεν έκανε να πάμε στους ναούς, ενώ το 2021 πρέπει να επιμένουμε να ανοίξουν οι ναοί της αποστασίας; Και εκεί που έδινε, άκουσον – άκουσον, «μόνο στην αρχή», «μόνο στα παιδιά», το οκέϊ να πάν’ να κοινωνήσουν με τους παναιρετικούς/οικουμενιστές, με την προοπτική να «μάθουνε σιγά-σιγά την αλήθεια» και εν τέλει να πάψουν να κοινωνούν με την αίρεση (!), τι στράβωσε και τώρα όχι μόνο δεν χρειάζεται πια να φύγουν οι πιστοί μακριά από την αίρεση αλλά και μπορούν να γυρίσουν και εκείνοι που είχαν φύγει! Αυτά που έλεγε και λέει ο μοναχός Σάββας Λαυριώτης, προφανώς και δεν τα διάβασε σε Ορθόδοξα συγγράμματα. Οι Άγιοι Απόστολοι, λ.χ. ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ: «Οἱ Ἃγιοι Ἀπόστολοι: (την ἀποτείχιση διδάσκουν ὃταν λέγουν):‘‘…για να μην πεῖ ποτέ ὁ λαϊκός, ὃτι ἐγώ πρόβατο εἶμαι και ὂχι ποιμένας και δεν μοῦ πέφτει λόγος. Ο ποιμένας εἶναι ὑπεύθυνος και αὐτός μόνος θα δώσει λόγο και για μένα, όταν θα με κρίνει ὁ Θεός (στην Β’Παρουσία)` διότι ὃπως το πρόβατο που δεν ἀκολουθεῖ τον καλό ποιμένα το τρῶνε οἱ λύκοι, ἒτσι και αὐτό (το πρόβατο) που ἀκολουθεῖ τον πονηρό ποιμένα ἒχει προφανή τον θάνατό του, διότι θα το καταφάγει. Γι’αὐτό να φεύγετε ἀπό φθοροποιούς ποιμένες’’ (Διαταγαί Ἀποστόλων Β’19) [Οἱ φθοροποιοί ποιμένες εἶναι αὐτοί πού φθείρουν εἲτε κυρίως την πίστη (κακόδοξοι - αἱρετικοί), εἲτε (και) τά ἢθη].» https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2021/04/2.html
Ένας-ένας ξεσκεπάζονται οι φαύλοι, σε μια εποχή που είναι όλο και πιο εύκολο να ξεχωρίζει κανείς το Π.Σ.Ε.μα από την όντως ΑΛΗΘΕΙΑ, αρκεί να μην το έχει ήδη καταπιεί! Ακόμα όμως και αν κανείς έχει καταπιεί το δηλητηριασμένο Π.Σ.Ε.μα και εφόσον δεν έχει υποβληθεί στην επίκαιρη, πληθυσμιακή, δωρεάν γονιδιακή θεραπεία, το αντίδοτο υπάρχει και είναι γλυκύτατο:
https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2021/
Εν κατακλείδι, ο μοναχός Σάββας Λαυριώτης δεν ήταν και δεν είναι ο πλέον ενδεδειγμένος να μας νουθετεί στα θέματα Ορθοδόξου Πίστεως. Είναι όμως ο πλέον κατάλληλος - δεδομένης της πουπουλένιας ελαφράδας με την οποία ταλαντεύεται υπό διαφόρων ρευμάτων - να μας πει, ανά πάσα στιγμή, από που φυσάει…
ληξουριώτισσα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου