Πέμπτη 22 Απριλίου 2021

Ληξουριώτισσα: S.O.S. – Η ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΟΥΣΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!

 

Ληξουριώτισσα: S.O.S. – Η ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΟΥΣΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!

 

ΛΑρχή φόρμας

Τέλος φόρμας

ηξουριώτισσα: S.O.S. – Η ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΡΑΤΟΥΣΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!

 

Η απόγνωση που οδηγεί όλο και περισσότερους σκεπτόμενους πολίτες να αναζητούν έννομους τρόπους ΆΜΕΣΗΣ απελευθέρωσης από την άτυπη πλην στυγνή χούντα/κατοχή που βάλθηκε να μας προκαλεί ασφυξία και να μας μεταλλάξει άρδην, έφερε στο προσκήνιο το κατακρεουργημένο μας Σύνταγμα.

Με το που το άνοιξα, με τη σειρά μου, το μάτι έπεσε στο Άρθρο 3 του Β’ Μέρους

(https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/f3c70a23-7696-49db-9148-f24dce6a27c8/FEK%20211-A-24-12-2019%20NEO%20SYNTAGMA.pdf  ):

«ΤMHMA Β’ Σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας

Άρθρο 3     1.Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Aνατολικής Oρθόδοξης Εκκλησίας του Xριστού. H Oρθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Kύριο ημών Iησού Xριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Mεγάλη Εκκλησίατης Kωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Εκκλησία του Xριστού· τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις. Είναι αυτοκέφαλη, διοικείται από την Iερά Σύνοδο των εν ενεργεία Aρχιερέων και από τη Διαρκή Iερά Σύνοδο που προέρχεται από αυτή και συγκροτείται όπως ορίζει ο Kαταστατικός Xάρτης της Εκκλησίας, με τήρηση των διατάξεων του ΠατριαρχικούΤόμου της κθ’ (29) Iουνίου 1850 και της Συνοδικής Πράξης της 4ης Σεπτεμβρίου 1928.

    2.Το εκκλησιαστικό καθεστώς που υπάρχει σε ορισμένες περιοχές του Kράτους δεν αντίκειται στις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου.

    3.Το κείμενο της Aγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο. H επίσημη μετάφρασή του σε άλλο γλωσσικό τύπο απαγορεύεται χωρίς την έγκριση της Aυτοκέφαλης Εκκλησίαςτης Ελλάδας και της Mεγάλης του Xριστού Εκκλησίας στην Kωνσταντινούπολη.»

Ως πολίτης που οφείλει να ερευνά τους νόμους προκειμένου να μπορεί και να τους υπακούει, αισθάνομαι ευγνωμοσύνη για τον νομοθέτη που διατύπωσε με τόσο απλό και εύλογο τρόπο τις παρακάτω συντεταγμένες:  

Παρ. 1 – «H Oρθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Kύριο ημών Iησού Xριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Mεγάλη Εκκλησία της Kωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Εκκλησία του Xριστού· τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις…»

Παρ. 3 – «Το κείμενο της Aγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο. […]»

Για όσους Έλληνες δεν το ξέρουν, τον Ιούνιο του 2016, στο Κολυμπάρι, στα Χανιά  συνεδρίασε η ληστρική σύνοδος της Κρήτης, όπου ο Βαρθολομαίος και συν αυτόν δογμάτισαν ενυπόγραφα το λεγόμενο Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών με αποτέλεσμα κλήρος και λαός να γίνουν, αυτομάτως, επίσημα μέλη αυτού. (Στις 26/6/2016 «έπεφτε» και η Πεντηκοστή όπου και εόρτασαν πανηγυρικώς!)

https://www.ertflix.gr/ekklisiastika/26ion2016-i-agia-ke-megali-sinodos-tis-orthodoxou-ekklisias-pentikosti-2016/ )   

Αυτή η αιρετική δογματική «αναθεώρηση» της Ορθοδόξου Πίστεως νομιμοποιεί άμεσα την ΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΑΡΑΣΑΛΕΥΤΗΣ ΤΗΡΙΣΕΩΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΙΚΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ! 

Ως βοήθημα για την κατανόηση της κατάστασης προσκομίζω το κείμενο της μήνυσης που είχε συντάξει ο καθηγητής εκκλησιαστικού δικαίου του Α.Π.Θ., κ. Κυριάκος Κυριαζόπουλος, που παραπέμπει τους αιρετικούς σε εκκλησιαστικό δικαστήριο που ως εκ τούτου δεν δύναται  να συγκροτηθεί σήμερα ελλείψει Ορθοδόξων αρχιερέων, ἀλλά θα συγκροτηθεῖ σίγουρα στο ὂχι μακρινό μέλλον. 

https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2020/06/blog-post_23.html

Επειδή όμως η καταπάτηση του Συντάγματος επιφέρει ποινική ευθύνη, παρακαλώ δημόσια τους νομικούς και επιστήμονες που δηλώνουν ότι αγαπάνε Χριστό και Ελλάδα να ενσκήψουν στο φλέγον αυτό θέμα προκειμένου ο αγώνας για την ελευθερία να διεξάγεται με βάση την όντως Αλήθεια και όχι με απατηλούς στόχους και σκοπούς – βλ.: το άνοιγμα των βεβηλωμένων εκκλησιών από τους αιρετικούς ρασοφόρους! 

(https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2020/06/blog-post_27.html ) 

 

ληξουριώτισσα  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἡ Πανορθόδοξη Σύνοδος τῆς Μόσχας (1666-7) καί ἀναίρεση συκοφαντιῶν τοῦ π. Εὐφροσύνου Σαββαϊτου. (Νεκταρίου Μοναχοῦ τοῦ ἐκ Κορίνθου)

      Ἡ Πανορθόδοξη Σύνοδος τῆς Μόσχας (1666-7) καί ἀναίρεση συκοφαντιῶν τοῦ π. Εὐφροσύνου Σαββαϊτου. Νεκταρίου Μοναχοῦ τοῦ ἐκ Κορίνθο...