Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022

078 21.11.2022 (14ο) “Μποροῦν ἂραγε οἱ ἀλλόθρησκοι καὶ οἱ αἱρετικοὶ νὰ σωθοῦν;” Ἀπαντήσεις τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας (μιά μελέτη). 

 

078 21.11.2022 (14ο) “Μποροῦν ἂραγε οἱ ἀλλόθρησκοι καὶ οἱ αἱρετικοὶ νὰ σωθοῦν;” Ἀπαντήσεις τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας (μιά μελέτη).    

 

«Παρουσιάστηκαν δέ καί ψευδοπροφτες στό λαό, πως καί σέ σς θά παρουσιασθον ψευδοδιδσκαλοι. Ατοί μέ τρόπο δόλιο θά εσαγάγουν αρσεις πού δηγον στήν πώλεια,.. κα πολλο θά κολουθσουν τίς σέλγειές τους, (τίς πνευματικές διαστροφές) καί ξατίας των, δός τς ληθείας ( Χριστιανική πίστη) θά δυσφημηθε·….. Καί καταδίκη τους πό τους παλαιούς χρόνους ποφασισμένη, δέν θά μείνει νεκτέλεστη,  κα πλειά τους δέν θά μείνει νενέργητη…..» (Β’ Πέτρου β’1-2)

Ἐπειδή αὐτό σήμερα συμβαίνει κατά κόρον, καί σέ ἀπάντηση στούς κακοδόξους ἀπό τούς πολλούς ψευδοπροφῆτες  καί ψευδοδιδασκάλους τῆς σημερινῆς ἐποχῆς, ὃπως καί σέ ἓναν ἀπό αὐτούς, τόν ψευδεπίσκοπο (κατά τον 15ο κανόνα τῆς Α’ και Β’Συνόδου στό Ἱ.Πηδάλιο) “Μόρφου”, τόν διαστροφέα τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως, τόν μνημονευτή τῶν παναιρετικῶν οἰκουμενιστῶν ψευδεπισκόπων τῆς ψευδοσυνόδου τοῦ Κολυμπαρίου, τάχα παραδοσιακόν, μέ πολλούς δυστυχῶς ἀδαεῖς περί τήν Ὀρθοδόξη πίστη ἀκολούθους (καί ὂχι μόνον Κυπρίους), καθώς καί γιά τήν ἐνημέρωση τῶν  καλοπροαιρέτων “πιστῶν”, ἀναρτοῦμε τό παρόν 14ο μέρος τῆς μελέτης σέ 16 μέρη,  μέ τόν γενικό τίτλο:  “Μποροῦν ἂραγε οἱ ἀλλόθρησκοι καὶ οἱ αἱρετικοὶ νὰ σωθοῦν;”

   Εἰδικά σέ δύο ἀπό τίς κακοδοξίες τοῦ Μόρφου, (πού ἀποτελοῦν οἰκουμενιστικές αἱρέσεις), ὃτι μποροῦν τάχα νά σωθοῦν καί οἱ ἀβάπτιστοι, καθώς καί τά ἐκτρωθέντα ἒμβρια, τίς ὁποῖες στηρίζει σέ μία ὁπτασία ἀγνώστου (!!!) “γέροντα”, καθώς και σέ  μία  μεταθανάτια  “ἐμπειρία”  ἀνώνυμης (!!!)  20χρονης  κοπέλας, ἀπαντᾶ ἡ Συμφωνία τῶν Ἁγίων πού παραθέτουμε στην παροῦσα μελέτη, καθώς καί οἱ  ἑπόμενες τελευταῖες (;) δύο ἀνάρτήσεις μας, ἡ 15η  καθώς καί ἡ 16η  στήν ὁποία θα ἀπαντήσουμε καί στίς κακοδοξίες.τοῦ.“Μόρφου”, καθώς καί στόν πλανεμένο ἀρθρογράφο τoῦ "Τρικλοποδιά Δημήτριο Α. πού ἀναρτᾶ ἐκεῖ τό ἂρθρο μέ τίτλο: Δημήτρης Α. : ΣΩΤΗΡΙΑ ΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ; ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ ΠΟΥ ΔΙΗΓΗΘΗΚΕ Ο ΜΟΡΦΟΥ. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ;”  

 

ΣΥΝΟΨΗ ΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ 13 ΜΕΡΩΝ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ

     
     Κατ’ ἀρχάς θά παραθέσουμε μερικά χαρακτηριστικά ἀποσπάσματα ἀπαντήσεων Ἁγίων Πατέρων καί Ἁγιασμένων Γερόντων τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, τίς ὁποῖες ἒχουμε ἢδη ἀναρτήσει, (καί ἀποτελοῦν τά 13 προηγούμενα μέρη -ἀπό 15-, τῆς παρούσας μελέτης), καθώς καί τούς ἠλεκτρονικούς συνδέσμους (πού ὁδηγοῦν σ’αὐτές), σάν μία σύνοψη.

Γιά ὃποιον θέλει νά μελετήσει ἀναλυτικά τή Συμφωνία τῶν Ἁγίων, ἂς μεταβεῖ στήν κάθε ἀνάρτηση, γιά νά λάβει γερές βάσεις στό ὀρθόδοξο φρόνημα πού πρέπει νά ἒχει, γιά τό σοβαρό αὐτό θέμα.

 

Τα 13 προηγούμενα μέρη τῆς παρούσας μελέτης με τίτλο: “Μποροῦν ἂραγε οἱ αἱρετικοί καί οἱ ἀλλόθρησκοι να σωθοῦν;” μέ ὁρισμένα χαρακτηριστικά ἀποσπάσματα ἀπό τό κάθε ἓνα:

 1ο μέρος: Ἀπάντηση τοῦ  Ἁγίου Ἰγνατίου Μπριαντζιανίνωφ  https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2020/10/1.html  (ἀποσπάσματα):

«……Ἐὰν ο δίκαιοι τς ληθινς κκλησίας, ο φωτισμένοι δι τν ποίων νεργοσε τ γιον Πνεμα, ο προφται κα θαυματουργο ο ποοι πίστευαν στν ρχομ το Σωτρος κα πού πέθαναν πρν π τν λευσίν του, ἐὰν κενοι κατέβαιναν ες τν δην, τότε πς σες τος θέλετε ατος τος λλόθρησκους κα μωαμεθανος πειδ σς φαίνονται τόσο καλο ν λάβουν τν σωτηρίαν, χωρς ποτ ν γνωρίσουν ν πιστεύσουν στν Λυτρωτήν; Πς μπορε κανες ν τος γγυηθ σωτηρίαν ποία ποκτται μόνον κα τ παναλαμβάνω – μόνον μ ναν τρόπο - πίστιν ες τν Λυτρωτήν;»

«Χριστιανοί! Γνωρίστε τν Χριστόν. Θυμηθετε τι δν τν κατανοήσατε, τι τν πορρίπτετε ταν πιστεύετε τι μπορε ν πάρξη σωτηρία χωρς Ατν, βασιζόμενοι στν χάρι κάποιου εδους καλν ργων. Μ τ ν δέχεσθε τι μπορε ν πάρξη σωτηρία χωρς πίστιν ες τν Χριστόν, τν πορρίπτετε κα σως χωρς ν τ θέλετε πίπτετε ες τν θανάσιμην μαρτίαν τς βλασφημίας…..».

 2ο μέρος: ἀπάντηση τοῦ ἁγιασμένου Γέροντος Δανιήλ Ἁγιορείτου https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2020/10/2.html , (ἀποσπάσματα):  «…..π ατ πο χουν επωθε κα π σα δική μας ρθόδοξη κκλησία διδάσκει, γίνεται φανερ τι σοι ζον μακρι π τν νατολικ κκλησία το Χριστο, ατο ο διοι, πειδ δν χουν τν υοθεσία κα τ σφραγίδα το γίου Πνεύματος, πόκεινται στν κόλαση». «…..μ τν Σωτήρια νάληψη το Σωτρα ησο, σοι καλοπροαίρετα δέχτηκαν τ λόγο το Εαγγελίου κα πίστεψαν, ατο κα σώθηκαν, σοι μως πεναντίας ταν δύστροποι κα πέμεναν οκειοθελς στν πιστία, ατο βέβαια κα χάθηκαν…….Εναι, μως, δύνατο ν γκαταλείψει Πανάγαθος Θες κενον πο φροντίζει τ συνείδησή του κα χει καλ προαίρεση πρς τ γαθό, κα ν πεθάνει στν πιστία…….».  

3ο μέρος: ἀπάντηση τοῦ Ἁγίου  Ἱερομάρτυρα Δανιήλ Σισόγιεφhttps://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2020/11/v-behaviorurldefaultvmlo.html , (ἀποσπάσματα):  Κύριος κάλεσε λα τ θνη ν βαπτιστον στ νομα το Πατρς κα το Υο κα το γίου Πνεύματος «πορευθέντες  μαθητεύσατε  πάντα  τ  θνη, βαπτίζοντες  ατος  ες τ νομα το Πατρς  κα  το  Υο  κα το γίου  Πνεύματος». (κατ Ματθ. 28, 19)  κα «ν δ γεννηθε κανες π τ νερ κα π τ Πνεμα, δν μπορε ν μπε στ βασιλεία το Θεο» (κατ ωάν. 3, 5).   Λυτρωτς Χριστός, κα χι ο «φανατικο» ρθόδοξοι, βεβαίωσε: «ποιος πιστέψει κα βαπτιστε θ σωθε, ποιος πιστήσει θ καταδικαστε» (κατὰ Μάρκ. 16, 16)”.  «Θέλουν ν μς παντήσουν ο ντιφρονοντες,  ποιν πρέπει  ν πιστέψουμε, τος νθρώπους τ Θεό;  Χριστς λέει τ να  κα  ο  νθρωπιστς τ λλο.  Υἱὸς το Θεο λέει,  τι ο ουδαοι κα ο Μουσουλμάνοι, ο Βουδιστς κα ατο  πο  πιστεύουν στ  θεωρία  τς  ξέλιξης, ο ποοι παρνήθηκαν τν Υἱὸ το Θεο, θ ποστον τν ργή Του  κα  ο φιλελεύθεροι πού πιστεύουν τι λοι θ σωθον…..χι μόνο  λλ κα ν πολλο πιστεύουν στν παρξη το  Θεο, θ  σωθον  μόνο  κενοι, πο  γνωρίζουν τ Θεό, κουμπνε πάνω Του, Το εναι πιστοί, Τν γαπον. Μ δύο λόγια,  γι ν σωθε κάποιος, εναι παραίτητο κα νθρωπος ν γνωρίσει Τν Θε κα Θες ν  ναγνωρίσει  τος  νθρώπους, πως εναι γραμμένο: «γνω Κύριος τούς ντας Ατο» «Γνωρίζει Κύριος τούς δικούς Του»,…..Κα    Θες  γνωρίζει σν δικούς Του, μόνο κείνους στος ποίους βλέπει τν Υἱὸ Του (Τν ποο νδύονται μ τ Βάπτιση κα τν Θεία Κοινωνία) κα κείνους πο φέρουν τν ελογία το Πνεύματός Του…….».

4ο μέρος: ἀπάντηση τοῦ Ἁγίου Ἱερομάρτυρος και Ἰσαποστόλου Κοσμᾶ τοῦ Αἱτωλοῦ: https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2020/11/4.html  , (ἀπόσπασμα):  «……Πρέπει καί μες ο εσεβες χριστιανοί, δελφοί μου, νά χαιρώμαστε καί νά εφραινώμαστε χιλιάδες φορές ες τά πολλά καλά πού μς χάρισεν Κύριος καί μάλιστα ες τό γιον Βάπτισμα. Πρέπει καί μες νά φυλάγωμεν τό Βάπτισμα καθαρόν καί μόλυντον σον εναι δυνατόν.  Ε δέ καί τύχει καί σφαλμεν ς νθρωποι, ς εναι δοξασμένος πανάγαθος Θεός, πού μς χάρισε καί δεύτερον Βάπτισμα, τήν γίαν ξομολόγησιν, διατί βάπτιστος καί νεξομολόγητος νθρωπος εναι δύνατον νά σωθε.   Καλύτερα, δελφέ μου, νά  θανατώσς κατό νθρώπους βαπτισμένους, παρά νά φήσς να παιδίον βάπτιστον νά ποθάν. Καί ν τύχ νάγκη καί θέλ (κινδυνεύει) νά ποθάν τό παιδίον καί δέν πρόφθασεν παπς νά τό βαπτίσ, ς τό βαπτίσ ποιος τύχ, πατέρας, μητέρα, δελφός, γείτονας καί μάλιστα μαμμή.  Βάλε ρκετό νερό καί λάδι, σταύρωσέ το καί βάπτισέ το. Επέ: ¨Βαπτίζεται δολος το Θεο.ες τό νομα το Πατρός καί το Υο καί το γίου Πνεύματος. μήν”. Και ν ζήσ, τό τελειώνει παπς…..». (σ.σ. «……άν λοιπόν να θο νήπιο δεν μπορε να σωθε άν πεθάνει βάπτιστο, πς μπορε νά σωθε νας μεγαλύτερος στήν λικία βάπτιστος (αρετικός λλόθρησκος), πού πωσδήποτε θα χει και πολλές μαρτίες και μάλιστα νεξομολόγητες;) 

5ο μέρος: ἀπάντηση ἀπό τον βίο τῆς Ἁγίας Αἰκατερίνης τῆς πανσόφου   https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2020/11/5.html  , (ἀπόσπασμα):  «Στον Μεγάλο Συναξαριστή στόν Βίο τς γίας Ακατερίνης…..» (παρατίθεται στό μέρος αὐτό). [Σχόλιο: Βλέπουμε λοιπόν ἀπό τήν παραπάνω στιχομυθία μεταξύ Χριστοῦ καί Παναγίας, ὃτι ὁ Κύριος ἀποστρέφεται τό ἀβάπτιστο πλάσμα Του, παρ’ ὃτι εἶναι ὡραῖο καί πάγκαλο, σοφό πάνω ἀπό ὃλους τούς ρήτορες…. Ἀφοῦ ὃμως ἐπέρχεται ἡ συμφιλίωση τοῦ Θεοῦ μέ τό πλάσμα Του (τό ὁποῖο πρίν ἦταν ἐχθρός τοῦ Θεοῦ), μέσῳ τοῦ Ἁγίου Βαπτίσματος, τότε ἀλλάζουν τά πράγματα. Τότε τό πλάσμα Του γίνεται  ὁλόλαμπρο καὶ ἔνδοξο, αὐτό ποὺ πρὶν ἦταν σκοτεινό καὶ ἄχαρο. Τό φτωχό καὶ ἄγνωστο, γίνεται πλούσιο καὶ πάνσοφο κατά τόν Κυριακό λόγο.

     Καί ὁ λόγος πού ὁ Κύριός καί Θεός μᾶς ἀποστρέφεται τό ἀβάπτιστο πλάσμα Του, εἶναι ὃτι στήν ψυχή τοῦ ἀβαπτίστου, ἐμφωλεύει ὁ διάβολος (ἀποτέλεσμα τοῦ προπατορικοῦ ἁμαρτήματος)  ὁ ἐχθρός τοῦ Θεοῦ.   Ὃταν ὃμως διαβαστοῦν οἱ ἀφορκισμοί ἀπό τόν Ὀρθόδοξο Ἱερέα, τότε ἀναχωρεῖ ὁ διάβολος καί καθαρίζει ἡ καρδιά (τῆς ψυχῆς) τοῦ κατηχουμένου, ἀπό παντός μολυσμοῦ ἀκαθάρτου πνεύματος καί παραμένει καθαρά, γιά νά δεχθεῖ τή Χάρι καί τίς δωρεές τοῦ Ἁγίου Πνεύματος κατά τό Ἃγιο Βάπτισμα καί τό Ἃγιο Χρίσμα καί νά συμφιλιωθεῖ με τόν Θεό. Βλέπε καί τόν τρίτο Ἀφορκισμό στήν Ἀκολουθία τῆς Κατηχήσεως, πρό τοῦ Ἁγίου Βαπτίσματος στήν ἰστοσελίδα: https://www.agesinitiatives.com/dcs/public/dcs/p/b/baptism/gr/bk.baptism.pdf ὃπου διαβάζουμε: «Κα μφυσ αττ) τρίτον ερεύς κα σφραγίζει τ μέτωπον ατοτς) κα τ στόμα, κα τ στθος, λέγων·ξέλασον π’ ατο (ατς) πν πονηρν κα κάθαρτον πνεμα, κεκρυμμένον κα μφωλεον ατο (ατς) τ καρδί (και λέγει τοτο κ γ')…..»

6ο μέρος: ἀπάντηση ἀπό τό ὃραμα τοῦ Ἁγιασμένου Γέροντα Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου:  https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2020/11/6.html  ,   (ἀπόσπασμα):  Συγκλονιστικ ραμα το Γέροντα Παϊσίου γι τς κτρώσεις!   «Μι νύχτα Θες πέτρεψε ν δ να φοβερ ραμα, πο μ πληροφόρησε γ ατ τ θέμα!.....ριστερ ταν νας ξερότοπος, γεμάτος βράχους κα κρημνούς, πο σειόταν συνέχεια π μία δυνατ βο π χιλιάδες σπαραχτικς φωνές, πού σο σπάραζαν τν καρδιά. Κα πι σκληρς νθρωπος, ν τς κουγε, ταν δύνατο ν μ συγκλονισθε. ν πέφερα π τς σπαραχτικς φωνς κα ναρωτιόμουν π πο προέρχονται κα τί σημαίνουν λα ατ πο βλεπα, κουσα μι φων ν μο λέει:  "Τ χωράφι μ τ σπαρμένο σιτάρι, πο δν χει κόμη ξεσταχυάσει, εναι τ Κοιμητήρι μ τς ψυχς τν νεκρν πο θ ναστηθον. Στν τόπο δ πο σείεται π τς σπαραχτικς φωνς βρίσκονται ο ψυχς τν παιδιν πο χουν σκοτωθε μ τς κτρώσεις"!....».   (Σχόλιο:  «Ἀφοῦ λοιπόν ἓνα ἒμβρυο κολάζεται ὃταν σκοτώνεται μέ ἒκτρωση (ὃπως ἒδειξε σέ ὂραμα ὁ Κύριος στόν ἁγιασμένο Γέροντα Παΐσιο) ἐπειδή προφανῶς εἶναι ἀβάπτιστο (γιατί  τί ἁμαρτίες μπορεῖ νά ἒχει ἓνα ἒμβρυο ἐκτός τοῦ προπατορικοῦ ἁμαρτήματος;),  πῶς μπορεῖ  νά σωθεῖ  (δηλαδή νἀ μπεῖ  στή Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν), ἓνας μεγάλος στήν ἡλικία ἂνθρωπος ἀβάπτιστος  (αἰρετικός ἣ ἀλλόθρησκος ἢ ἂθεος), ὁ ὁποῖος ἒχει διαπράξει καί πολλές ἁμαρτίες  καί μάλιστα ἀνεξομολόγητες;» 

7ο μέρος: “ἀπάντηση ἀπό τις Κατηχήσεις τοῦ Ἁγίου Κυρίλλου Ἰεροσολύμων” https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2022/07/066-05072022-7.html , (ἀπόσπασμα):  Κεφάλαιο Δ’ «…… Κύριος μας, ησος Χριστός, λέει: «ν δν γεννηθε κανες π τν οραν» κα συνεχίζει τονίζοντας τς λέξεις «μ τ νερ κα τ γιο πνεμα, δν θ μπορέσει ν μπε στν Βασιλεία το Θεο.» (Πρβλ. ωάννη 3, 3-5)….Οτε θ εσέλθει κανες στ Βασιλεία τν Ορανν, κα ν κόμα εναι νάρετος στ ργα, ν δν πάρει μ τ Βάπτισμα τ σφραγίδα το γίου Πνεύματος….

Εναι τολμηρς ατς λόγος, λλ δν εναι δικός μου. ησος τ χει πε…… Βεβαιώσου λοιπόν, γι τν λήθεια ατο πού σο λέω, π τ περιστατικ πο ναφέρει γία Γραφή: Κορνήλιος ταν δίκαιος κα εχε καταξιωθε ν δε γίους γγέλους ψώνοντας στν ορανό, νώπιόν το Θεο, τς λεημοσύνες κα τς προσευχές του, σν γερ κα φωτειν στύλο (σ.σ. ὃμως παρ’ὃλα αὐτά, ὁ Θεός ἒστειλε τόν Ἀπόστολο Πέτρο γιά νά τόν διδάξει καί νά τόν βαπτίσει και ὃσους πιστούς ἦσαν μαζί του).  ρθε ποστολος Πέτρος κα δόθηκε τ γιο Πνεμα στος πιστος κα μίλησαν ξένες γλσσες κα προφήτεψαν. Κα μετ τν πισκίαση τς Χάρης το γίου Πνεύματος Γραφ λέει: «τι πόστολος Πέτρος δωσε ντολ στος πιστος ν  βαπτιστον στ νομα το ησο Χριστο» (Πράξεις 10ο Κεφ.).   στε, φο πρτα ναγεννηθε ψυχ μ τν πίστη, ν λάβει μέρος στ Χάρη, μ τ νερ το βαπτίσματος κα τ σμα…………..». [σ.σ. δ φαίνεται καθαρά τι δέν ρκε να εναι κάποιος καλός νθρωπος (πως ταν Κορνήλιος Ενοχος τς Κανδάκης (Πράξ. Η’ 26-40) γιά νά μπορέσει νά σωθε, ν δέν βαπτιστε στό νομα Τς γίας Τριάδας. Γιατί δέν πάρχει μετά Χριστόν ργοσωτηρία, παρά μόνο Χριστοσωτηρία]. 

Κεφάλαιο Ι’. «ποιος δν πάρει τ Χάρη το γίου Βαπτισματος δν μπορε ν σωθε. κτς βέβαια π τος γίους Μάρτυρες, ο ποοι κα χωρς τ νερ το Βαπτίσματος, εσάγονται στ Βασιλεία το Θεο….».

8ο μέρος: ἀπάντηση τοῦ Ἁγίου Μάρκου τοῦ Ἀσκητοῦ, https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2022/08/068-11082022-8.html   , (ἀπόσπασμα):    «Πίστις δν εναι μόνον νά βαπτισθομε στό νομα το Χριστο, λλά καί τό νά πράττουμε τίς ντολές Του. Εναι λοφάνερο, σύμφωνα μέ τήν Γραφή, τι συνταφήκαμε μυστικς μέ Ατόν διά το βαπτίσματος καί τι μς “συνήγειρε καί συνεκάθισεν ν τος πουρανίοις” (φ.β' 6).   δωσε μως καί ντολές, τίς ποίες φο έκπληρώσουμε, θά ερουμε τήν τελειότητα πού δη μς χει δωρήσει. άν δέν τίς κπληρώσουμε, τότε θά φανε τι νεργε μέ τήν θέλησή μας μαρτία μέσα μας.  άν λ  με πάλι τι μέ τά ργα ναιρεται   μαρτία, τότε τό “Χριστός δωρεάν πέθανε” (Γαλ.β'21) καί λα σα παρόμοια χουν επωθε εναι ψεδος. άν δέν εναι τέλειο τό Βάπτισμα, λλά, πως λέγουν, χει τήν τελειότητα πό τούς γώνες, τότε εναι μάταιος γι' ατούς νόμος τς λευθερίας καί ναιρεται λη νομοθεσία τς Καινς Διαθήκης……».   Σχόλιο:   [ γιος Διάδοχος Φωτικς (Κεφάλαια γνωστικά, 76,  SC, 5b,134), πού εναι σύμφωνη μέ τήν διδασκαλία το γ.Μάρκου το σκητο (βλέπε βιβλίο γίου Μάρκου το σκητο: “Το γιον Βάπτισμα, λευθερία τς Θείας Χάριτος”  κεφ.V140-150 και πρόλογος ερομ.Γρηγορίου σελ.40  κδοσις .Κελλίον γ.ρχαγγέλλ.-γ.ρος2012) λέγει: «πρίν πό τό γιον βάπτισμα θεία χάρις προτρέπει πό ξω τήν ψυχή στήν ργασία τν ρετν, δέ σατανς μφωλεύει, σέ ατά τά βάθη της, προσπαθώντας νά κλείνη λους τούς δρόμους το νο πρός τίς ρετές. πό τήν ρα μως πού βαπτιζόμαστε, μέν δαίμων ξέρχεται πό τήν ψυχήν καί εσέρχεται θεία χάρις σωθεν ατς…. μες πού γωνιζόμαστε στό στάδιο τν ρετν πιστεύουμε τι διά το βαπτίσματος κβάλλεται πολύμορφος φις πό τά ταμιεα το νο….».     Ἀφοῦ λοιπόν δέν μπορεῖ νά σωθεῖ κάποιος βαπτισμένος ἐάν δέν τηρήσει τίς ἐντολές τοῦ Θεοῦ, πῶς μπορεῖ  νά σωθεῖ ἓνας ἀβάπτιστος, τοῦ ὁποίου ὁ σατανᾶς ἐμφωλεύει, σέ αὐτά τά βάθη τῆς ψυχῆς του προσπαθώντας νά κλείνη ὃλους τούς δρόμους τοῦ νοῦ πρός τίς ἀρετές;        Αὐτό, τό ὃτι δηλαδή ὁ σατανᾶς ἐμφωλεύει, στά βάθη τῆς ψυχῆς τοῦ ἀβαπτίστου μπορεί νά τό διαπιστώσει κάθε ἓνας καλοπροαίρετος, στήν τελετή τοῦ Ἁγίου Βαπτίσματος…..στούς ἀφορκισμούς (ἐξορκισμούς), που διαβάζει ὁ Ἰερέας: Γ’ Ἀφορκισμός (ὡς ἀνωτέρω μέρος 5ο)].

9ο μέρος: ἀπαντήσεις τοῦ Ἁγίου Μεγάλου Ἀθανασίου καί τοῦ Ἁγίου Νικολάου Καβάσιλαhttps://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2022/08/069-1282022-9.html 

ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΡΟΣ ΑΝΤΙΟΧΟΝ, ΕΡΩΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ  Ἀπάντηση στην Ἐρώτηση..101η:. «πειδ Κύριος επε στν Νικόδημο (τν νυκτεριν μαθητή Του):  “Σ βεβαιώνω τι, ἐὰν κάποιος δν γεννηθε (ναγεννηθε) μ νερ κα γιο Πνεμα, δν θ μπε στν βασιλεία τν Ορανν” (κατά ω. Γ’ 5), εναι πασιφανές, τι κανες βάπτιστος δν θ μπε σ’ατήν. Ατ πρέπει ν σκέπτεσθε γι τος πίστους πού κάνουν καλ ργα` γιατί μ τν εημερία τους σ’ατν τν ζω παίρνουν τν μισθό τους, γιατί στν  μέλλοντα  αώνα  θ  κολάζονται  λαφρότερα  π τος πόλοιπους πιστους  πού δν καναν κανένα καλ ργο. Ἐὰν δ χει γραφε τι “Δόξα κα τιμ κα ερήνη στν καθένα πο ργάζεται τ γαθό, ουδαο πρτα κα λληνα (εδωλολάτρη)” (πρός Ρωμ. Β’10), μ πορήσεις, γιατί πόστολος επε ατά, γι σους ζησαν στν περίοδο πρ τς α’ παρουσίας το Χριστο στν κόσμο».

Και στην ἲδια ἀνάρτηση ἀπόσπασμα συνέχεια:

Περὶ τῆς ἐν Χριστῷ ζωῆς, ἀποσπάσματα ἀπ’τὸν  Α’ και Β’ λόγους  τοῦ Ἁγίου Νικολάου Καβάσιλα:

«…..Τ Βάπτισμα χορηγε τν παρξη κα τν πόσταση κατ Χριστόν, γιατί μς παίρνει νεκρος κα διεφθαρμένους κα μς εσάγει γι πρώτη φορ στ ζωή.......…ρχ τς πάρξεως ατν πο φίστανται κα ζον κατ Θεν εναι τ Μυστήριο το Βαπτίσματος. Ν βαπτισθομε σημαίνει ν γεννηθομε κατ Χριστν κα ν λάβουμε παρξη κα πόσταση, ν δν μασταν τίποτε».  «Ατ εναι τ ργο το Βαπτίσματος. λευθερώνει π τς μαρτίες, συμφιλιώνει τν Θε μ τν νθρωπο, κάνει τν νθρωπο υἱὸ το Θεο, νοίγει τ μάτια τς ψυχς, δίνει τν ασθηση το θείου φωτός, μ λίγα λόγια προετοιμάζει γι τν μέλλουσα ζωή».

10ο μέρος:ἀπάντηση τοῦ Ἁγίου Συμεών τοῦ Νέου Θεολόγου και περί ἐξομολογήσεως”: https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2022/08/070-1882022-10.html   (ἀπόσπασμα):   «……Πίστη δ, δέν ννοε μόνο τι Θεός εναι Χριστός, λλά ατή τή πίστη πού περιέχει καθ’λοκληρία λες τίς θείες ντολές Το Θεο καί ατή πού πιστεύει τι τίποτα δέν θά παραβλεφθε καί θά μείνει ργό, σ’ατές μέχρι καί μις κεραίας, λλά λα σ’ατές ως καί να γιτα, εναι ζωή καί προξενον τήν αώνια ζωή· ατός λοιπόν πού θά πιστέψει κατ’ατόν τόν τρόπο τηρώντας ατές (τίς θείες ντολές), καί διά το γίου βαπτίσματος φο συνταχθε μέ ατές στε νά τίς φυλάττει λες καί νά τίς κτελε χωρίς νά παραλείπει τίποτα, ατός θά σωθε· ατός δέ πού θά πιστήσει σέ κάποιον πό τούς λόγους Του μέχρι καί μις, πως επώθηκε, κεραίας νός γιτα, ατός θά κατακριθε, σάν νά Τόν χει τελείως παρνηθε……..». [Σχόλιο: Πῶς λοιπόν μπορεῖ νά σωθεκάποιοςβάπτιστος (αρετικός ἢ ἀλλόθρησκος ἢ ἂθεος) πού δέν πιστεύει, δέν γνωρίζειδένποδέχεται καί συνεπς δένφαρμόζει οτε τίς μικρές οτε τς μεγάλεςντολές τοΘεοτςρθοδοξίας, τοῦ ἀληθινοΘεοῦ;]

Καί στήν ἲδια ἀνάρτηση, ἀπόσπασμα συνέχεια:

 “Μπορεῖ κανεὶς νὰ σωθῆ χωρὶς πνευματικὸ καὶ χωρὶς  ἐξομολόγηση; (ἐξαγόρευση τῶν ἁμαρτημάτων;)” Τί λέγουν ἡ Ἁγία Γραφή και οἱ Ἃγιοι Πατέρες;

«Ὄχι. Κανεὶς δὲν μπορεῖ νὰ σωθεῖ, οὔτε λαϊκοὶ οὔτε μοναχοὶ οὔτε κληρικοί, χωρὶς τὴν ἐξομολόγηση τῶν ἁμαρτιῶν καὶ χωρὶς τὴ λύση ἀπὸ τὸν Ὀρθόδοξο πνευματικό, κατὰ τὸν λόγο τοῦ  Κυρίου ποὺ λέει: «λάβετε Πνεμα γιον. ν τινν φτε τς μαρτίας, φίενται ατος. ν τινν κραττε, κεκράτηνται» (Ἰω. 20, 23). Καὶ σὲ ἄλλο χωρίο: «σα ἐὰν δήσητε π τς γς, σται δεδεμένα ν τ οραν. Κα σα ἐὰν λύσητε π τς γς, σται λελυμένα ν τ οραν» (Μάρκ. 18, 18). [σ.σ. «Ἑπομένως, πῶς θὰ μπεῖ κανεὶς στὴ Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν, μὴ ὄντας λελυμένος στὴ γῆ ἀπὸ τὶς ἁμαρτίες του;….»].

Καὶ ὁ ἅγιος Συμεὼν Θεσσαλονίκης δείχνει λέγοντας: «λοι πρέπει ν μετανοήσουμε, κα λαϊκο κα μοναχο κα ερες κα ρχιερες. Ν μετανοήσουμε λοι (ν ξομολογηθομε), γι ν σωθομε».

Χωρς ξομολόγηση, κανες δν μπορε ν σωθε, πειδ «πολλ γρ πταίομεν παντες» (Ἰακώβου 3, 2). «Πς νθρωπος συλλαμβάνεται κα γεννιέται μ μαρτίες». (Γεν.8,21-Ψαλ.50,6- Μάρκ.7,11- Ρωμ.3, 11)…….».

11ο  μέρος: ἀπάντηση: Περί τοῦ Μυστηρίου τοῦ Βαπτίσματος (ἀπόσπασμα):   «…….Ἀληθεύει ὅτι, ἐὰν κάποιο παιδὶ ἀβάπτιστο κινδυνεύει νὰ πεθάνει, μπορεῖ νὰ βαπτιστεῖ ἀπὸ ἕνα λαϊκό, ἀφοῦ ὁ Ἅγιος Νικηφόρος ὁ Ὁμολογητὴς στὸν Ζ’ Κανόνα του γράφει: «Τὰ ἀβάπτιστα νήπια ὅταν δὲν ἦναι παρὼν Ἱερεύς, πρέπει  νὰ τὰ βαπτίζη ὅποιος τύχει, κὰν καὶ ὁ ἴδιος πατὴρ αὐτῶν, ἢ ἄλλος οἱοσδήποτε ἄνθρωπος, μόνον νὰ ἦναι Χριστιανός, καὶ δὲν ἁμαρτάνει». (Πηδάλιον, σελ. 733, Κανὼν Ζ’). Καὶ «πρέπει νὰ μνημονεύονται μετὰ τῶν ὀρθοδόξων ἐὰν ἀποθάνουν, ὡς ἐν ἐλπίδι ὄντα Θείου ἐλέους τυχεῖν» (Πηδάλιον, σελ. 58, ὑποσημείωση δεξ. γραμ. 20-22) πρέπει δὲ «νὰ βαπτίζονται παρὰ Ἱερέως ἂν ζήσουν τὰ ἄνωθεν νήπια» [Πηδάλιον, σελ. 713, ὑποσημείωση τοῦ ΚΔ’ Καν. (ἄρ.3) δέξ. γραμ. 8-9]……». (βλέπε σχόλιο στο 4ο μέρος παραπάνω).

12ο μέρος: ἀπάντηση τοῦ π.Ἀντωνίου Ἀλεβιζόπουλου Βάπτισμα καί Νηπιοβαπτισμός” https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2022/11/075-08112022-12.html  (ἀπόσπασμα):   «……Τ Χριστιανικ λοιπν βάπτισμα εναι παραίτητο γι τ σωτηρία (Μάρκ. ΙΣΤ' 16. Α' Πέτρ. Γ' 20-21). Μ' ατ ποθνήσκουμε ς πρς τν μαρτία κα ναγεννώμεθα πνευματικ (Πράξ. Β' 38. Ρωμ. ΣΤ' 1-11. Τίτ. Γ' 5). Μ τ γιο βάπτισμα λαμβάνουμε τ Πνεμα τς υοθεσίας κα γινόμαστε «τέκνα Θεο» (Ρωμ. Η' 5-11. Γαλ Δ' 5-6), γιατί μ τ βάπτισμα vτασσόμαστε στ σμα το Κυρίου, στν κκλησία (Πράξ. β' 41.47. ' Κορ. lβ' 13. Γλ ' 26-28) «ν σμα κα ν Πνεμα... μία πίστις, να βάπτισμα» (φεσ. δ' 4-5). κκλησία, πού εναι «στύλος κα δραίωμα τς ληθείας» (Α' Τιμ. ' 15), ρμήνευσε τ ω. γ' 3-5 σ ναφορ μ τ γιο βάπτισμα….».

13ο  μέρος: Ἡ Θεολογία τοῦ Βαπτίσματος”  https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2022/11/077-16112022-13.html

«……Πρὸς τὴν ἴδια κατεύθυνση κινεῖται καὶ ἡ λογική τοῦ νηπιοβαπτισμοῦ, ποὺ εἰσήχθη ἀπὸ τοὺς πρώτους αἰῶνες στὴν πράξη τῆς Ἐκκλησίας. Εἰσήχθη γιὰ ν' ἀντιμετωπίσει τὴν ἀνάγκη στὴ ζωὴ τοῦ πληρώματος τῆς Ἐκκλησίας, τὸ ἐνδεχόμενο νὰ πεθάνει κανεὶς ἀβάπτιστος, ὁπότε ἀδυνατεῖ νὰ εἰσέλθει στὴ Βασιλεία τῶν οὐρανῶν….»

--------------------------------------------*-------------------------------------------

 Στή συνέχεια παραθέτουμε ὡρισμένα ἀδιαμφισβήτητα χωρία τῆς Ἁγίας Γραφῆς γιά τό ἀδύνατο τῆς ψυχικῆς σωτηρίας τῶν ἀβαπτίστων, αἱρετικῶν καί ἀλλοθρήσκων: (1*)

Χωρίς Βάπτισμα ἐντός τῆς Μίας, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, οὐδείς σώζεται :

Λέγει ὁ Ἲδιος ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός πρός τόν Νικόδημον (τόν νυκτερινό Του μαθητή): Ἀμὴν ἀμὴν λέγω σοι͵ ἐὰν μή τις γεννηθῇ ἐξ ὕδατος καὶ πνεύματος͵ οὐ δύναται εἰσελθεῖν εἰς τὴν Βασιλείαν τοῦ Θεοῦ.” (Ἰω.Γ΄5.)

Ἐπίσης ὁ Κύριος στό Εὐαγγέλιο λέγει: πιστεσας κα βαπτισθες σωθσεται͵ δ πιστσας κατακριθσεται”  (Μάρ. ΙΣΤ΄16).

Ὃ Ἅγιος Ἀπόστολος Πέτρος παρομοιάζει τὸ Ἅγιο Βάπτισμα τῆς Ἐκκλησίας Τοῦ Χριστοῦ μὲ τὴν κιβωτὸ τοῦ Νῶε, ἐκτός τῆς ὁποίας ὅλοι οἱ ἄνθρωποι ἀποθνήσκουν: τι κα Χριστς παξ περ μαρτιν παθε, δκαιος πρ δκων, να μς προσαγγ τ Θε, θανατωθες μν σαρκ, ζωοποιηθες δ πνεματι· ν κα τος ν φυλακ πνεμασι πορευθες κρυξεν, πειθσασ ποτε, τε πεξεδχετο το Θεο μακροθυμα ν μραις Νε κατασκευαζομνης κιβωτο, ες ν λγαι, τοτ᾿ στιν κτ ψυχα, διεσθησαν δι᾿ δατος. νττυπον νν κα μς σζει βπτισμα, ο σαρκς πθεσις ῥύπου, λλ συνειδσεως γαθς περτημα ες Θεν, δι᾿ ναστσεως ᾿Ιησο Χριστο  (Πέτ.Α΄,Γ΄19-22).

Ὡς Βάπτισμα, ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας δέχεται: 1ον) Τὸ Μυστήριο τῆς Ἐκκλησίας,  2ον) Τὸ Βάπτισμα τοῦ Μαρτυρίου καὶ 3ον) Τὸ, κατ΄οἰκονομία ἀεροβάπτισμα σὲ ἀποθνήσκοντα νήπια.

Στὸ 10ο ἄρθρο τοῦ Συμβόλου τῆς Ὀρθοδόξου πίστεώς μας, Ὁμολογοῦμε , ν Βάπτισμα ες φεσιν μαρτιν ”.

Συνεπῶς, κατὰ τὴν Ὀρθόδοξη πίστη μας, χωρὶς Βάπτισμα ἐντός τῆς Μίας, Ἁγίας, Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας Τοῦ Χριστοῦ, οὐδεὶς δύναται νὰ σωθεῖ.

----------------------------------------------------------------------------

Στὴ συνέχεια ἃς δοῦμε ποιὰ εἶναι ἡ συμφωνία τῶν  Ἁγίων Πατέρων.

Παραθέτουμε ὁρισμένα ἀπὸ τὰ ἀποφθέγματα τῶν Ἁγίων Πατέρων  τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, γιὰ τὸ ἀδύνατο τῆς σωτηρίας τῶν αἱρετικῶν καὶ ἀλλοθρήσκων:

Οἱ  Ἅγιες Οἰκουμενικὲς Σύνοδοι ἀπεφάνθηκαν:  ναθεματισθναι πσαν αρεσιν” (Α΄κανών Β΄Οἰκουμεν.Συνόδου). λοις τος αρετικος νάθεμα”  (πρακτικά Ζ΄ Οἰκουμεν.Συνόδου). άν  κανείς  βρίσκεται σε αρεση (που διαστρέφει τήν Χριστιανική διδασκαλία) πέθανε μέσα σ’ ατήν τήν αρεση, καί τήν δικαιώνει, νάθεμα κα ποιος δν λέει νάθεμα* στος αρετικούς, νάθεμα σ΄ ατν τν διο!”  (πρακτικά Ζ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου Μ13 400). (*Ἀνάθεμα σημαίνει, χωρισμὸς ἀπὸ τὸν Θεὸ ).

Πρόσχωμεν ἀδερφοί! Ὅσο καὶ ἂν ἐπιθυμοῦμε τὴ σωτηρία τῶν ἀνθρώπων, δὲν πρέπει νὰ ξεχνᾶμε τό ὅτι, κατὰ τὸν Ἅγιο Ἰωάννη τὸν Σιναΐτη, αρετικς ριγένης, νόσησε ψεύτικη φιλανθρωπία το Θεο κα ναθεματίστηκε!” ὐτός ἐκτός ἀπό την νεοπλατωνική αἳρεση πού δίδασκε, ὃτι οἱ ψυχές τῶν ἀνθρώπων προϋπάρχουν τοῦ σώματος, κἠρυττε καί ὃτι ὃλοι οἱ κολασμένοι, ἀκόμα καί ὁ σατανᾶς, θά πληρώσουν τόν κανόνα τους στήν κόλαση γιά κάποιο χρονικό διάστημα, καί μετά ὁ Θεός ἀπό φιλανθρωπία, θά τούς βάλει δῆθεν καί αὐτούς στή Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν - τό λεγόμενο καθαρτήριο πῦρ, = μία ἀπό τις πάμπολες αἱρέσεις τοῦ παπισμοῦ).     

Οί  Ἃγιοι Πατέρες τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας διεκήρυξαν :

Ἡ αἳρεση, «κοινώνητος στί τς κκλησίας  καί τν Ορανν λλοτρία»  (Μ. Ἀθανασίου ΒΕΠΕΣ 33, 178), «τό σχατον πτμα στί τς ψυχς» (Ἁγίου Γρηγορίου Νύσσης, Ρύ, 44, 504), «Θεομίσητος στίν αρεσις» (Μ. Ἀθανασίου ΒΕΠΕΣ 31, 241).  «Ο αρετικοί, κατά τόν Μ.Ἀθανάσιο, εναι λύκοι καί πρόδρομοι το ντιχρίστου» (Πίστις τῶν Ἁγίων Πατέρων τῶν ἐν Νικαία, P.G.28, 1641 c.), ἐνῶ, κατά τόν Μ. Βασίλειο, «χειρότεροι καί πό τόν ούδα» (Ἐπιστολή σμ΄, P.G.32, 897 a.). Οἱ Ἅγιοι προτρέπουν τοὺς αἱρετικοὺς «ν γκαταλείψουν τν αρεση κα ν προσέλθουν στν καθολικ (Ὀρθόδοξη) Ἐκκλησία, διαφορετικ δν φελονται π τ “καλά τους ργα”». (Ἁγίου Ἀναστασίου Ἀντιοχείας, Ὁδηγός, κεφ.α΄,P.G.89,48 c.), «….οτε μπορον ν κληρονομήσουν τν Βασιλεία το Θεο» (Ἁγίου Ἰγνατίου Θεοφόρου, P.G.96, 508 c.). «κτός τς κκλησίας δν πάρχει σωτηρία» (Ἃγ.Κυπριανός Καρχηδόνας). «ς ξένους καί χθρούς το Θεο, θά ννοήσουμε σους εναι βάπτιστοι δέν χουν ρθή πίστη» (Ὁσίου Ἰωάννη Σιναΐτη, περί ἀποταγῆς β΄).  Ὁ Ἃγιος Κύριλλος Ἱεροσολύμων παρατηρεῖ σχετικά: « τς θεοσεβείας τρόπος κ δύο τούτων συνέστηκε, δογμάτων εσεβν κα πράξεων γαθν. Κα οτε τ δόγματα χωρς ργων γαθν επρόδεκτα τ Θε, οτε τ μ μετ'εσεβν δογμάτων ργα τελούμενα, προσδέχεται Θεός» (Ἁγ.Κυρίλλου Ἱεροσολύμων, Κατηχήσεις, 4,2. PG 33,456). «Βίος διεφθαρμένος πονηρ τίκτει δόγματα» (Ἁγ.Ἰω.Χρυσοστόμου, Εἰς Α΄ Κορινθίους 40,3, PG 61, 351). Γι' αὐτό, «οδν γρ φελος βίου καθαρο, δογμάτων διεφθαρμένων. σπερ ον οδ τουναντίον, δογμάτων γιν, ἐὰν βίος διεφθαρμένος» (Ἁγίου Ἰω.Χρυσοστόμου, Εἰς Ἰωάννην, 66,3, PG 59,369). «…..κα λαβες τ νομα ησος, παρ οκ στιν π τν ορανν τερον, ν δε σωθναι τν νθρωπον˙……» (“Εὐχαί κατ’ἀλφάβητον” Ποίημα Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου).

 Περί ἀναγκαιότητας τοῦ Βαπτίσματος καί τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως γιά τή σωτηρία:

Σύμφωνα μὲ τὸν λόγο Τοῦ Κυρίου Ἰησοῦ (Ἰω. γ', 5) ἀπόλυτα ἀπαραίτητη γιὰ τὴν εἴσοδο οἱουδήποτε, ἄρα καὶ τῶν νηπίων, στὴν Βασιλεία τοῦ Θεοῦ, εἶναι τὸ ἅγιο Βάπτισμα μὲ νερὸ καὶ τὴν ἐνέργεια Τοῦ Ἁγίου Πνεύματος.

Ἐκτὸς βεβαίως τοῦ ἀεροβαπτίσματος, ὅταν σὲ ἔκτακτη περίσταση τὸ βρέφος κινδυνεύει νὰ πεθάνει, μπορεῖ τὸ ὑλικὸ στοιχεῖο τοῦ νεροῦ νὰ ἀντικατασταθεῖ (κατὰ τὸν Ἅγιο Κοσμᾶ τὸν Αἰτωλὸ καὶ τὴν ἱερὰ παράδοση τῆς Ἐκκλησίας μας), μὲ λίγο χῶμα ἢ μὲ τὴν ὕψωση τοῦ βρέφους στὸν ἀέρα (βλέπε μέρος 4Ο  τῆς παρούσας μελέτης). Ἐπίσης και Ἅγιος Νικηφόρος ὁ Ὁμολογητὴς στὸν Ζ’ Κανόνα του, συμφωνεῖ με τον Ἃγιο Κοσμά. (βλέπε παραπάνω στο 11ο μέρος τῆς μελέτης).

Ἐπίσης καὶ διὰ τοῦ Μαρτυρίου, κατὰ τὸ ὁποῖο ὁ ἄνθρωπος βαπτίζεται μὲ τὸ ἴδιο του τὸ αἷμα (Ἁγ.Κυρίλλου Ἱεροσολύμων Κατήχηση Γ’) (βλ.μέρος 7Ο  τῆς παρούσας μελέτης).

 Την ἀναγκαιότητα, τοῦ Βαπτίσματος ὑπογραμμίζει και ἡ Α' Πέτρου (3-9) (Μετάφραση): «Ελογημένος να εναι Θες κα Πατέρας το Κυρου μν ησο Χριστο, ποος λόγ τς πολλς Του εσπλαχνίας μς ναγέννησε με την νάσταση το ησο Χριστο κ νεκρν για γαθά αώνια που λπίζουμε, για κληρονομα φθαρτη κα κατάστρεπτη κα μραντη, φυλαγμένη στους ορανούς για σς, ο ποοι με τη δύναμη το Θεο λόγ τς πίστεως διαφυλάττεσθε για σωτηρα τοιμη να φανερωθ τον σχατο καιρό (τον καιρό τς δευτέρας παρουσίας)……..Ατόν καίτοι δεν γνωρίζετε κατ’ψιν. μως γαπτε.  Καίτοι δεν βλέπετε Ατόν, πειδή μως πιστεύετε, γάλλεσθε με χαρά νέκφραστη κα τιμημένη (χι σαν την τιμη και ασχρή χαρά), πολαμβάνοντας (πό τώρα) τ ποτλεσμα τς πστεώς σας, τή σωτηρα τν  ψυχν……..»

Καί (Α’ Πέτρ.γ'18-21): «.….φο κα Χριστς μι φορ παθε γι τς μαρτίες μας, δίκαιος πρ τν δίκων, γι ν μς φέρει κοντ στν Θεό. Κα θανατώθηκε μν κατ τ σμα, λλ διατηρήθηκε ζωντανς κατ τ πνεμα· μ τ ποο πγε κα κήρυξε κα στ φυλακισμένα πνεύματα (στν δη), σ νθρώπους πο πείθησαν κάποτε, ταν τος περίμενε μακροθυμία Το Θεο κατ τς μέρες το Νε, ταν κατασκευαζόταν   κιβωτός, στν ποία λίγοι, δηλαδ κτ ψυχές, διασώθηκαν μέσ το νερο (πο ψωσε τν κιβωτ κα τν κανε ν πιπλέει). Ατ τ νερό, ταν τύπος το Βαπτίσματος, ς πραγματοποίηση δ το τύπου σώζει τώρα  κα μς τ βάπτισμα, τ ποο εναι χι ποβολ τς καθαρσίας το σώματος, λλ’ πόθεση συνειδήσεως γαθς (φο καθαρίζει τν μαρτωλ κα νοχη συνείδηση κα τν καθιστ γαθ) νώπιόν Το Θεο δυνάμει τς ναστάσεως Το ησο Χριστο,…..».

Ἐπίσης καὶ ἡ  Ἀποκάλυψη τοῦ ‘Ἰωάννου ὁμιλεῖ γιὰ τὴν κληρονομία τῆς Βασιλείας  μόνο ἀπὸ τοὺς πιστοὺς βαπτισμένους: «……κα π τν ησο Χριστό, πο εναι μάρτυς ξιόπιστος, πρωτοαναστημένος π τος νεκρος κα ρχων τν βασιλέων τς γς. Σ’Ατν πο μς γαπ κα μς καθάρισε π τς μαρτίες μας μ τ αμα Του, κα μς κανε βασιλες κα ερες (βασίλειον εράτευμα), γι ν προσφέρουμε λατρεία στν Θε κα Πατέρα Του, σ’Ατν ς ποδίδεται δόξα κα δύναμη στος αἰῶνες τν αώνων· μήν……».  (Ἀποκ.α’ 5-7),.

Και ἐπίσης:  (μετάφραση): «Μετ πό ατά κοίταξα, κα δο πλθος  πολ,…..Στέκονταν νπιον το θρνου κα νπιον το ρνου. Φοροσαν στολές λευκές, κα κρατοσαν στα χέρια τους φοίνικες· κα κρζουν με φων μεγλ λγοντες· “ σωτηρα φείλεται στον Θεό μας που κάθεται στον θρνο κα στό ρνο”.……» (Ἀποκάλ.ζ' 9-10)

“Ιδο ρχομαι ταχ, κα μισθς μου μετ᾿ μο, ποδοναι κστ ς τ ργον σται ατο. γ τ Α κα τ Ω, πρτος κα σχατος, ρχ κα τλος. Μακριοι ο ποιοντες τς ντολς ατο, να σται ξουσα ατν π τ ξλον τς ζως, κα τος πυλσιν εσλθωσιν ες τν πλιν. ξω ο κνες κα ο φαρμακο κα ο πρνοι κα ο φονες κα ο εδωλολτραι κα πς φιλν κα ποιν ψεδος.” (Ἀποκάλυψη Ἰωάννου ΚΒ΄ 12 – 16 ) καί “Τος δ δειλος κα πίστοις κα βδελυγμένοις κα φονεύσι κα πόρνοις κα φαρμακος κα εδωλολάτραις κα πάσι τος ψευδέσι τ μέρος ατν ν τ λίμνη τ καιομένη ν πυρ κα θείω, στν θάνατος δεύτερος”.  ( Ἀποκ. ΚΑ΄5 )

Λέγει ὁ Ἃγιος Ἀπόστολος Ἰωάννης : πιστεων ες τν υἱὸν χει ζων αἰώνιον· δ πειθν τ υἱῷ οκ ψεται ζων͵ λλ΄ ργ το θεο μνει π΄ ατν.”  (Ιω.Γ΄ 36) καί  “ατη στν μαρτυρα, τι ζων αἰώνιον δωκεν μν Θες, κα ατη ζω ν τ υἱῷ ατο στιν. χων τν υἱὸν χει τν ζων· μ χων τν υἱὸν το Θεο τν ζων οκ χει.” (Ιω.Α΄.Ε΄11-13).  Ἐπίσης ὁ Ἅγιος Ἀπόστολος καὶ Εὐαγγελιστής, παρομοιάζει τὴν πίστη στὸν Χριστὸ, μὲ τὸ κοίταγμα τοῦ χαλκίνου ὄφεως τοῦ Μωυσέως, τὸν ὁποῖο μόνο ὅσοι κοιτοῦσαν σώζoνταν, ἐνῶ ὅλοι οἳ ὑπόλοιποι πέθαιναν,  “καθς Μωϋσς ψωσεν τν φιν ν τ ρμ͵ οτως ψωθναι δε τν υἱὸν το νθρπου͵ να πς πιστεων ν ατ χ ζων αἰώνιον. Οτως γρ γπησεν θες τν κσμον͵ στε τν υἱὸν τν μονογεν δωκεν͵ να πς πιστεων ες ατν μ πληται λλ΄ χ ζων αἰώνιον. ο γρ πστειλεν θες τν υἱὸν ες τν κσμον να κρν τν κσμον͵ λλ΄ να σωθ κσμος δι΄ ατο.  πιστεων ες ατν ο κρνεται· δ μ πιστεων δη κκριται͵ τι μ πεπστευκεν ες τ νομα το μονογενος υο το θεο.”  (Ἰω. Γ΄ 14- 19΄).

Οἱ αἱρετικοί καί οἱ εἰδωλολάτρες δέν σώζονται: “...φανερ δ στιν τ ργα τς σαρκς, τιν στιν πορνεα, καθαρσα, σλγεια, εδωλολατρα, φαρμακεα, χθραι, ρις, ζλος, θυμο, ριθεαι, διχοστασαι, αρσεις, φθνοι, μθαι, κμοι, κα τ μοια τοτοις, προλγω μν καθς προεπον τι ο τ τοιατα πρσσοντες βασιλεαν Θεο ο κληρονομσουσιν.  (Πρός Γαλάτας Ε΄19–2), 

Ό κόσμος χωρίς τόν Χριστό εἶναι ἐχθρός τοῦ Θεοῦ

    “τι γρ Χριστς ντων μν σθενν τι κατ καιρν πρ σεβν πθανεν. μλις γρ πρ δικαου τις ποθανεται· πρ γρ το γαθο τχα τις κα τολμ ποθανεν· συνστησιν δ τν αυτο γπην ες μς θες τι τι μαρτωλν ντων μν Χριστς πρ μν πθανεν. πολλ ον μλλον δικαιωθντες νν ν τ αματι ατο σωθησμεθα δι΄ ατο π τς ργς. ε γρ χθρο ντες κατηλλγημεν τ θε δι το θαντου το υο ατο͵ πολλ μλλον καταλλαγντες σωθησμεθα ν τ ζω ατο·” (Ρωμ. Ε΄ 6 - 10).

Ἂλλα χωρία τῆς Ἁγίας Γραφῆς:   «δελφοί, γνωρζω μν τ Εαγγλιον εηγγελισμην μν, κα παρελβετε, ν κα στκατε, δι ο κα σζεσθε, τνι λγ εηγγελισμην μν ε κατχετε, κτς ε μ εκ πιστεσατε». (Α’ Κορ. ΙΕ’1-11)

Περί ναγκαιότητος τς πίστεως γιά τή σωτηρία καί περί νεπάρκειας το Μωσαϊκο νόμου: Ρωμ.Α΄16-18, Γ΄9-Τέλους, Δ΄1-15, Ε΄1-3, ΙΑ΄6. Τίτ.Γ΄4-8. Φιλ.Γ΄ 8-10. Ιω.Α΄.Γ΄23-24, Β΄ 28, Ε΄ 4-6, Ε΄ 12. Πέτ. Α΄. Α΄ 2-14. Γαλ. Ε΄ 1-8, Β΄ 14 -Δ΄. Ιω. Γ΄ 14-Δ΄.

Περί καταδίκης έκ τς μαρτίας καί κατά χάριν πολυτρώσεως: Α΄Ιω. Α΄7-Β΄ 1, Γ΄ 5, Δ΄ 9-11. Α΄Πέτ., Β΄24. Ρωμ. Ε΄ 6-8, Ε΄ 18-19. Ό κόσμος χωρίς Τόν Χριστόν εναι χθρός το Θεο: Πέτ. Α΄.Β΄25. Τό εαγγέλιο κηρύχθη ες λη τήν Γ:  Μάρ. ΙΣΤ΄ 15-16,  Ματθ. 19-20.

Δυστυχῶς, ἡ νεοφανής οἰκουμενιστικὴ αἳρεση, περὶ τῆς σωτηρίας τῶν αἱρετικῶν καὶ ἀλλοθρήσκων, ἔχει λάβει ἀνησυχητικὲς διαστάσεις.

Εὐτυχῶς ὅμως, ποὺ μὲ τὴν βοήθεια Τοῦ Θεοῦ οἱ ἅγιοι Πατέρες καὶ ἁγιασμένοι Γέροντες (τῶν ὁποίων ἀναφέρουμε τὴν συμφωνία τους στὴ παροῦσα μελέτη), ἐντόπισαν τὴν αἵρεση αὐτὴ πού ἒχει φουντώσει σήμερα καὶ μᾶς δίνουν τή δυνατότητα νά ἐνημερώσουμε τούς καλοπροαίρετους πιστούς, ὣστε νά προφυλαχθοῦν ἀπό τίς σημερινές “σειρῆνες” τῶν ψευδοπροφητῶν και ψευδοδιδασκάλων κακοδόξων.

Ἐφ΄ ὃσον λοιπόν ἀγαπητοί μου, ὑπάρχει ἡ ἀψευδής γνώμη Τοῦ Κ.ἡ.Ἰ.Χριστοῦ στήν Ἁγία Γραφή, καί ἡ συμφωνία τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας στό σοβαρό αὐτό θέμα, ἂς τήν ἐνστερνισθοῦμε, ἂλλως βρισκόμαστε σέ αἳρεση καί ἂν δέν μετανοήσουμε, βλασφημοῦμε τό  Ἃγιο Πνεῦμα, πού εἶναι ἁμαρτία ἀσυγχώρητη (Ματθ. ΙΒ’ 22-32 και Μάρ. Γ’22-30) (βλέπε καί: Βλασφημία το γίου Πνεύματος: Ἡ ἁμαρτία πού δέν συγχωρεται.ποτέhttps://www.ekklisiaonline.gr/ekklisiaonline/vlasfimia-tou-agiou-pnevmatos-i-amartia-pou-den-sygchorite-pote/ ).

Ἒγραφα τελευταίως τῆ 21ῃ Νοεμβρίου 2022 τῶν Εἰσοδίων τῆς Θεοτόκου.

Νεκτάριος Μοναχός ὁ ἐκ Κορίνθου   

    

Συνεχίζεται στό ἑπόμενο 15ο μέρος, μέ τίτλο:  ἀπαντοῦν ὁ ἁγιασμένος  Γέροντας Ἰωσήφ ὁ Ἡσυχαστής καί ὁ Ὃσιος Θεοφάνης ὁ ἒγκλειστος”. https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2022/12/079-09122022-15.html


Παραπομπή:  (1*) Παραθέτουμε ἀποσπάσματα ἀπὸ τὴν ἰστοσελίδα “Στῶμεν καλῶς” τὰ ὁποῖα ἀποδεχόμαστε πλήρως,  χωρὶς αὐτὸ νὰ σημαίνει ὅτι ἀποδεχόμαστε καὶ τὶς τυχὸν ἄλλες πλάνες ἢ αἱρέσεις αὐτοῦ τοῦ ἰστολογίου καὶ περισσότερο τὴ μὴ ἀποδοχὴ του τῆς ἀπομακρύνσεώς μας (ἀποτειχίσεως), ἀπὸ τοὺς παναιρετικοὺς ψευδοεπισκόπους καὶ ἀπὸ ὅσους τοὺς μνημονεύουν, ὅπως διατάσσουν οἱ Ἅγιοι Πατέρες  (βλ.μελέτη :  “Τί λέγουν γία Γραφ κα ο γιοι Πατέρες γι τν πομάκρυνσή μας π τος αρετικούς” (τὸ 1ο μέρος ἀπὸ 4):  https://maxomaiyperpistews.blogspot.com/2021/03/kai-2016.html   ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ἡ Πανορθόδοξη Σύνοδος τῆς Μόσχας (1666-7) καί ἀναίρεση συκοφαντιῶν τοῦ π. Εὐφροσύνου Σαββαϊτου. (Νεκταρίου Μοναχοῦ τοῦ ἐκ Κορίνθου)

      Ἡ Πανορθόδοξη Σύνοδος τῆς Μόσχας (1666-7) καί ἀναίρεση συκοφαντιῶν τοῦ π. Εὐφροσύνου Σαββαϊτου. Νεκταρίου Μοναχοῦ τοῦ ἐκ Κορίνθο...